Najciekawsze materiały do: Need for Speed Shift

Need for Speed Shift - Falken
demo gryrozmiar pliku: 1095 MB
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2)...

Need for Speed Shift - poradnik do gry
poradnik do gry7 października 2009
Poradnik do gry Need for Speed Shift pozwoli zapoznać się z podstawowymi informacjami dotyczącymi zachowania się samochodów na torze, tego jak pokonywać zakręty na trasach oraz informacjami na gier wyścigowych i tuningowania posiadanych aut.

Need for Speed Shift - recenzja gry
recenzja gry18 września 2009
Światowa premiera 15 września 2009. Na taką grę z serii Need for Speed niektórzy czekali całymi latami. Czy to ostateczne zerwanie marki ze słabymi poprzednikami?

Część serii Need for Speed znika dzisiaj ze sklepów cyfrowych. Na zawsze
wiadomość31 maja 2021
Dziś Need for Speed Carbon, Need for Speed Undercover, Need for Speed Shift, Need for Speed Shift 2: Unleashed oraz Need for Speed The Run znikną z dystrybucji cyfrowej. EA planuje też zakończyć wsparcie sieciowe dla wszystkich tych gier po wakacjach.

Popraw, jeżeli umiesz – o ulepszaniu Need for Speed: Shift
wiadomość5 marca 2012
Wielbiciele Need for Speed: Shift nie próżnują – cały czas tworzą nowe modyfikacje, ulepszające rozgrywkę i grafikę tej gry. Poniżej opis zawartości kilku modyfikacji, opis instalacji modów i kilka przydatnych linków.

Need for Speed: Retrospektywa
wiadomość12 listopada 2011
Z okazji premiery nowej odsłony serii Need for Speed zapraszam na krótką, osobistą przejażdkę po niemal wszystkich poprzednich częściach gier z NFS na okładce.
- Milion gier z logo Need For Speed i EA Polska w rękach graczy 2011.03.04
- EA oficjalnie zapowiada Shift 2: Unleashed. Jest pierwszy zwiastun! [news uaktualniony] 2010.11.16
- Need for Speed: Shift 2 w 2011 roku 2010.08.04
- E-Sport: av3k wicemistrzem świata, dobre występy Polaków w Paryżu 2010.07.05
- Trwają prace nad Need for Speed Shift 2 2010.07.01
- Need for Speed: Hot Pursuit RACE zadebiutuje na E3 2010.06.13
- EA podsumowuje ubiegły rok - 10 mln FIFA 10, 5 mln Bad Company 2, sukces startowych DLC 2010.05.12

Need for Speed Shift - v.1.02 worldwide
patchrozmiar pliku: 133,5 MB
wersja: v.1.02 worldwide Patch przeznaczony jest do gry Need for Speed Shift w wersjach wydanych poza terytorium Stanów Zjednoczonych. Aktualizacja zawiera pięć nowych samochodów (Toyota Supra Mk IV, Shelby GT500 z roku 1967, Chevrolet Corvette...
Pójdzie mi ta gra na tym sprzęcie ?
Procesor intel pentium Dual CPU E2160 1.80 Ghz Ram 2 GB Karta Graficzna NVIDIA GeForce 210 1 GB Windows 7 63bit. Proszę o szybką odpowiedź .
W Need for speed shift EA podeszło już bardziej poważnie do leganych wyścigów samochodowych, tuning jest na bardzo wysokim poziomie i grafika też a sterowanie znacznie wyróżnia sie od innych NFS-ow. Moim zdaniem ten tytuł jest dobrą pozycją dla fanów wyścigów samochodowych
Gra super! Polecam
Bardzo fajna jest ta gra, ponieważ jak na 2009 (jak inny rok to przepraszam za pomyłkę) ma bardzo dobrą grafikę. Jest po prostu Ś W I E T N A!!!
Bardzo dobra gra jak dla mnie 8/10
Mam pytanie pójdzie mi ta gra na win 8.1? Dodam iż posiadam grę z roku 2001 i ona działa bez problemu.
REALIZM JAK NA 2009 ROK JEST SUPER , TUNING , FURY , TRASY - WSZYSTKO IDEALNE 10 DAJE

Świetna gra. Jedna z lepszych odsłon NFS chociaż nie grałem jeszcze w Shift 2. Jak dla mnie jest w top3 zaraz po U2 i Porsche. Zdecydowanie więcej zabawy i przyjemności z jazdy niż w tych najnowszych odsłonach typu The Run czy Hot Pursuit. Wysoki realizm sprawia że trudno gra się na klawiaturze ale da się. Ja osobiście gram na padzie i zaczynam ogarniać sterowanie analogiem. Wielkim plusem jest dokładne odwzorowanie wnętrz aut oraz dzwięku każdego z silników. Nie dość że bardzo realistycznie się jeździ z widokiem zza kierownicy to jeszcze każde auto brzmi tak realistycznie że uszy doznają orgazmu. Ostanio jak próbowałem grać w The Run i HP3 to po godzinie mi się nudziły a Shift wciągnął mnie już na dłużej. Graficznie jest zajebiście chociaż i tak ma to minimalne znaczenie. Najważniejsze że gra dostarcza sporo frajdy z jazdy. Dla mnie mocne 9.
Jak na serię NfS, dla mnie Undercover wypadł tylko dobrze, zaczynając nużyć mnie przy klasie 3.Wszystko już gdzieś widziałem a nowości są na tyle nie wybijające się, że to na pewno nie jest najlepsza część serii.

