Najciekawsze materiały do: Cities: Skylines II
Recenzja Cities: Skylines 2 - ten city builder potrzebuje przebudowy
recenzja gry19 października 2023
Światowa premiera 24 października 2023. Fani city builderów musieli długo czekać na kolejną odsłonę gry o tworzeniu nowoczesnych miast. Cities: Skylines 2 nie wprowadza rewolucji do gatunku i boryka się z technicznymi problemami. Nadal jednak wciąga na długie godziny.
Popularny mod do Cities: Skylines 2 mógł wyczyścić kryptoportfele po fałszywej aktualizacji
wiadomość5 listopada 2024
Mod do Cities: Skylines 2 otrzymał fałszywą aktualizację, która zawierała oprogramowanie typu malware.
Bezdomni zabierają swoje namioty w aktualizacji do Cities: Skylines 2. Wielki patch i teaser Region Packów
wiadomość23 października 2024
Colossal Order udostępniło niespodziewaną dużą aktualizację Cities: Skylines 2, która naprawia mnóstwo błędów, i zapowiedziało regionalne DLC.
Cities: Skylines 2 bardzo cierpi przez brak tego środka lokomocji. Niezwykle istotne rowery ciągle są na liście priorytetów studia Colossal Order
wiadomość10 października 2024
Twórcy Cities: Skylines 2 przekazali, że rowery nadal są w planach jako część podstawowej gry. Nie wiadomo jednak, kiedy zostaną wprowadzone.
- „Klątwa sukcesu” i zbytnia pewność siebie to przyczyny porażek Paradoxu. Firma wraca do korzeni i stawia na preprodukcję 2024.10.09
- Paradox popełnił błąd, wydając Cities: Skylines 2 zbyt wcześnie, lecz firma nie uznaje wczesnego dostępu. To tylko „narzędzie marketingowe bez głębi” 2024.10.08
- Opóźnienia gonią opóźnienia. Do city buildera Cities: Skylines 2 zmierza wiele nowości, lecz oczekiwanie na nie coraz bardziej się przeciąga 2024.09.16
- Armie bezdomnych nie będą już tak liczne w Cities Skylines 2. Colossal Order wypuściło dekoracyjny patch 2024.09.04
- Ten projekt do Cities: Skylines 2 robi dużą różnicę. Jest odpowiedzią na każdy problem z drogami 2024.08.13
- Żałuję, że dałem tej grze 6/10. Cities: Skylines 2 po 8 miesiącach od premiery jest karykaturą city buildera 2024.07.09
- Cities: Skylines 2 opóźnione na konsolach. Nową datę możemy poznać w przyszłym miesiącu 2024.07.08
Nadchodzą wielkie hity - premiery gier drugiej połowy 2023 roku
artykuł25 czerwca 2023
Druga połowa 2023 roku zapowiada się naprawdę dobrze. I to bez względu na to, jaki gatunek preferujesz. RPG, symulatory, horrory, bijatyki. Nasze zestawienie zawiera to, a nawet więcej, bo 2023 rok ma wszystko.
Ekonomia w tej grze jest jakaś pijana i dziwna. Niektorzy narzekają na to że jest za łatwo, ja mam wrecz odwrotna sytuacje.
po Przekroczeniu 5 tys zawsze coś dziwnego dzieje sie z ekonomia mojego miasta
Zbuduje nowe domy, tysiace mieszkancow przybywa. Przychod idzie na plus by potem znowu spasc i byc na minusie... Z ciekawosci zwiekszyłem wszystke podatki do 30%
na poczatku 9tys na plusie, by po chwili spasc do 3 tys a po minucie do tysiaca wydatki oczywiscie nnie urosły ani trochę, skąd te zwiekszone koszta? czy ja czegoś w tej grze nie rozumiem? wyglada to tak jak by gra z niczego pobierala mi wszelkie zasoby gotowkowe na plus gdy tylko budzet lepiej sobie radzi i jest to całkowicie poza oficjalnymi wydatkami w menu budżetu.
