Najciekawsze materiały do: King's Bounty: Legenda
King's Bounty: Legenda - KBGUI
modrozmiar pliku: 39,7 MB
KBGUI to modyfikacja do turowego taktycznego RPG-a King's Bounty: The Legend. Projekt przerabia interfejs gry, tak aby prezentował więcej informacji i był bardziej czytelny. Aby to osiągnąć zmniejszono fonty, przerobiono tekstury i podmieniono...
King's Bounty: Legenda - PL
demo gryrozmiar pliku: 878,9 MB
King’s Bounty: The Legend (wcześniej Battle Lord) to stosunkowo rozbudowany tytuł, który łączy w sobie wiele różnych gatunków gier, choć na pierwszy plan wysuwają się elementy strategiczne i cRPG. Produkcja ta pod wieloma względami przypomina kultową...
King's Bounty: Legenda - poradnik do gry
poradnik do gry24 października 2008
Poradnik do gry „King's Bounty: Legenda” stanowi uzupełnienie instrukcji dołączonej do gry. W tekście znajdują się informacje, które ułatwią wykonanie wszystkich misji z wątku głównego, a także szczegółowe opisy ponad dziewięćdziesięciu zadań pobocznych.
King's Bounty: Legenda - recenzja gry
recenzja gry10 października 2008
Światowa premiera 25 kwietnia 2008. Jeśli miałbym określić King’s Bounty jednym słowem, rzekłbym „spektakularna”. Od samego początku gra powala na kolana.
Kultowa strategia dla fanów Heroes of Might & Magic za darmo na GOG
wiadomość1 września 2023
Z okazji jesiennej wyprzedaży na GOG.com odbierzecie za darmo King's Bounty: The Legend. Rozdawnictwo potrwa przez najbliższe trzy dni.
Zapowiedziano King's Bounty 2 na PC i konsole
wiadomość14 sierpnia 2019
Rosyjskie studio 1C Entertainment zapowiedziało grę King's Bounty 2, a więc klasyczną turową strategię fantasy z elementami RPG, której pierwsza część zadebiutowała w 2008 roku. Produkcja ukaże się w przyszłym roku na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
Zapowiedziano grę King’s Bounty: Warriors of the North
wiadomość6 października 2011
Firma 1C Company ogłosiła, że zamierza wydać wiosną przyszłego roku kolejną odsłonę serii King's Bounty o podtytule Warriors of the North.
- Wieści ze świata (Quantic Dreams, Team Bondi, Criterion) 5/08/11 2011.08.05
- Zapowiedziano King's Bounty: Legions 2011.05.26
- King’s Bounty powróci w wersji Game of the Year Edition 2010.12.30
- Powstaje sieciowa odsłona serii King's Bounty 2010.07.09
- Zapowiedziano kontynuację gry King's Bounty: Wojownicza Księżniczka 2010.05.24
- King's Bounty: Legenda wraz z dodatkiem w promocyjnej cenie na Steam 2010.01.13
- Gry Paradox Interactive za połowę ceny - King's Bounty: Legenda, Mount and Blade i inne 2009.07.21
King's Bounty: Legenda - Mysterious Castle v.1.1.3
grarozmiar pliku: 74,3 MB
Mysterious Castle to darmowe RPG autorstwa studia eclectocrat.
King's Bounty - Powrót króla
artykuł23 października 2008
Po 18 latach król powraca na tron. Pytanie, czy dzieło rosyjskich twórców ma szansę zdetronizować konkurencję, jest tu całkowicie drugorzędne. Najważniejsze, że otrzymaliśmy produkt zupełnie magiczny.
Hejka!
Jutro(a może jeszcze dzisiaj)kupię sobię tą gierkę :).Zapowiada się bardzo ciekawie,a w Empiku chodzi po 27 złotych ;0.Ze screenów widzę,że super grafika i "soczyste" kolory.Już nie mogę się doczekać :p.Pozdro!