Czy w sieci Lan z kolega jak będę chciał zagrać to można grać swoimi samochodami co tuninguje się i kupuje w Karierze czy tylko gotowcami ??

Bodaj najlepszy NFS dla fanów motoryzacji. Owszem Underground 2 (klimat 10/10) i Most Wanted 2005 też są wybitne, ale ile można klepać z uporem maniaka ten street racing i model prowadzenia gdzie wchodzę w zakręt mając dwie paki na liczniku. I to sprawia, że Shifta, według mnie, przebija tylko Porsche 2000. Model prowadzenia niespotykany dotąd w tej serii! I za samo to należy się 9,5. Ci, którzy nisko oceniają tą grę...no cóż...jak szukacie CHWDP i JP w grach to polecam GTA :p
Jedna z najlepszych wyścigówek. :)
według mnie, jest to najsłabsza część z serii NFS. Słaba grafika, sterowanie oraz muzyka.

Powróciłem do gry po latach i nadal mi się podoba. Nawet na klawiaturze, choć lepiej mi się jeździło na taniej kierownicy.
Rzadko się utrafi auto które ogarniam na klawiaturze. Ale dorwałem R8 i powiem Wam, to jest to!
Jeździłem jeszcze 135i aż do tier 3 i miałem już 150 gwiazdek i milion na koncie. Po prostu tak się jaralem widokiem z kokpitu i jazdą. Choć R8 lepsze znacznie.
Macie swoje ulubione auta na klawiaturze? Bo tymczasowo nie mam kierownicy...
Jak ktoś chce mod na jeszcze bardziej realistyczne prowadzenie, to tutaj łapcie community patch
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=31366
Jak dla mnie najlepsza z wszystkich z linii NFS, najbardziej realistyczna, i śmiga na Win 8.1x64 4GRam 2Ggrafika proc.2,46 GHz na lapku Acera
Tak jak w większości NFS - Bardzo dobra oprawa wizualna jak na swoje lata oraz kiepski model jazdy.To,że samochody prowadzą się do kitu i nieprzywidywanie nie oznacza,że to jest symulator.Grałem w mnóstwo gier wyścigowych i tą wspominam jako jedną z najgorszych.Pamiętam jaka to była wielka pompa przy premierze tej gry.Need for Speed przechodzi transformację,będzie symulatorem,będzie się działo ! Tak się mówiło,a wyszło jak zawsze.Chodziło tylko o napędzenie pożytecznych idiotów i wyrwania od nich kasy za bardzo przeciętny produkt.W tym Electronic Arts ma od lat ogromne zdolności.
Czuję,się jakbym grał w Forzę

Tytuł wymaga drobnej korekty - powinien brzmieć Need For Speed Shi(f)t. Nie ma startu do Gran Tourismo czy Forzy, nie jest również niczym dobrym dla fanów serii NFS.

Jeśli wydaje się grę na PC to dodaje się opcje grania na klawiaturze (wspomagacze) do padów dają auto celowanie w FPSach (i nikt nie wyzywa konsolowców od lam) a do ścigałem już trudno dodać wspomaganie??? Pier%$^ nie kupie kierownicy dla jednej gry -,- WRC dodało opcje takie jak np. siła dodawania gazu... by na klawiaturze od razu nie palić laczka a tutaj ciężko. Jak zwykle EA poszło na łatwiznę... Nie wspominając w ogóle tego, że w dalszych wyścigach zaczynamy na 10 pozycji (główny przeciwnik zawsze z pierwszej) i w 3 małe okrążenia trzeba dobić się na podium... ktoś w EA widział w ogóle jak wyglądają takie wyścigi??? Tu zawsze chodzi o milisekundy a nie, że trzeba pół stawki wyprzedzić w minę pięćdziesiąt (bo tyle trwa wyścig)

Seria NfS to zawsze byly wyscigi zrecznosciowe z widokiem TPP i tak powinno pozostac, bo symulator wyszedl im taki sobie. Codemasters robi znacznie lepsze!
A mi się bardzo podobał ProStreet. Wygląda podobnie, nawet zielone strzałki pomocnicze są takie same w obu grach. Mówicie więc, że jazda jest taka słaba w Shifcie? W ProStreet było to genialnie zrobione, hamowanie przy ostrych zakrętach i prowadzenie samochodów. Wiem, że później (od HP2010) już przeszli na inny model jazdy i silnik gry, że musisz wchodzić na ręcznym w zakręty i od tamtej pory nie mam zamiaru kupować żadnych nowych NFSów, Jednak oba Shifty mnie kuszą, i jeśli model jazdy jest podobny jak w ProStreet to byłbym ucieszony :)

