Najciekawsze materiały do: World of Warcraft: Mists of Pandaria
Mists of Pandaria - recenzja czwartego dodatku do World of WarCraft
recenzja gry16 października 2012
Światowa premiera 25 września 2012. Nie dajcie się zmylić słodkim pyszczkom pandarenów. Mists of Pandaria to zwyczajnie świetny dodatek do jednej z najlepszych gier MMO na rynku.
WoW: Midnight przyniesie funkcję, na którą gracze MMORPG Blizzarda czekają od blisko 20 lat. Zapowiedziano WoW Classic: Mists of Pandaria
wiadomość13 listopada 2024
Blizzard przedstawił ambitne plany na rozwój World of Warcraft. Obejmują one wprowadzenie funkcji, o którą gracze prosili przez lata.
World of Warcraft traci 800 tysięcy subskrybentów
wiadomość6 sierpnia 2014
World of Warcraft stracił kolejną porcję użytkowników. W ostatnim raporcie kwartalnym firma Activision Blizzard podała, że w czerwcu abonament w grze opłacało 6,8 milionów osób – około 800 tysięcy mniej niż trzy miesiące wcześniej.
World of Warcraft zalicza spadek liczby subskrybentów. Warlords of Draenor najpóźniej 20 grudnia
wiadomość7 maja 2014
Z dniem 31 marca 2014 abonament w World of Warcraft opłacało 7,6 milionów graczy. Oznacza to spadek o ok. 200 tysięcy w porównaniu z kwartałem poprzednim. Sytuacja powinna poprawić się wraz z premierą dodatku Warlords of Draenor, który ukaże się najpóźniej 20 grudnia.
- World of Warcraft – błyskawiczny awans na poziom 90 za 60 dolarów (plotki) 2014.02.19
- World of Warcraft – liczba subskrybentów wzrosła pierwszy raz od 2012 roku 2014.02.07
- World of Warcraft – „Od czasu premiery stworzono 100 milionów kont” oraz inne statystyki z gry 2014.01.28
- World of Warcraft nie stanie się grą free-to-play 2013.11.10
- World of Warcraft z 7,6 mln abonentów 2013.11.07
- Przegląd MMO (20/09/2013) – m.in. Camelot Unchained, Final Fantasy XIV: A Realm Reborn, TERA 2013.09.20
- Przegląd MMO (13/09/2013) – m.in. Guild Wars 2, The Lord of the Rings Online, World of Warcraft 2013.09.13
World of Warcraft: Mists of Pandaria - v.5.4.8 US
patchrozmiar pliku: 51,5 MB
Patch o numerze 5.4.8 do gry World of Warcraft. Poniżej anglojęzyczny opis aktualizacji:
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.4.2 US - 75,5 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.4.2 GB/EU - 75,5 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.4.0 - v.5.4.1 US - 15,6 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.4.0 - v.5.4.1 GB/EU - 15,6 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.3.0 - v.5.4.0 US - 917,6 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.3.0 - v.5.4.0 GB/EU - 917,6 MB
- World of Warcraft: Mists of Pandaria - patch v.5.3.0 hotfix US - 28/06/2013 - 19,9 MB
Gdzie na urlop? Najlepsze wakacje tylko w światach z gier!
artykuł24 lipca 2022
Lato jeszcze trwa i wielu marzy o niezwykłym urlopie. Zapraszamy do zapoznania się z listą dwunastu niezwykłych celów podróży, dzięki którym wakacje okażą się niezapomniane. Uwaga – all inclusive niedostępne!
Jest jakaś szansa żeby Wow wyszedł jeszcze z przedziału wiekowego 0-3, czy już tak raczej zostanie (instancje 22 sekundowe i 6400 mobków na jeden strzał wykorzystując wszystkie czary jednym klawiszem)
[76] Ciekawe czy ty tą grę dziecko złote na oczy widziałeś... Pewnie grałeś na marnym privku zbugowanym... Ehh dzieci oceniają grę w której nawet porządnie nie ogarneli -.-.
