Najciekawsze materiały do: Grom
Grom - ENG
demo gryrozmiar pliku: 203,9 MB
Przygodowa gra akcji z elementami cRPG. Posiada bogatą fabułę osadzoną w realiach II Wojny Światowej, pełną pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones. Akcja toczy się w roku 1942, kiedy to...
Grom - poradnik do gry
poradnik do gry20 marca 2003
Pełny opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych przygodach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w Tybecie.
Grom - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2003
Światowa premiera 28 listopada 2002. Grom to przygodowa gra akcji z elementami cRPG. Posiada bogatą fabułę osadzoną w realiach II Wojny Światowej, pełną pierwiastków fantastycznych i mistycznych typowych dla filmów typu James Bond oraz Indiana Jones.
GROM - poradnik
wiadomość5 marca 2003
Najnowszy pozycja w Dziale Poradników to opis przejścia przygodowej gry akcji GROM, opowiadającej o nieco zwariowanych i niesamowitych perypetiach doborowego oddziału pułkownika Groma, podążającego śladem tajnego projektu nazistów w górach Tybetu. Znaleziono tam pozostałości wysoko rozwiniętej starożytnej cywilizacji, która według mitów i legend dysponowała prawdziwie śmiercionośną bronią. Oczywiście musimy przeszkodzić nazistowskim archeologom w pozyskaniu tak potężnej mocy i przy okazji sprawdzić, jaką tajemnicę skrywa odległy Tybet.
Wygraj egzemplarz Groma
wiadomość6 lutego 2003
Jakiś czas temu przedstawiłem wam najnowszą grę autorstwa polskiej grupy developerskiej Rebelmind zatytułowaną Grom, niedługo potem mogliście też zapoznać się z jej niemiecką i w końcu angielską wersją demonstracyjną. Gra została już wydana w Niemczech i jej oceny oscylują wokół poziomu 80% (m.in. znany serwis gamesweb.com – 77%), co potwierdza moje przekonanie, iż jest to dobry tytuł. Dlatego też z przyjemnością informuję, iż na angielskojęzycznym serwisie The Brass Lantern trwa konkurs, w wyniku którego możecie wygrać angielskojęzyczną wersję Groma (premiera gry w Wielkiej Brytanii będzie miała miejsce jutro).
Oficjalna strona GROM
wiadomość6 kwietnia 2002
GROM – nie, tym razem nie chodzi o polski oddział specjalny o oznaczeniu kodowym 2305 a „tylko” o przygodową grę akcji z elementami RPG, za sprawą której będziemy mogli cofnąć się w czasy II Wojny Światowej i nieco poeksperymentować z alternatywną wersją historii. Powód dla którego to piszę - uruchomiony został oficjalny site tej gry.
- GOL ASY, czyli najlepsze gry roku 2003 - kategoria Polskie Produkcje 2004.01.12
- Znana polska grupa developerska Rebelmind ujawnia Space Hacka 2003.09.26
- Demo BloodRayne, angielskojęzyczne demo Grom 2002.12.20
- Polska grupa Rebelmind, jej osiągnięcia i obecne, ambitne projekty 2002.12.01
- Grom i Treasure Planet - zanim kupisz, spróbuj 2002.11.24
- Grom „uderzy” w przyszłym roku... 2001.09.13
Grom - v.1.3
patchrozmiar pliku: 1,4 MB
wersja: v.1.3 Patch w wersji „multilingual”. Usuwa problemy graficzne występujące w późniejszych misjach gry oraz problemy związane z niekompatybilnością niektórych starszych podzespołów komputerowych.
Czy do polskiej wersji są jakieś kody lub trainer????
jak przejśc to pole magnetyczne w tunelu
BARDZO POLECAM TA GRE,KIEDYS W NIA GRALEM NEIUDAWNO ZNOWU WRUCILEM WLASNIE SKONCZYLEM CALA JREZELI KTOS MA PYTANIA JAK COS ZROBIC(A OD SAMEJ KOMANATY BEDZIE VBARRDZZZOOO DUZO TAKICH ZECZY)PROSZEP ISAC NA GG:5126919
Pryz demonei wzstarcyz biegac i ubijac,pokuj trya natrafic fartem dobrz i tam y boku po prawek stronei beda drywi sam je puyno dostryeglem,pole t musisy chodyic klikac yebz psoyedl prosto i do tzlu ptrosto i do tzlu a pole bedyie ynikalo,przeraszam kalw mi sie przestawila^^ale tak jak napsialem jakies info dot przejscia gry gg:5126919
fajna gra pszeszłem całom z kolegą
sorki ale nie moge ubic ognistego demona pomocy ! i mam problem nie moge otworzyc okna do kodow pomocy!
