Najciekawsze materiały do: Remnant II
Remnant II - Cheat Table (CT for Cheat Engine) v.15112023
modrozmiar pliku: 5,5 KB
Cheat Table to skrypt do programu Cheat Engine do wykorzystania w Remnant II. Autorem moda jest anon9.
Remnant 2 - poradnik do gry
poradnik do gry16 sierpnia 2023
Remnant 2 poradnik to najlepsze porady na start, do rozwoju postaci, pokonywania bossów. Opisujemy wszystkie klasy, Archetypy, buildy, trait points, multiplayer, New Game+, wymagania sprzętowe, sterowanie, długość gry.
Recenzja gry Remnant 2 - świetna kontynuacja naprawdę dobrej gry
recenzja gry26 lipca 2023
Światowa premiera 25 lipca 2023. Remnant: From the Ashes okazało się nadspodziewanie dobrą produkcją, więc po kontynuacji oczekiwałem przynajmniej tego samego. Ku mojemu zaskoczeniu dostałem znacznie więcej! Remnant 2 jest tytułem zdecydowanie wartym polecenia każdemu, kto ceni wyzwanie.
Humble Choice na październik 2024 m.in. z dwoma dużymi RPG-ami i uroczą grą o wspinaczce
wiadomość1 października 2024
Pojawiła październikowa oferta Humble Choice. Wśród 8 dostępnych w jej ramach gier szczególnie wyróżniają się Remnant 2 i Persona 5 Strikers.
„Dark Souls z pistoletami" otrzyma wkrótce finalny dodatek. Towarzyszyć mu będzie ważna aktualizacja do Remnant 2 z darmowym trybem
wiadomość11 września 2024
Poznaliśmy datę premiery ostatniego dodatku do Remnant II. Wraz z nim zadebiutuje wielka aktualizacja z trybem Boss Rush.
Kolejne gry na PC ze wzrostem liczby klatek na sekundę. Hit Naughty Dog i inne tytuły z obsługą technologii AMD
wiadomość1 marca 2024
Do gier obsługujących technologię FSR 3 firmy AMD dołączyły RoboCop: Rogue City oraz Remnant 2. „Wkrótce” lista powiększy się jeszcze o The Last of Us Part I.
- Niespodzianka w Xbox Game Pass, Remnant i Remnant 2 dostępne na PC i konsolach 2023.11.30
- Sukces Remnant 2 w cieniu zwolnień w Embracer, sprzedaż przekroczyła 2 mln kopii 2023.11.16
- Hitowy Remnant 2 otrzyma dodatek The Awakened King, poznaliśmy datę premiery 2023.11.02
- Remnant 2 działa teraz lepiej i oferuje znacznie większą „swobodę eksperymentowania" 2023.08.06
- Tajna klasa w hitowym Remnant 2 wymagała zrobienia czegoś, za co inni deweloperzy by Cię zbanowali 2023.08.01
- Twórcy Remnant 2 „onieśmieleni” odbiorem gry, dziękują i zapowiadają poprawki 2023.07.28
- Najnowszy hit Steama nie grzeszy optymalizacją, nawet RTX 4090 wydaje się łapać zadyszkę 2023.07.27
Jaka sobie robią .....
Wszystko pięknie ale znów zero języka polskiego ale za to rosyjski w pełnym wymiarze ....
Gra wygląda pięknie i na pewno ja kupię ale barak języka polskiego to dla mnie zawsze minus dla gry .
Moja zasada jest znana.... Nie ma polskich napisów to nie kupuję.
Powód jest prosty.. Nie znam angielskiego.. W szkole w latach 80 -tych ubiegłego wieku uczyli mnie szkole tylko rosyjskiego...
A ruski każdy olewał więc znam kilka słówek.. Podobnie z angielskim kilka słówek..
A mnie widelcem jeść nie uczyli, nie miałem w domu nawet łyżki, wszystko ręcami jedliśmy, no i ja teraz będę zawsze wszystko jadł rękoma. To jest w ogóle obraza, że kucharze robią takie jedzenie, do których trzeba widelca. Jak im się nie chce gotować tak, by można to było wygodnie wziąć w rękę i zjeść, no to ja nie będę czegoś takiego jadł.