WILDSTAR - nowa gierka, po części tworzona przez byłych pracowników Blizzarda
https://www.youtube.com/watch?v=h0NXP-QhZX8
Zmienił się przedział wiekowy dla WOW teraz to b.o z nastawieniem na szkraby, pozdrawiam kretynów z Blizza
W watku cisza, ze znajomych nikt nie gra. Mysle, ze koniec jest bliższy niż dalszy. No chyba, ze Blizz odejdzie od formuly w stylu: bieganie misiem i pokemony. +farmville na dokladke
[79] Tak,tak znajac życie w to nawet nie grałeś a pierdzielisz bzdury, przedział wiekowy w tej grze jest większy niż w takim LoL'u czy innych MMO podobnych grach pokroju F2P. No ale tak trzeba najeżdżać na grę i blizza bo gimba nie może sobie pograć z powodu abonamentu a mamusia nie chce mu kupić.
[80] Pandarenki są fajne :D
[81] 9mln i mówisz o śmierci WoW'a? To co mają powiedziec inne MMO gdzie maks graczy z wszystkich serwerów wynosi 500tysi powiedzmy a na takiej tibii 12k xD.
P.S. Ludzie jak macie gówniane pojęcie o tej grze to zamknijcie się i nie wypowiadajcie tutaj.
zgadzam się z 82
dla mnie wow jest najlepszą grą mmo jaką grałem
a i grałem w tibie i metina i swtora i w rifta i jescze władce pierścieni online
i w każdą przestałem grać po miesiącu
może nie jest tak dobry jak za czasów bg ale mop też trzyma poziom
Według mnie najgorszy dodatek pod względem historii wowa lecz jeden z najlepszych pod względem zmian systemu i rozbudowy dotychczasowy. Że jednak w wowie zawsze mnie zachwycała epickość raidów i historii jestem tą częścią najbardziej zawiedziony. Powiem tak Kixxari (robale z dystrykt 9) Mogu (kammiene posągi), Sha (czyli o co ta cała zabawa polega ,, Sha to zło jakie się wytwarza w agressi" Czyli ni z gruchy ni z pietruchy walczysz nie z jakimś baddasem tylko z złem które jest we wszystkich i wszystkim). I to tyle 3 rasy oprócz pandarenów i wszystkie dungeony i raidy cały czas opierają się na tych 3-4 rasach co prowadzi do tego że walczysz co chwilę z takimi samymi bossami mobami tylko inaczej pokolorowanymi ( ostatnio doszły trolle ale kto może jeszcze się nimi interesować ja mam ich kompletnie dość). No nic czekam na następny dodatek po granie na tym po prostu się nudzi a w wowie to już jest straszne.
btw. Zapomniałem dodać że nowe zony są strasznie nudne (Jedynie 1 zona startowa w Pandarii trzyma poziom) ostatnie zony mogą śmiało konkurować na najbrzydsze zony ever w world of warcraft.
UP Pierwszy konkretny post który nie brzmi "MoP'a jest słaba bo pandy są zbyt sweetaśne do wowa i nigdy nie były w fabułe warcrafta" co jest rzecz jasna bzdurą.
[84]
Jakby rozne kolory modeli i bossow to byla nowa rzecz w WoWie, tak jak ostatni Tier Cataclysmu czyli Dragon Soul i zero nowego modelu nie liczac macek deathwinga na koniec. Juz nie wspominajac, ze raidy od poczatku byly przereklamowane. To powymieniaj rasy z poprzednich expansion.
Burning Crusade- Dranei, Etherale, ludzie ptaki ktorych nazwy nie pamietam, moze jakis nowy model demona i co, bo tak to czerwone orki albo blood elfy?
Wotlk- Vrykule czyli duzi ludzie, Tuskary i co, Nerubianie, Nieumarli czyli staroc, Kamienne krasnoludy?