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Pomijam że gra ledwo chodzi. Nuda nuda i jeszcze raz nuda budynki nie zmieniają się po zmianie poziomu samych tekstur jest mało całe miasto wygląda jednakowo. Przy 30.000 mieszkańców mój pociąg przewozi 3 osoby buahaha bardzo zawiadola mnie ta gra w tym stanie ocena 0/10
Tak trochę średnio byłem nastawiony na grafikę przed premierą ale gdy już cs2 odpaliłem to po dwóch dniach grania dotarło do mnie że jest zajebiście , mało tego gram na rtx 2060 !! dziś zamówiłem inne gpu więc gra mi się będzie podobać jeszcze bardziej , wydaje mi się że jeszcze bardzo długo nikt nie zrobi tak dobrego city buildera tym bardziej że nie długo darmowe assety , edytor map i modów , dlc i za jakiś czas kolejne assety no i mapy zrobione przez graczy , nie żałuję wydanych 138 zł.
Całkiem przyjemnie się gra. Najlepsza jazda przy obserwowaniu i śledzeniu obywateli :P. Gra ma swoje słabe strony jak glitche z cieniami na rondach, dziwne animacje ludzi i kiszkowatą optymalizację, ale w gruncie rzeczy po ustawieniu opcji graficznych nie jest aż tak źle jak niektórzy opisują. Podobnie mi działało pierwsze Cities Skylines.
Co do opcji graficznych, warto je ustawiać z włączonym licznikiem FPSów. A na kartach AMD włączyć Anti-Lag, albo Chill i ustawić oba suwaki na 60. Mi jednak dużo bardziej pomógł Anti-Lag. Gra się jakoś stabilizuje i nie ma tych wkurzających przycięć. Chociaż FPSy są na poziomie 30, to można się przyzwyczaić. Ostatecznie w strategii za bardzo tego się nie zauważa.
Szczerze to bardziej mi się podoba jedynka. Pograłem w dwójkę i mam wrażenie że hajs leci z nieba mimo że ciągle mam przychody na minusie. Zero wyzwań, gra nudna.
Przed najnowszym patchem myślałem już że jest sporo za łatwo, po latce o numerze 1.12 zdałem sobie sprawę że ta gre zrobiono dla idiotow, bo okazalo się że spora część funduszy była zbugowana Budżet jest tak ogromny przy moim 70tys mieście że właściwie nie odczuwam żadnego funu w dalszym rozbudkwywaniu miasta, nie widze powodu żeby budować zaawansowane łańcuchy wydobywcze, elektrownie, i inne pierdoly bo hajsu i tak jest jak lodu. Ta gra to jeden wielki automat w którym połowę mechanik nie wykorzystasz bo nia ma po co. W tej grze nie da się zbankrutować, kredyty są kompletnie zbędne, gra jest prosta jak budowa cepa, 5 latek ja ogarnie. Zadowolenie mieszkańców bardzo łatwo nawet przy wysokich podatkach utrzymać w ryzach nie budując większości usług... Korki nie istnieją w tej grze jeżeli się dba o komunikację, wszystko przychodzi bez wysiłku ta gra to jeden wielki samograj bez głębi. Na plus że po najnowszym patchu gra wydaje się lepiej działać. Ale na litość boska: nuda, nuda i jeszcze raz nuda
Wnioski po kilkunastu godzinach
Na plus:
1) nowy system budowania dróg, tak naprawdę gdyby doszło ustawianie zakazów per linia a nie tylko per droga to jakiekolwiek mody tutaj byłyby zbędne, gdzie w jedynce bez nich nie da się żyć
2) ścieżki w końcu da się rozsądnie budować
3) bardziej zróżnicowane strefy mieszkalne (jest ich więcej a nie tylko domki i wieżowce)
4) ulepszenia budynków
5) poprawiona ekonomia gry
6) w końcu miasto żyje i wymaga dostosowywania w czasie a nie jak we wszystkich city builderach do tej pory w zasadzie budowało się je jakoby w kamieniu (zmiana wartości ziemi wymaga dostosowania gęstości zabudowy, podobnie i usługi wymagają lokalnego popytu)
7) drzewko rozwoju
8) poprawiony budżet
Wady:
1) optymalizacja, ale przynajmniej z każdym patchem jest lepiej, ot trzeba uważać na kilka opcji, które są zabójcami FPS i najprawdopodobniej są zbugowane
2) mylące paski zapotrzebowania
3) komunikacja publiczna nie jest poprawiona od jedynki, dalej się stackują autobusy
4) brak wariantów EU i US dla budynków publicznych, jest tylko dla stref
5) zasięg przychodni, nie ma opcji by w obsługiwanym obszarze ta miała choć 50% obłożenie
6) brak prop line toola wbudowanego
Jak widać wady na tle zalet to raczej pierdółki.