A Remnant 2 to mega giera się zapowiada. Trochę szkoda, że znów wywalono lachę na fabułę, ale mam nadzieję, że gameplaya nie zrobią zbyt soulslike'owego i tak samo jak w jedynce będą momenty, gdzie masę przeciwników w krótkim czasie się ubijało. Takie nawiązanie do staroszkolnych strzelanek w jedynce lubiłem, oby i tu to było, chociaż zacnym bossem nigdy nie pogardzę.
Hejka. Prowadzę zabawę w Remnant 2 już od kilku dni dzięki uprzejmości wydawcy I mogę wam powiedzieć, że jest nieźle. Pełna recenzja jest jeszcze w przygotowaniu, ale już wam mogę powiedzieć, że czuć ducha jedynki I poprawili sporo grafikę. Bossy są pierwsza klasa - klimatyczne i pomysłowe.
Na minus niestety mnóstwo błędów I interfejs, który mógłby być lepszy.
Dajcie znać jeśli macie jakieś pytania, to chętnie odpowiem. Będę ogrywał jeszcze co najmniej kilka dni zanim zacznę tworzyć recenzje. Gram w coop. Premiera early Access 22 lipca. Pozdrawiam!
Gra chodzi gównianie na RTX 4090.
Aby było te 60fps w 4K trzeba zjechać z ultra ustawień i użyć DLSS Performance czyli gramy w ~1080p.
Na otwartych lokacjach nawet z DLSS Performance jest ciężko utrzymać te 60fps...
Jedyne ustawienie które poprawia wydajność to "Cienie" ale za dużo to nie daje bo zjazd z HIGH na LOW daje zysk ~12fps..
Pozostałe ustawienia dają zysk ~2-4fps..
Jest też sporo dużych i mocny framedropów.
Walki z bossami są o wiele lepsze niż w jedynce.
Cała reszta to to samo co było, czyli nuda i powtarzalność.
Ps. A czemu ma nie działać? echhh..
Nikt nie pytał Cię o zdanie, to po co się udzielasz.
W każdym razie to nie jest narzekanie, a choćby było to jak najbardziej ma sens i trzeba narzekać, bo ostatnimi czasy większość gier działa źle, ma problemy techniczne i wygląda nie zbyt ładnie.
Poza tym twój argument rodem z piaskownicy, o kupnie konsoli jest inwalidą, bo wiele, wiele gier na konsolach też działa tragicznie.
Early Access, trzeba umieć zagadać.
Poleciał zwrot, bo szkoda czasu i kasy na średnio wypieczone produkt.
Który BYĆ MOŻE za kilka miesięcy będzie jako tako jadalny.
Sprawdzono z https://ikorektor.pl
Mam pytanie czy będzie ciężko ją przejść jak się nie zna dobrze na angielskim ?
Karta pokroju RTX 3060TI wystarcza ledwo do 1080p na Ultra. Jeżeli chcemy grać w 60 FPS-ach. W 1440p trzeba się wspomagać DLSS i to najlepiej w trybie Performance!
Podane wymagania są zaniżone!
Nie wygląda to najlepiej... Do grania w 1080p przy stałych 60 klatkach, potrzebujemy karty pokroju RTX 3080, tak! Do 1080p!
Zalecane GPU, czyli RTX 2060 zapewnia około 35 fps!
po to wymyślono DLSS aby jeden z drugim nie musiał wymieniać karty co pół roku. Gra działa tak jak powinna a z DLSS śmiga jak rakieta i to nie na żadnym trybie performance tylko w jakość. Gry w natywnej rozdzielczości czasem wyglądają gorzej niż w trybie DLSS. Oczywiście optymalizacja mogłaby być lepsza ale gra wygląda b. dobrze.
Natomiast w natywnym 4K, żadna karta nie osiągnęła 60 fpsów. Czyli mamy kolejnego killera GPU...