Cata - eee fioletowe smoki?
Pandaria moim zdaniem jest ciekawsza niż Cataclysm, nowe tereny nowe BG oraz rasa pandarenów która wbrew wszystkim bardzo mi się podoba, nie pasuje ona jedynie do hordy bo jest zbyt "sweet".
Blizzard zupełnie zepsuł tą grę. Powiedzą to samo ludzie, którzy zaczęli grać jeszcze przed WoTLK. Szkoda, stracili przez to wiernych fanów tego tytułu, którzy zmuszeni zostali do pogrywania na prywatnych serwerach z patchem WoTLK. Kiedyś ta gra wymagała umiejętności teraz stała się strasznie prosta przez co nudna, nie ma już tego klimatu co kiedyś, idziesz jak przecinak, przyciwnika masz na dwa hity zero przyjemności z gry. Wróciłem do gry by pograć z przyjemnością. Niestety już tej przyjemności nie odczułem pograłem 2 miesiące bo szkoda mi było zmarnować pieniędzy wydanych na abonament ale to już nie jest to co kiedyś. Blizzard wiedział jak wielu ludzi nie podoba się to co chcą zrobić z grą jeszcze przed wprowadzeniem MoP. Wprowadził i stracił wielu starych miłośników. Może nowym graczom się ta gra podoba, napewno się podoba bo w porównaniu do innych gier WoW ma swój super klimat. Ale pokolenie, które zaczęło przygodę od Clasica czy TBC strasznie się zawiodło na Blizzardzie. Dziś wiem już, że nie wydam ani grosza na WoWa w obecnej formie. Jeśli będę chciał wrócić do wowa to zajrzę na prywatny serwer.
Pogrywam sobie od niecałych 3 miesięcy (2 postacie 90) i jako "stary" wyjadacz TBC czy WOTLK muszę przyznać poprzednikowi 100% rację. Masa uproszczeń, brak wymagań (poza ilvl) do rajdowania, zabija chęć grania. Mam wrażenie, że Blizz przygotował MOP z założeniem by każdy był w stanie we 2 miechy wymaxować wybraną postać po czym przysiadł do robienia kolejnej, tylko jako gracz pytam po co? O tyle ile end game w WOW-ie był zawsze wychwalany o tyle obecnie jest baaardzo nuudno. Ponadto gram na serwerze Hellfire gdzie zwyczajnie ni ma ludzi ;) na AH w tym momencie prawie nie ma co kupować (a jeśli coś jest to ceny wyglądają tak "o.0") ... grając na privie było 10x więcej rzeczy do kupienia, przez co, wyskilowanie od 0 profesji nie związanej ze zbieraniem (leder, mining, herbalizm) wymaga farmienia nisko levelowych instancji. Na koniec - prawdopodobnie doczekam na 10 lutego gdzie kończy mi się abonament i szukam czegoś innego bo na WOW-a już nie mam ochoty.
[90] No cóż podstawowa zasadą by dobrze się bawić w Wow to grać na pełnym ludzi serwerze, dlatego np warto grac hordą na Burning legion, tam jest pełno polaków z którymi się przyjemnie gra.
[89],[90] A jakie to kiedyś były fajne wymagania do raidowania? Farmienie gównianego gearu w instancjach tylko dlatego że miał Fire Resistance (wymóg Molten Core) czy Nature Resistance (AQ40)?
Czy może chodziło o ekstremalnie długie attunementy które niemalże wykluczały możliwość posiadania więcej niż jednego alta w TBC, chyba że ktoś miał absurdalne ilości wolnego czasu?
I naprawdę nie rozwalajcie mnie z tym wymogiem skilla kiedyś, bo PVP wyglądało tak że enhancement z Sulfurasem czy nieźle ubrany rogue potrafił zarąbać człowieka na max levelu JEDNYM ciosem a większość mechanik bossów z vanilli to po prostu tank & spank - np. taki Garr - cała mechanika bossa to JEDEN debuff z którym trzeba było odbiegnąć od grupy. Przeciętny boss z 5-osobowej instancji ma teraz 5x tyle mechanik.