Reasumując jestem zdecydowanie zadowolony. Dla mnie gra to zdecydowany krok na przód. Gdyby nie stan techniczny to wystawiłbym 9,5. Ale jestem maniakiem city builderów. Za stan techniczny -1,5 oczka (na premierę było -2 ale połatali trochę)
Gra, pomimo słabej optymalizacji, która już jest poprawiana, oraz ekonomia która też wymaga trochę poprawek, dla mnie wymiata i ma mega potencjał. Narzędzie do tworzenia całej sieci dróg jest boskie, na początku było dziwne ale zbiegiem czasu i to co teraz tworzę mogę powiedzieć że autor zrobił solidna robotę. Ogólnie jestem wielkim fanem CSa i wierzę w to że dużo poprawek będzie jeszcze w drożnych i gierka będzie idealna, mówię tu o wersji vanilla, która jest o wiele lepsza i ładniejsza niż w 1-ce. Grafika też daje radę, roślinność, drzewka super i podoba mi się to że jest system żywych drzew, w sensie podczas postawienia nie są od razu duże, chcieliśmy realna symulacje to ja mamy. Kto narzeka na ruch to znaczy że źle zaprojektował system uliczny lub nie dodał transportu publicznego. Ja jakoś nie mam z tym problemu, czyli w tą grę trzeba trochę pomyśleć a nie walić kraty dróg byle jak. Pozdrawiam fanów Cities skylines!
Ostatni patch musiał coś namieszać w ogólnej symulacji całego miasta, ponieważ z biegiem czasu pojawia się coraz więcej ikonek informujących o braku dostępu do chodnika. Podczas gdy mieszkańcy cały czas mają do niego dostęp...
Cześć! Mam ogromny sentyment do pierwszej części Cities Skylines, którą część graczy pamięta i wspomina, jeżeli lubi strategie ekonomiczne. Czekałem z niecierpliwością na drugą część. Przejdę natychmiast do rzeczy i powiem, że tytuł miał ogromny potencjał, niestety okazuje się delikatnie pisząc niewypałem i poniżej podam dlaczego...
PLUSY:
- wreszcie jakiś reprezentant dość niszowej kategorii gier
- sporo możliwości zarządzania tym jak funkcjonuje miasto
- sporo rozwinięć mechaniki względem części 1 (co oczywiste patrząc na 8 lat różnicy w datach premiery)
- możliwość przybliżenia kamery praktycznie do etapu śledzenia obywatela, co daje mnóstwo frajdy. Przyjemnie śledzi się życie w mieście.
MINUSY:
- Optymalizacja tytułu nie istnieje. To praktycznie dyskwalifikuje grę. Gram na RTX 4090, I9 13900k i 64gb ramu... do momentu póki miasto miało tak do 50k mieszkańców było ok... (stabilnie 40-50fps), po 100k gra zaczyna krzaczyć (drop do 25-30fps, okazjonalne spadki do 10!), po 200k jest bardzo, bardzo słabo... (20-25fps, dość często "freezy" na 1-3sek.)
- Wyrównywanie terenu - jeżeli nie spędzicie sporo czasu w narzędziach formowania terenu, to miasto będzie wyglądało idiotycznie. Trudno to opisać, ale wszelkie nierówności terenu wychodzą fatalnie i rodzą szereg problemów.
- Mało zawartości - fakt, od 1 części jest gigantyczny przeskok, ale pisząc szczerze? Mamy 23 rok, uważam, że budynków, które budujemy powinno być znacznie więcej, podobnie jak ich upgrade'ów. Wiem, że będą DLC's, ale i tak jest średnio
- Budowanie połączeń podziemnych (rury, sieci energetyczne) to porażka, bardzo ciężko dokonać sensownych połączeń
- Niespodziewane wariacje odnośnie napływu lub przypływu mieszkańców. Podnoszę podatki mieszkańcom, którzy są niezadowoleni i uwaga... mam większy napływ ludności... obniżam podatki, ludzie zaczynają odpływać
- Dziwne fanaberie i błędy w liczeniu estymowanego przychodu finalnego miasta
- Absurdalne sytuacje na drogach. Trochę tak, jakby mieszkańcy z premedytacją chcieli robić chaos na drodze. Miałem wrażenie, jakby wszyscy kierowcy w mieście zamienili się w młodociane karyny, które prawo jazdy wygrały w czipsach...