Tragedia to mało powiedziane.
Graficznie słabo wręcz z okrutnie fatalną implementacją różnych technik. DLSS defaultowo ON? Wow... A z tym ON mamy mydło. Bez ciut lepiej ale klatkarz spada nieprawdopodobnie.
LIPA tego roku!
Menu ubogie jeżeli chodzi o możliwość aplikowania ustawień.
Możliwość kustomizacji postaci już lepsza była w Morrowindzie...
To jest Alfa chyba ?
Stareńki Crysis wygląda o niebo lepiej i chodzi o niebo lepiej... To tylko podkreśla jak słaby technicznie jest to tytuł.
Wygląda ciekawie i nawet fajnie się walczy ale ch... wie o czym rozmawiają. Brak pl w takich grach sci-fi to udręka bo nawet po Polsku gadają o niestworzonych rzeczach które ciężko pojąć, a co dopiero po ang. Mam nadzieję, że twórcy się zreflektują i dodadzą nasz język. Zagram dalej jak wyjdzie pl.
Czekam z zakupem na łatkę ze spolszczeniem. skoro włoski i ruski jest to dlaczego nie polski...
Gra jest naprawdę przyjemna, ale optymalizacja po prostu nie istnieje. Mimo że gra mi się od razu lepiej od jedynki, tak z oprawą wizualną może z połowy cyklu życia PS4, w natywnej rozdzielczości grać się nie da. Średnie ustawienia, 1080p i RTX 3060 12GB nie wyrabia, gdzie dużo lepiej prezentujący się Cyberpunk takich problemów nie ma - a z DLSS to i jakiś Ray Tracing w tym ostatnim pewnie bym dał radę włączyć.
Najgorsze jest to, że nawet z domyślnie włączonym DLSS w trybie Performance, gra działa jak chce. Na zewnątrz jest zazwyczaj ponad 100FPS, ale już w małych podziemiach potrafi zdropić poniżej 60, niekoniecznie (choć i także) w trakcie walki. Mimo dobrego modelu strzelania, nie ma takiej przyjemności, jaka być powinna.
Ten boski UE5 co miał połowę roboty odwalać za deweloperów wcale taki cudowny nie jest i taki przeciętnie wyglądający pod względem surowych technikaliów produkt (bo artystycznie potrafi być ładnie) okazuje się zabójcą GPU. Żeby RTX 4090 tego nie zjadał i nie wypluwał na śniadanie w natywnym 4K...
Czy to ma jakikolwiek grywalny tryb single i w miarę nieupośledzoną fabułę czy typowa łupanka do kooperacji?
Kiedy próbuje ocenić tę grę odświeża mi się strona. Myślałem, że to wina wtyczek w FF, ale w Chrome mam to samo. Zresztą z 2tyg. temu normalnie mogłem ocenić inną grę. Czy ktoś ma podobny problem?
edit: dla próby oceniłem wersję na konsole i się dało, na pc wciąż mi odświeża stronę.
Kurde faja, cisnę 8 godzin i mi gra spoko działa, kilka mikrościnek się zdarzyło, ale całościowo to wszystko elegancko chodzi i działa. Stary lapek z 3060 mam i ustawienia automatycznie wybrane przez grę i wygląda też to fajnie w 1080p, jest dlss włączone, grafika elegancka, widać poprawę w stosunku do pierwszej części, no i sama gra jest wielka. Pierwszy świat absolutnie ogromny i zróżnicowany. AAA pełną gębą, a mimo to cena nieco ponad 200zł to naprawdę ładny deal. Propsy za taką postawę.
Bez polonizacji do kosza. Znam język czy nie, to brak szacunku do graczy. Nigdy nie gram bez spolszczenia. Ogólnie syf.
gra z gowniana optymalizacja bez dlss z 4k nawete rtx 4090 i i9 13900k nie utrzymuje w natywnej rozdzielczosci 60fps xd a to juz jest zart , firmy zamiast optymalizowac gry pod natywna rzodzileczosc wola uzywac ubscelerow. teraz lizcza tylko na zysk a za taka kieksa optymalizacje powinni gracze to zwracac i czekac na putch optymalizacyjny gra pod tym wzgedem lezy totalnie jak forspoken .