A te skomplikowane rotacje z vanilli jako prot warrior - sunder armor aż boss padnie.
A rotacja warlocka z TBC? Sacrifice demon + shadow bolt aż boss padnie.
Chcesz naprawdę prestiżowy tytuł PVP teraz? To graj Rated Battlegrounds na najwyższym poziomie, albo wykaż się prawdziwymi umiejętnościami na Arenach.
Chciałeś prestiżowy tytuł kiedyś? Grinduj battlegroundsy po kilkanaście godzin dziennie (jak ktoś myśli że dało się nabić Marshala/Warlorda w inny sposób, to nie ma pojęcia o czym mówi) albo zapomnij.
Po prostu dobija mnie jak ludzi gloryfikują archaiczne rozwiązania przez różowe okulary nostalgii. W grze jest teraz MNÓSTWO rzeczy do roboty a raidy są naprawdę niezłe - TOT było świetne, SOO jest tylko dobry, ale to nadal solidna instancja.
", bo PVP wyglądało tak że enhancement z Sulfurasem czy nieźle ubrany rogue potrafił zarąbać człowieka na max levelu JEDNYM ciosem"
PIĘKNE czasy kiedy sie jechało wszystkich cloth-userów jak szmaty :D
A tak serio to całkowicie się zagdzam, kiedyś WoW był fajny ale w porównaniu do tego co jest teraz to jest jednak różnica epok. Oczywiście na korzyść "nowego", Pandy to zaskakująco udany dodatek i mam nadzieję, że WoD utrzyma ten poziom.
Ale jednej rzeczy nie da się odmówić vanilla WoT: world PvP i corpse camping było genialne, brak mountów latających był dużo, dużo lepszy. Wyrzynki na farm spotach w Tyr's hand i Hearhgleen to był miód tej gry.
Amadeusz ^^ [ gry online level: 79 - Legęd ]
[89],[90] A jakie to kiedyś były fajne wymagania do raidowania? Farmienie gównianego gearu w instancjach tylko dlatego że miał Fire Resistance (wymóg Molten Core) czy Nature Resistance (AQ40)?
Czy może chodziło o ekstremalnie długie attunementy które niemalże wykluczały możliwość posiadania więcej niż jednego alta w TBC, chyba że ktoś miał absurdalne ilości wolnego czasu? - no właśnie o tym myślałem ;) akurat stawanie na głowie przez dwa tygodnie by ubić Kaela sprawia jak widać po latach, nie zapomniane wspomnienia
I naprawdę nie rozwalajcie mnie z tym wymogiem skilla kiedyś, bo PVP wyglądało tak że enhancement z... tu przerwę bo PVP nie gram, nie grałem i nie będę grać, ten aspekt gry całkowicie mnie nie istnieje.
A te skomplikowane rotacje z vanilli jako prot warrior - sunder armor aż boss padnie.
A rotacja warlocka z TBC? Sacrifice demon + shadow bolt aż boss padnie. Hmm nie grałem warkiem czy warlockiem by się w tym temacie wypowiedzieć ale gram priestem, druidem, hunterem i jakoś kombinacja podstawowych skilli tez nie powala - jak we wszystkich grach.
Chcesz naprawdę prestiżowy tytuł PVP teraz? ... a po co komu tytuł jak on nic nie daje? W Aionie są bonusy z tego, że coś tam masz dopisane a tu nic, chyba, że są a ja nie zauważyłem ;)
Po prostu dobija mnie jak ludzi gloryfikują archaiczne rozwiązania przez różowe okulary nostalgii. W grze jest teraz MNÓSTWO rzeczy do roboty a raidy są naprawdę niezłe - TOT było świetne, SOO jest tylko dobry, ale to nadal solidna instancja. Ze spokojem, TBC mi się znudziło po 2 latach, WOTLK po roku, MOP po 2 miesiącach. Mnie nie dobiją ludzie, ani Ci co z nostalgią patrzą w przeszłość ani Ci, którzy obecnie, w przeciętnej grze widzą coś więcej.