Kto wie jak przejść gardziel smoka nei wiem co mam tam zrobić pomocy nr 1610110 gg
jestem u nazistówprzed balonem i dwoma pojazdami latajacymi,nie wiem jak zejsc na dół.prosze o pomoc,dzieki
Hej, wie ktoś jak przejść misje misje z pięcioma i dziwną zagadką o zwierzętach w gromie
Mam problem z powyzsza gra... a mianowicie... sciagnalem z neta wersje Polska tej gry, zainstalowalem, dalem cracka odpalilem (na windowsie XP SP3) i gdy tylko dam gre i chwileczke pogram to komputer calkowicie sie resetuje... Nie wiem od czego to jest zalezne bo resetuje sie w roznych momentach i odstepach czasu... PROSZE O POMOC jesli jest na to jakis sposob GG: 6798734
Delta-X - kup cholerny oryginał, złodzieju.
ja mam problem przejść komnate i te 5 drzwi + klape
Jak to trzeba przejść??
xKeSx ==> Sprawdź tutaj:
http://forum.solucje.pl/index.php?s=f209e9b7368c4aa0b5cc34a947079739&
Niestety. Przeszukałem całe forum i odpowiedzi na moje pytanie nie znalazłem.
prosze pomorzecie z tą zagadką??
pomórzcie z tą zagadką z drzwiami do jest 5 drzwi i klapa jak to przejść??
Jak przejść poziom z tymi trąbami w jaskini wejrzeń pomocy!!
Jak przejść poziom z latającymi demonami w ukrytej fortecy!!!
musisz dednąć wszystkie demony i wchodzisz ;) banał ale jak przejśc to z 5 drzwiami ...;/
To wie ktoś jak przejść tą zagadke z 5 drzwiami?? prosze o szybkie odpisanie ;)
przeszedłem całego groma jak ktoś nie daje rady z jakąś zagadką piszcie gg 18652037 na tygodniu jestem koło 15-16
Uwielbiam gry z mikrozarządzaniem ale to co się wyprawia w tej grze przyprawia o siwiznę.
Często słaba responsywność połączona z samowolką kierowanych postaci to przepis na zszargane nerwy.
Mimo że mamy 3 opcje zachowania (ofensywa, defensywa i samowolka) to i tak postacie robią co chcą, czasem nic nie robią.
Mam w swoim ekwipunku garłacz, który trzeba ładować po każdym strzale, stojąc. Co jest niemożliwe gdy jesteśmy atakowani bo postać automatycznie uruchamia sekwencję walki wręcz (łomotanie kolbą) i latasz w rytm Benny Hilla po mapie.
A i postacie mają pasek zdrowia w którym pojawiają się 3 kolory - zielony, czerwony i szary. Zielony to właściwie zdrowie,
czerwony to obrażenia które mogą się odnowić po czasie (o ile postać ma min. 1 HP) a szare są utracone (potrzeba apteczki.
Sama gra bardzo liniowa ale sporo miejsc na pomyłki przypomina mi gry Sierry, gdzie trzeba się domyślać co autor miał na
myśli i jaka opcja może - ale nie musi - zaszkodzić nam później.
Było spoooooro powtórek bo plan nie wypalał. Szczególnie moment gdy Grom wraca do drużyny po rozłące a ze sterowca następuje desant komandosów, ci z MP40 dosłownie przerabiają nas na mielonkę. Ostatnie etapy to jazda bez trzymaki. Szczególnie etap ucieczki samochodem - zdecydowanie za długi. A i walka z ufokami na ruchomej taśmie to żadna przyjemność.
Potem walka z 4 czołgami, które regenerowały obrażenia. Zabawa dla całej rodziny...
Minigierki obowiązkowe i irytujące. 5 minut na złapanie 30 płomyków walcząc z durnym sterowaniem? Nie wiem kto co brał
gdy to wymyślał ale to był test cierpliwości dla mnichów buddyjskich. Potem latanie talerzem czy innymi pojazdami.
A i nie możesz zapisać przed bo błąd skryptu przy windzie. Super.
Elementy RPG? Niby są umiejętności posługiwania się broniami ale nie wiem co one zmieniają. Szanse na zacięcie się broni? Obrażenia?
Dwururka zamiata, zdarza się że germański oprawca odlatuje w siną dal po przyjęciu śrutu, ale musimy być bardzo blisko, ale nie na tyle by załączyła się walka wręcz z kolbą.