Zawsze uważałem Heroes za najlepszą grę w jaką grałem. Myliłem się.
King's Bounty Legenda to jak dla mnie NAJLEPSZA gra w jaką grałem!!!
Genialny gameplay, super klimat i JEDEN Z NAJLEPSZYCH SOUNDTRACKÓW NA ŚWIECIE!!!!!
To jedyna gra, której muzyka mnie do głębi wzruszyła! Długa rozgrywka i fajna grafika dodają kopa tej grze!
WIELBIĘ! KOCHAM! UWIELBIAM! Mam wszystkie części!
Serdecznie polecam! Załamałbym się, gdyby Katauri Interactive upadło...
+10/10
Porównanie do Hirołsów oczywiście narzuca się samo, i nie bezpodstawnie. Niemniej jednak King's Bounty oferuje trochę innego typu rozrywkę. Rozrywkę fantastyczną i szalenie przebogatą (najnowsi Hirołsi się chowają pod tym względem) należy dodać.
Jeżeli miałbym polecić, którąś z tych dwóch gier: King's Bounty czy Heroes VI, zdecydowanie bardziej poleciłbym King's Bounty, a w Heroes oczywiście także zagrać, ale "trójkę" bądź ewentualnie "piątkę".
Największa (jedyna?) wada tej gry to brak trybu hot-seat, dzięki któremu przy Hirołsach spędza się tyle czasu. No, ale brak tego trybu wynika z konstrukcji gry, a nie z lenistwa twórców (choć jakiegoś typu multi mogli by dać), tak że dużym minusem to znowu nie jest. Z drugiej strony tak bardzo chciałoby się zanurzyć w ten świat na "gorących krzesłach"...
King's Bounty różni się właśnie tym od heroes,że fabuła troszkę mniej wciąga,nie jesteśmy panem zamku,nie ma hot-seat.Ale w King's Bounty mamy aż przerażającą wolność w stosunku do hirołsów.Robimy co chcemy...i jest dobrze.
Ciekawe czy wyjdzie całkowicie osobno druga część tej gry i co ewentualnie można by poprawić w tej bardzo dobrej produkcji chyba tylko grafikę na bardziej poważniejszą no bo sama karta bohatera wydaje się być optymalna posiadanie żon możliwość noszenia artefaktów mikstur oraz rozwój umiejętności poprzez runy. Myślę że sporym utrudnieniem byłoby zniesienie złota które daje król po ucieczce z pola walki. Gracz musiałby się dobrze zastanowić i oszacować swoje szanse przed atakiem na danego wroga bo na razie to sytuacja wygląda tak że uciekamy z pola walki dostajemy złoto od króla na wojsko nie kupujemy nic atakujemy znowu i uciekamy dostajemy kolejne złoto po dziesięciu razach można nabić sobie sporą sumkę.
Tylko nie chciałbym martwić was wszystkich :)
Jak można porównać King's Bounty do Hirosów skoro Kings' Bounty było pierwsze? Jeszcze wcześniej niż Hirosy?
To raczej Hirosy czerpią inspiracje z tego tytułu:)
da gra mnie prześladuje, zawsze jak chce zagrać to muszę reinstalować nagle system, bo wirus awaria itp, nigdy nie zdążam skopiować savów. Jakieś fatum :P
Hej ludziska,
potrzebuję pomocy z KB: Legendą.
Mam Windows 7, zainstalowałem grę, ale jest problem ze zgodnością. Niby ustawiam tryb zgodności Windowsa na Windows XP (Service Pack 2), jaki jest zalecany, z tymże g***o to daje. Jedynie ekran mruga na czarno dwa razy, a komputer mieli płytę, ale gra się nie odpala.
Pomóżcie na Litość Boską, bo to jedyna gra (z tych które mi nie chodzą) do jakiej naprawdę chcę wrócić.