[96] Pewnie nawet nie zagrałeś... To właśnie ty pokazałeś że jesteś "gimbą"... Bo gram w tą grę 6 lat i zapewniam cię że w ta grę w 3/4 grają ludzie dorośli. P.S Mamusia nie chce WoW'a kupić i abonamentu opłacać? Oh przykro mi :(.
Ten dodatek jest dobry, nie tak jak wotlk'a czy TBC ale nadal zasługuje na 9/10, a kto twierdzi ze jest za łatwy to chyba nie robił normalnych rajdów na HC (tylko same raid findery)...
[91] W ally też się dobrze gra, sporo gildii Polski/zagranicznych do wyboru do koloru.
[90] Wiesz od zawsze istniały serwery gdzie grało bardzo mało ludzi, nie każdy miał po 10k ludzi, pamiętam jak w 2009/2010 sprawdzałem na jakieś stronie (teraz jej nie ma) status serwerów to były serwery gdzie po nawet tysiąca ludzi nie było :D. A jak chcesz dużo ludzi to molten-wow/sunwell :).
Teraz dodam kilka słów od siebie. Byłem jestem i będę graczem wow'a jeszcze przez wiele lat. Oczywiście gram z przerwami a największą miałem od czasów końca TBC gdyż w WotLK'a nie zagrałem a z recenzji żałuję. Nic nie wróci czasów TBC. Nie ważne jak długo trzeba było farmić repe czy bosów by coś dobrego uklepać. Ten dodatek był po prostu świetny. Pandy też zaliczam do udanych i po krótkiej przerwie wracam dziś do gry z zamiarem stworzenia Rogala od zera. Bez pomocy, bez rzeczy z innych postaci. Nowy Char w Hordzie na BL'u Zawsze grałem w ally teraz strasznie przykuł moją uwagę Undead Rogue. Sam fakt nowego dodatku tylko pogłębia fascynacje nowinkami. Ale rajdowanie w MoP'ie jest wymagające. Są gildie dla których pierwszeństwo ubicia nowych bosów jest priorytetem bo te gildie tym właśnie żyją ale sam osobiście temu dodatkowi daję 9/10 za bardzo udaną kontynuacje. Zachęcam także do wspólnej gry
[98] Jaki masz name na BL'u?
zapraszam każdego na mój film Historia Arthasa wykonana w Skyrimie.
link do pierwszego odcinku całego serialu: http://www.youtube.com/watch?v=uWgdZQ07Hyo&list=UUImjb9gr2ZoND8f_QVmStbA
Witam bardzo ! Mam pytanie wykupiłem standartowe konto bodajże za 7 euro i mam już 60 lvl ale na tym dodatku mogę grać do 85lvl więc jak kupie dodatek World of Warcraft: Mists of Pandaria [PC] to będzie konieczne założenie nowego konta czy tą posatacią będę mógł grać dalej ??
Nie myśleliście może nad powtórną recenzją/artykułem nt. Pandarii z perspektywy 2 lat i nowego dodatku? Wiem, że teraz czas owocny w premiery i że nie jesteście serwisem stricte MMOwym, ale chyba tego typu "dyskusyjny" może artykuł mógłby być ciekawy. W końcu na premierze pisaliście, że jest to najlepszy dodatek póki co, więc ciekawe by było czy czas wpłynął na tą opinię.
Ja daję 10 z dwóch powodów:
1. Żeby podnieść ocenę, zniżoną przez niektórych graczy
2. Bo o dziwo na moim starym sprzęcie zadziałało :)