Poprzedniej części dałem 7,5 i polecałem tę grę. Myślałem, że w tej części będzie już tylko lepiej. Niestety się rozczarowałem i prawie przestałem grać na początku. Problemy techniczne, irytujące głosy, nijakie lokacje, przeciętne strzelanie, pojawianie się wrogów w sposób, jaki osobiście nie lubię. Zacisnąłem zęby grałem dalej. Z czasem pojawiali się nawet ok bossowie i lokacje bardziej interesujące. Same światy dość duże, ale myślałem, że będzie więcej światów. Losowość też mi nie podeszła, bo zbierałem sporo sprzętu, ale prawie nic pode mnie. Może do popykania w co-opie przy czymś mocniejszym jest ok, ale ogólnie przeciętniak.
Ukończyłem kampanię singlową w pojedynkę, trochę w multi pograłem, ale dopiero zaczynam, więc to wszystko głównie o doświadczeniu dla pojedynczego gracza będzie.
Na początku była mega podjarka, ale im dłużej grałem, tym większe rozczarowanie. Najlepszy świat dostajemy jako pierwszy. Jest kapitalny, mega klimatyczny, z dodatkowymi questami i różnorodnymi lokacjami, nawet jakimiś tam postaciami, różnymi drogami przejścia i sekretami - tego wszystko ze świata na świat jest mniej i jest gorzej wykonane. Brakuje pomysłu zasadzek zwykłych przeciwników, brakuje tożsamości, brakuje fajnych bossów.
Recenzenci zachwycają się bossami, ale prócz tego labiryntu i tego, który niszczył podłoże na którym stoimi, no to reszta jest na zasadzie - właduj w nich ile fabryka dała i nie ma w nich nic specjalnego, może prócz ostatniego bossa, ale bajer finalnego bossa trochę jak tani cheat się wydaje, no ale przynajmniej ten jako jedyny ma 2 fazy. Wizualnie też ze 5-6 razy się zdarzyło, że boss to po prostu upscalowany zwykły przeciwnik. No i są też kiepskie pomysły jak ten boss co po prostu lata nad całym dungeonem i właściwie nie atakuje. Do Elden Ringa tu nie ma podjazdu.
Ale i tak największą biedą jest fabuła. Stanowi szczyt idiotyzmu. Zaczyna się od czapy i bez sensu żadnego, a dalej jej po prostu nie ma. Jeszcze w pierwszym świecie jest jakieś tło fabularne, ale nawet w znanej z jedynki Yeshy usunięto ruch oporu i nie ma nic, tylko jedziemy do przodu by utłuc monstrum. Światy, prócz pierwszego, są puste, nijakie i randomowe i oczywiście wszystkie obowiązkowo wymarłe i smutne. No i postaci - po pierwszym świecie każda ma na twarzy maskę czy cokolwiek, byle by nie trzeba było robić mimiki twarzy. Straszna bieda. Zresztą i tak nie ma później za bardzo żadnych npców, z nikim normalnie nie pogadasz, z obozowiczami nie gadasz na bieżąco, żadne dialogi im się nie uaktualniają, tylko na początku raz z wszystkimi zagadasz i właściwie załatwione. Dawno takiego marnego zamiennika dla fabuły nie widziałem w grze. A nawet nie zaczynam mówić o dialogach, bo są tak rozwlekłe i bezsensowne, że szkoda na nie czasu.