OCENIAM TYTUŁ NA 4/10 (głównie za szczegółowość śledzenia tego co dzieje się w mieście i duże aspiracje Twórców)
Czy gram dalej? Jestem po 25h w grze, raczej kończę przygodę, bo po przejściu wszystkich leveli swoisty "end game" jest nudny i niewiele wnosi.
Spore rozczarowanie, gram ze względu na sentyment! POZDRAWIAM
Ogólnie, jest bardzo, bardzo średnio.
Niedopracowana i ogołocona z zawartości gra która nie powinna się ukazać w tym roku. Dodatkowo Collosal Order leci w kulki odkładając w czasie (na kilka miesięcy) rozszerzenie gry o takie podstawy jak chociażby edytor map czy panel z modami. Na chwilę obecną gra nie ma zawartości.
Bieda i nędza, a ponieważ ocenia się to co jest, a nie to co będzie kiedyś, więc ocena nie może być inna.
Jak by komuś było za łatwo to po patchu 1.15 jest jeszcze łatwiej. Przy 80k populacji prawie milion na godzinę, symulator malowania mapy, gra dla niepełnosprawnych intelektualnie xD Na dodatek błędy które niby patch naprawia ( niedziałająca sortownia) nadal istnieją i pewnie nigdy nie zostaną załatane bo już w exelu odhaczone. Śmiech na sali, jak tu nie piracic gier skoro takie plucie na konsumenta robi się standardem w branży?
Miał być jeszcze jeden patch w tym roku no i chyba się go nie doczekamy. Mam miasto +430k i nie da się grać, nic nie działa tak jak powinno :(
Ogólnie gra się bardzo fajnie tak jak w poprzednie części tyle że w tej nic nie działa tak jak należy. Totalnie nic.
Jako fan 1 części w 2 nabiłem już 160h i mam problem, bo brakuje mi małych dodatków(ławeczki, kioski, drzewka) i rzeczy oczywistych takich jak choćby plaże. Fajnie by było jakby w parkach i miejscach rekreacji poruszali się ludzie, bo większości są tylko pustymi obiektami. Sortowanie poczty nie wiadomo na czym polega, bo pomimo wielu obiektów z nim związanych w mieście działa niewydajnie. Podobnie jak z parkami jedne obiekty działają prawidłowo i widać taksówki, śmieciarki, itd... inne zaś stoją puste pomimo że powinny wypuszczać karawany, ciężarówki... Chyba moce obliczeniowe i przycięcie niektórych rzeczy przez twórców to powoduje. Gra była robiona z ogromnym rozmachem jednak ktoś za późno zorientował się że obecne sprzęty graczy jej nie uniosą. Ekonomia jest dziwna, bo jej nie ma:-) Miasto cały czas przynosi dochód ja już mam max kasy(w jedynce tak nie było). Nie wiem czy da się ją naprawić? Czy projekt nie przerósł twórców. Gra się fajnie szkoda tylko że nie ma zawartości dodatkowej, bo mój plan miasta stoi w stagnacji i wykańczanie dzielnic tym co jest w podstawce trochę nuży. Gra jest bardzo dobra, ale mogła być o wiele lepsza gdyby działała poprawnie.
Ta gra jest dziwna z jednej strony pokazuje obiekty z jak najlepszej strony(tętniące życiem i ruchem, wypuszczające pojazdy - karetki, śmieciarki , taksówki) z drugiej inne pozostawia puste(nieruchome obiekty bez ludzi - parki, cmentarze bez karawan, centa pocztowe). Największe bolączki tej gry to niedziałające centra logistyczne poczty, szkoły podstawowe co centymetr(zapotrzebowanie na nie psuje zabudowę). Ciekawe czy tą grę można naprawić, bo jeśliby chodziła w całości jak w niektórych aspektach to byłaby kultowa, a tak wydaje się projektem który przerósł twórców.
Skok na kasę (czyli typowa gra po 2015r.). Niedorobiona technicznie, okrojona z zawartości i pełna błędów. Ogólnie produkt i projekt bez sensu, bo nie daje nic w porównaniu do poprzedniej wersji. Ale marka znana, więc się sprzedało. Taka 'Fifa' w świecie city-builderów.