20 godzin Need fod Speed Shift za mną. Muszę wymienić kilka rzeczy, które mnie wkurzyły. Po pierwsze, to problem z uruchomieniem, pomogło dopiero podmiana plików i musiałem robić to raz na jakiś czas. Po drugie, gra nie ma samouczka, od razu rzucają cię do jakiegoś wyścigu, żeby określić twoje umiejętności i ustawienia auta. Po jakimś czasie zorientowałem się sam, jak zmienić widok samochodu i odnaleźć klawiszologię na klawiaturze, bo tytuł obsługuję sporo modeli kierownic.
Po trzecie tytuł potrafi miejscami przyciąć, co przy wyrównanej walce potrafi wkurzyć. I wreszcie, po czwarte, gra jest podzielona na poziomy wyścigów, w pewnym momencie po przekroczeniu gwiazdek, które stanowią punkty reputacji od razu lądujemy w mistrzowskiej klasie. Problem w tym, że gra nie pyta nas, czy chcemy pojeździć od razu, tylko rzuca nas tam bez pytania o zdanie. Miałem z tym duży kłopot na początku, bo tam warto mieć samochód 4 klasy, a miałem dopiero 3 z wykupionymi wszystkimi ulepszeniami. Jak z początku odstawało się od konkurencji autem 3 klasy to warto powtórzyć wyścig, bo o dogonieniu konkurencji można wtedy pomarzyć.
Z zalet warto wymienić zróżnicowane tory, niektóre zakręty mają dłuższą szerokość, co sprawia, że często wyprzedzałem konkurencję korzystając z driftu. Ponadto gra ocenia nas styl jazdy, jest precyzyjny i agresywny, z początku miałem duszę brutala, ale z czasem postawiłem na precyzję. Oprócz wyścigów mistrzowskim, czteropoziomowych, mamy jeszcze wyścigi najlepszych kierowców z ich ligą oraz jazdy na zaproszenie. Rodzaj tego drugiego wyzwania zależy od stylu, jaki jeździmy. Mamy tam próby czasowe (dostajemy określone auto), wyścigi producentów (wybór z aut dwóch określonych marek), eliminacja (odpada najsłabszy po danym okrążeniu), rodzaj eliminacji (tutaj odpada z najsłabszy czasem okrążenia), klasyczne wyścigi.
Wchodząc w zakręt mamy podpowiedź w formie strzałek, czy nie przesadzamy z prędkością na danym zakręcie. O ile czasem warto podriftować to przy ostrym zakręcie nie warto tego robić. Mimo wszystko grało mi się przyjemnie, ale szkoda, że 3 poziom wyścigów ledwo liznąłem, z czwartym nawet się nie zapoznałem, a gra nie pozwala wrócić do niższych lig po zakwalifikowaniu się do ligi Need for Speed World. W każdy razie to tytuł warty wg mnie oceny 8/10.
Plusy:
- początkowy wyścig oceniający twoje umiejętności i ustawienia samochodu oraz ułątwiaczy
- zróżnicowane trasy
- dwa style jazdy
- możliwość pościgania się różnymi, fajnymi modelami samochodów (gra ci czasem narzuca określony samochód lub samochody)
- całkiem zróżnicowane tryby
Minusy:
- brak samouczka
- kłopoty z uruchomieniem
- kłopoty miejscami z płynnością
- chamska zagrywka z niemożliwością powrotu do niższych lig
Gra ma jedną wadę - handling - i nawet gra na kierze nie poprawiła mojej oceny. Ostatecznie ukończyłem na klawiaturze + asysty. Skopano handling dla gdzieś połowy samochodów, w tym przede wszystkim pierwszego z którym mamy do czynienia zniechęcając graczy do tej części, za to szybka Zonda prowadzi się jak marzenie. Przez handling drift jest do niczego.
Na plus bardzo ciekawe zawody, grafika w tym wnętrza auta i ogólnie jak na grę torową Shift jest bardzo udany (oczywiście pytanie czy NFS powinien być torowy czy tylko uliczny). Dla mnie gra podobna do GRID2 lecz GRID2 >= Shift.
Gra wydaje się bardzo dobra, ale jak w komentarzu wyżej, ten handling... na klawiaturę ta gra jest NIEGRYWALNA. Auto jest podsterowane i nadsterowne jednocześnie w losowych momentach. Buja i rzuca nim na boki na prostej drodze bez powodu, jak już wpadnie w taki poślizg to go nie wyprostujesz. Nie da się nawet utrzymać na tej linii jazdy żeby dostać punkty.. A zakręty to trzeba wszystkie driftem brać wchodząc w poślizg co jest totalnie durnowate, niby symulator a nie można normalnie zwolnić i pokonać zakrętu. Nie wiem jak na kierownicy bo nie mam, ale skoro gra jest na PC to powinna być grywalna na klawiaturę a kompletnie nie jest. Grałem w inne symulatory na klawiaturze i się dało, tutaj to jest katorga, totalnie beznadziejny model prowadzenia samochodów, szkoda.