Do tego customizacja. W singlu nie wypada za wiele broni, a elementów zbroi to już w ogóle. Trochę wstyd dla twórców, że grę kończyłem z tą samą zbroją i bronią, które dostałem przy wyborze klasy. Bo łuk i kuszę znalazłem w trakcie gry, a w grze z karabinami maszynowymi to marna ich przydatność jest. Skillsy mamy zmieniać pierścionkami jakimiś śmiesznymi i lipne jest to o tyle, że wizualnie nie widać zupełnie jak to zmienia naszą postać. Niby jest tyle umiejętności, tyle klas, a na końcu można to po prostu olać. System ulepszeń postaci jest niepotrzebnie przekombinowany i wizualnie nie robi różnicy, a i większość premii jest bardzo specyficzna i przy konkretnej klasie może pomóc co najwyżej. Ale tak czy inaczej rozczarowanie.
Jedyne co się sprawdza to strzelanie - gameplay jest naprawdę fajny i satysfakcjonujący. Mordowanie daje dużo radości i z unikami też nie ma problemu. Bardzo responsywnie wszystko zrobili. Też grałem na poziomie trudności "zwykła cipa" i było bardzo prosto, tylko na ostatnim bossie się męczyłem, ale wcześniej to niektórych bossów przy pierwszym podejściu robiłem, więc luz.
Gra też chodzi bezproblemowo, a na lapku ją ograłem. Jedynie przy zabiciu bossa na chwilę ścinała, ale to nie problem. Finalnie nawet dobrze się bawiłem i w multi planuję dalej dobrze się bawić. Tylko miałem duże oczekiwania, bo lubię pierwszą część i tutaj design poziomów, fabuła i customizacja się pogorszyły znacznie, ale wciąż ze strzelania jest dużo radości i to jest najważniejsze.
ja nie wiem skąd te testy, ja mam rtx 3090+i7 13700K, 32gb ram i gra chodzi na ultra w 4k w pełnej płynności. Nie mierzyłem fps, ale nie zauważyłem żadnych dropów. Z ciekawości zmierzę przy okazji.
Gierka nawet spoko gralo sie przyjemnie, grafika jakas dziwna, walka spoko, story jak story w takich gierkach.
Gralem zeby se porozwalac moby, bossy i ulepszyc eq troche jak w monster hunter.
Lepsza od jedynki ale nie duzo.
ps gra wyglada duzo lepiej od starfield musialem to dodac xd
Gra wylądowała w GamePassie.
Grałem trochę w pierwszą część i drugą... da się grać solo bez co-opa. Wtedy dostaniemy psa który nas stawia na nogi po utracie przytomności.
10/10
Właśnie padł finałowy Boss. Grałem solo jako Hunter, więc wybrałem najniższy poziom trudności. W jedynce były tylko dwa i tam też wybrałem łatwiejszy. Platforma Xbox series X.
Plusy:
- Ładna grafika, geometria obiektów dzięki Naninte w Unreal Eninge 5 pofrafi zrobić niezłe wrażenie zwłaszcza z nieistniejącym doczytywaniem tekstur. Spore wrażenie robią też budynki w oddali, widać że mają fajną geometrię. Niestety gra nie ma oświetlenia Lumen i widać dziwne artefakty. Po łatkach w trybie Performance gra jest upscalowana z poziomu 864p do 1440p i przyznam że wygląda to naprawdę dobrze choć jeśli się przyjrzeć w ruchu obraz się delikatnie rozmazuje.
- Stabilne 60fps, nie zauważyłem spadków jedynie mikrofreezy przy pokonywaniu bossów albo podnoszeniu niektórych przedmiotów.