Na ten moment czuję się jak w podstawce EU4. Niby wszystko jest ale tak naprawdę nic nie ma.
Niestety ale odkochuję się powoli od Paradoxu dzięki tej odsłonie CS.
Niestety kasy nie mogę odzyskać, bo kupiłem w przedsprzedaży na enebie, w pełnym zaufaniu, że jeśli nie od premiery, ale w kolejnych patchach gra szybko stanie się perełką jak inne produkcje Paradoxu.
Zawiodłem się i zraziłem totalnie. Jak zawsze broniłem Paraduoxu przed mniej lub bardziej trafną krytyką, to teraz sam jestem zdumiony jak można yebać swoich fanów.
Skończyło się na tym, że jak kiedyś kupowałem DLCki do innych produkcji właściwie w ciemno, godząc się jako fan, że nie muszą być idealna, tak teraz nie kupię praktycznie nic nowego z logiem Paradox, w akcie protestu jak można traktować swoich klientów.
Mam pytanie: dochodzę do 40k mieszkańców i nagle rozwój stopuje. Po prostu zero zapotrzebowania na nowe sfery. Jakieś pomysły?
Hmm ja muszę przyznać, że nie do końca wiem o co chodzi z hejtem na tą grę. I od razu zaznaczam, że nie jestem jakimś mega kozakiem w takie gry, choć gram w takie od pierwszego sim city(po prostu lubie pobudować sobie na luźno, z full kasa itp) I tutaj naprawdę nie widzę jakichś wielkich problemów w sensie ja buduję duże miasta i wszystko chodzi bardzo płynnie i ładnie wygląda na full wszystkie ustawienia.. komputer mam oczywiście dosc dobry i może to dlatego, co do zawartości to może faktycznie mogłaby być ona większa ale do takiego zwykłego budowania jest satysfakcjonująca i wiadomo że będzie tego więcej za jakiś czas. Dlatego nie bardzo rozumiem co jest nie tak z tą grą bo mi się gra zupełnie po prostu przyjemnie a o to chyba chodzi ?
Pozdro ! :)
Pogralem godzinke i... skasowalem. To co bylo idealne w CS1- polaczenie kanalizacji i elektrycznosci - tutaj sp... meczarnia, aby trafic w punkcik pokazany pod skosem. Polaczysz dom, a ten obok nadal nie ma niczego... katastrofa... Jak mozna tak spieprzyc, cos, co bylo bardzo dobrze rozwiazane wczesniej. Cale szczescie gralem an PASS-ie, wiec za gniota CS2 nic nie zaplacilem. Poza tym system dzien-noc jest totalnie denny. Mozna go wylaczyc ? Wracam do jedynki.
witam nie wiem czy dobrze trafiłem mam problem z citties skynlines 2 sprawa wyglada tak jestem po aktualizacji ekonomioa 2.0 po aktalizacji modów uruchamiam gre wszystko działa jak chce wczytac zapisana gre lub nowa gre to wejdzie mi na mape i mnie za chwile do pulpitu wywala macie jakis pomysł na to ???
Gra dalej nie działa przykład:
Brakuje mi 4000 pracowników zapotrzebowanie na wszystkie typy mieszkań 0 haha mówię ok zmniejszę podatki do 0 to zapotrzebowanie będzię ale niestety nie haha i nie rozumiem podatków na minusie czyli co miasto im dopłaca za mieszkanie haha wydaje mi się, że edukacja też leży lub po prostu nic nie znaczy. Budynki handlowe jak cała reszta niby maja sie rozwijać na zasadzie ile zostanie z czynszu reszta na rozwój no to ok podatki na 0 i poziom dalej stoi na 3 ehhhh grę dalej oceniam na 0/10
A więc nie wiem czy korzystaliście, ale do gry wyszedł genialny mod, mianowicie Road builder umożliwiający tworzenie customowych dróg w trakcie gry (dosłownie w trakcie, nie że z poziomu jakiegoś edytora czy coś).
Moda mogę już gorąco polecić. Tak naprawdę mam tylko problem z asymetrycznymi drogami z medianą (bez niej działa dobrze) ale to wynika z ograniczeń silnika gry. Poza tym działa fenomenalnie do tego stopnia, że twórcy powinni namówić autora do włączenia go do gry bezpośrednio.
Optymalizacja jest fatalna – nawet na mocnym sprzęcie gra potrafi się zacinać, co odbiera przyjemność z rozgrywki. Do tego dochodzą problemy z AI mieszkańców, które momentami działa wręcz absurdalnie. W porównaniu do pierwszej części, mam wrażenie, że brakuje tutaj innowacji – zamiast rozwijać serię, dostaliśmy produkt niedopracowany i wtórny. Co gorsza, liczne błędy techniczne sprawiają, że rozbudowa miasta to raczej frustracja niż satysfakcja. Na ten moment – ogromne rozczarowanie.
Mam ze 300 godzin na CSI. Zawsze czekam po premierze jakiejs gry na jej dopracowanie. Z CS takze na poczatku nie bylo za slodko, a i bez modow.. kazdy dzisiaj moze to sprobowac na vanilii.
Slyszac liczne glosy krytyki... `wywala sie raz po razie`, ` powyzej 30tys mieszkancow nie da sie grac`, ` brzydka`... itp zwlekalem z jej zakupem. Zrobilem to dopiero, gdy znalazlem w dobrej promocji na cdkeys za ok. 70 zeta (14,20Ł).
Pogralem juz ok 40 godzin, mam prawie 80tys mieszkancow. Gra chodzi plynnie (przycina sie tylko lekko podczas zapisu. Ze wzgledu na glosy o wywalaniu ustawilem autmatyczny zapis co 2min... jednak nie wyrzucilo mnie z gry ani razu). Grafika szarawa, ale bardziej mi odpowiada niz cukierkowa CS, a jak tam zaswieci sloneczko, to z mapy jedna wielka glara, jakbysmy byli na lodowcu w sloneczny dzien (nie pomagaly zadne mody na korekcje kolorow itp).
Jak na razie, to jedyne zastrzezenie mam do nowego systemu kladzenia sieci tramwajowej. W jedynce polaczone z droga, tutaj trzeba czasami pol miasta wyburzyc, aby na pozniejszym etapie rozwoju ja zalozyc.
Ogolnie juz bez modow CS2 ma wiekszy potencjal i wiecej mozliwosci szlifowania swego miasta.
Dodam na koniec, ze gram na staruszku PC-cie i nie zamierzam go upgradowac ze wzledu na jedna gierke.
Procek AMD5800, RTX3070, 32GB RAMu, tylko dysk, na ktorym jest instalacja to szybki M2.
Chodzi plynnie, jak ustawi sie dobrze grafike, dorzucilem jeszcze FSR. Na 32 calowym 1920x1080 wyglada calkiem porzadnie.
Co do krzykow o wywalaniu sie gry, to jestem teraz w 100% pewien, ze problemem sa nie w pelni kompatybilne mody.
Rozumiem, ze glosy krytyki to przede wszystkim osoby, ktore musza zawsze ustawic grafike na maksa, przyladowac ze 100 modow na raz ...niewazne jaki mam PC... nie chodzi mi plynnie , to gniot.
Wróciłem po czasie by przetestować. Nie zauważyłem żeby optymalizacja jakoś wybitnie się poprawiła. Utwierdziłem się za to w przekonaniu też że twórcy błądzą we mgle i nie maja pojecia o projektowaniu mechanik gier strzelajac rozwiazaniami na slepo od jednego bieguna w drugi bez refleksji: Wcześniej ekonomia była za latwa i gracze się na to żalili wiec teraz mamy druga skrajność bo ceny budynków i koszt utrzymania miasta sa tak absurdalne że przez ogrom czasu człowiek więcej siedzi z przyspieszeniem czasu na afk by coś odłożyć niż faktycznie buduje. Wracam do jedynki i raczej już nie tkne tego nieporozumienia
No nie zgodzę się z tą ekonomią - w dalszym ciągu jest za łatwa.
Prawda - smutna - jest taka, że lepszy system ekonomii był już w SimCity2000. Nie mam nic przeciwko czekaniu - to zabawne że oczekujemy realizmu a jednocześnie chcemy wszystko budować na już - ale tutaj budżet jest dosłownie z gumy. Skoki o których wspomniałeś są bez sensu i często ciężko powiedzieć z czego wynikają. Dość łatwo jest zoptymalizować miasto ale przez ten rażący po oczach brak realizmu nie ma w tym żadnej radości.