- Świetny feeling strzelania oraz poruszania, w zasadzie taki sam jak From the Ashes tylko dodano skoki znad krawędzi
- Bossowie, jest sporo fajnych (w tym finałowy) i kliku słabych, ogólnie duży plus
- Różnorodne lokacje, "bloodbornowy" Losomn oraz postapokaliptyczny Root Earth są super, z nudniejszych wybrałbym świat kosmitów N'Erud i czerwone lasy Yaesha
Minusy:
- Wspomniane oświetlenie z dziwnym migotaniem/(doczytywaniem?) cieni
- Bardzo rzadko ale miejscami słabe tekstury (polecam spojrzeć na drzewo przy ogrodzie sadowników w Ward 13.... lol)
- Grając solo zawiódł mnie trochę poziom trudności. Pierwszy świat to u mnie była Yaesha i tam będąc słabym ginąłem raz za razem przy minibossach bo tam gra wyrzuca na nas po kilkunastu wrogów no a grając solo wiadomo że musiało być tragicznie, później zrobiło się za łatwo i gra mi trochę przynudzała, dopiero w finałowej lokacji dostałem znów porządne manto. Gdyby nie okropnie trudny początek może grałbym na średnim
- Wspomniani słabi bossowie z zasypywaniem Nas chmarą przeciwników, słabe to i tanie
- Fabułę słabo mi się śledziło przez brak napisów PL ale tu jest soulsowo, pewnie sporo jest ukryte jak w jedynce.
- Jakoś nie czułem potrzeby korzystania z ekwipunku w zasadzie miałem zawalony nawet nie wiem czym. Wzmacniałem tylko bronie, postać i leczące smocze serce. Chociaż ja tak mam w zasadzie zawsze w soulsach że mam totalnie zawalony ekwipunek;)
Bardzo dobra gra, w zasadzie dla mnie taka sama jak jedynka która też bardzo mi się podobała. Bardzo się ucieszyłem gdy nagle ogłoszono dwójkę, myślałem że część pierwsza może na siebie nie zarobiła, bo nie zrobiła wokół siebie większego szumu mimo że to najlepsze "strzelane soulsy" jakie powstały a było przed Remnantem parę prób.
Ciekawe czy będzie część 3.
Gra miała niesamowity potencjał i mnóstwo zalet. Niestety ma też sporo wad, które strasznie popsuły rozgrywkę. Z największych minusów można wymienić:
- Totalnie nierówny poziom trudności, sama walka z potworkami jest super i dosyć łatwa, natomiast niektórzy bossowie to prawdziwa męka. Rozumiem wyzwania ale zdarzały się sytuacje że do niektórych podchodziłem kilkanaście a nawet kilkadziesiąt razy. Oglądałem poradniki na YT jak danego bossa pokonać, żeby nie utknąć na dobre. Tak naprawdę, kończy się tym że często za któryś nastym podejściem uda nam się na farta tego bossa zabić. Nie daje to frajdy ani trochę.
- Gra momentami, zwłaszcza podczas potyczek z bosami przytłacza nas ilością bodźców i stymulantów, hałas, coś wybucha z każdej strony, ekran się trzęsie, ciągłe przeładowywanie broni. Zupełnie mi nie leży takie podejście, twórcy ewidentnie chcieli przytłoczyć gracza.
- Ogólnie sporo rzeczy jest takie przekombinowane i skomplikowane bez większego sensu. Dziesiątki jak nie setki modyfikatorów, modów, relików, ulepszeń które w rozsądnych ilościach może miałyby sens, ale tutaj gra wręcz zmusza Cię by tracić na to czas.
- Fabuła jest bardzo słaba, płytka, w ogóle nie wciąga, dialogi raczej drętwe, nie bardzo chce się je czytać ani rozmawiać z npc
Z plusów mogę wymienić.
+ Niezła grafika oraz wyobraźnia twórców projektujących te światy które zmierzamy.
+ Walka, to jest naprawdę esencja tej gry i tutaj można było jeszcze trochę poprawić. Fajne jest to że mamy walkę bronią białą, strzelanie, jakieś przypisane do danej klasy postaci skille. To tutaj jest najwięcej zabawy podczas rozgrywki. Można to było uprościć a nie okraszać skomplikowanym systemem ulepszeń, modów i innych bzdur. Radość gry płynie właśnie z eksploracji świata i walki z przeciwnikami.
+ Różnorodność potworków, spora gama broni itp.
Podsumowując gra była by fajna, ale musiała zostać skopana przez fatalną walkę z bossami, marnowanie czasu na skomplikowany rozwój postaci itp. Ostatecznie wzbudza mieszane odczucia, dużo plusów, mnóstwo minusów i zostaje taki średniak.