Przy okazji wrzucę ocenę gry. Miło się gra, mocno nieliniowa fabuła, a właściwie jej brak, bajeczna ścieżka dźwiękowa, wysoki poziom trudności. Jedna z najlepszych gier w jakie grałem!
King’s Bounty: The Legend będę wychwalał pod niebiosa, bowiem była to dla mnie wspaniała przygoda. Plusy... Przepiękny baśniowy świat, który ujmuje swym urokiem i zaskakuje rozmachem. Brak mi słów na to jak piękne, spójne i niezwykłe krainy zaserwowali nam autorzy. Zachwyca krajobraz, kolorystyka, żyjąca przyroda, zmieniająca się pora dnia - dosłownie każdy element na mapie przygód. Do tego żywe areny walk. Ach, scenerie bitew są wręcz niesamowite. A same pojedynki okazują się niezwykle emocjonujące, często nieprzewidywalne i wymagające zmysłu taktycznego. Fantastycznie przedstawia się magia oraz szał. Zaklęcia, duchy szału oraz efekty specjalne to czysta poezja. Na szacunek zasługują projekty jednostek – nie wszystkie idealne, ale zawsze wykonane bardzo rzetelnie. W przeciwieństwie do przemieszania frakcji w serii HoMM, tutaj odnajduję logiczne zależności między rasami, poparte zresztą historią zawartą w dialogach oraz światem przedstawionym. Bardzo mi się to podoba, bo można wtedy utożsamiać się z daną frakcją i całym jej temperamentem, oraz dobrać armię to swojego stylu gry. Warto zaznaczyć, że praktycznie każde stworzenie posiada dodatkowe zdolności, premie oraz racjonalne słabości. Cieszą także świetne animacje i okrzyki bojowe potworów. Sztuczna inteligencja radzi sobie naprawdę dobrze i sprawnie korzysta z dobrodziejstw ataków specjalnych oraz magii. Dodając do tego nutkę losowości, batalie stają się arcyciekawe. Rozpatrując mechanikę gry, stwierdzam, że połączenie rozgrywki w czasie rzeczywistym z turowymi walkami to strzał w dziesiątkę. Taki układ pozwala na wiele możliwości, jak chociażby szansa wyminięcia wrogo nastawionego stwora lub wyprowadzenia go w korzystniejszy dla nas teren. Zastosowano też inne znakomite rozwiązania, takie jak dowodzenie, które ogranicza ilość wojaków w naszych szeregach czy zwoje, z których w razie potrzeby można się nauczyć czarów i później ulepszać ich działanie. Fajnie zrealizowano żywe przedmioty i artefakty. Rozwój bohatera został naprawdę dobrze pomyślany. Interfejs zaprojektowano wzorowo. Niezwykle przydatnym elementem okazuje się mapa, na której możemy stawiać znaczniki. Pomagają one nie zgubić się w tak wielkim królestwie, szczególnie gdy uwzględnimy mnogość zadań dodatkowych. Uważam, że zarówno wątek główny, jak i questy poboczne tworzą fascynującą otoczkę fabularną. Byłem autentycznie zaangażowany w poznawanie wykreowanego świata, chętnie rozmawiałem z npc-ami, z zaciekawieniem wysłuchiwałem ich historii, zawsze chciałem im pomóc i dzielnie szerzyłem dobro w Endorii. Nie sposób nie docenić humoru zawartego w wypowiedziach, specyficznego języka oraz znakomitego przełożenia dialogów w wersji polskiej. Pozytywnie zaskoczyły mnie różne biegi wydarzeń i konsekwencje podjętych decyzji. Gra dzięki swojemu urozmaiceniu wciąga jak bagna na Błotnych Moczarach. Nie przypuszczałem, iż tytuł ten będzie tak obszerny i dostarczy zabawy na tak wiele godzin. Atmosfera King’s Bounty jest naprawdę sympatyczna, szczególnie przy akompaniamencie ślicznej, kojącej zmysły muzyki. Minusy... Z początku mogą razić przydługawe teksty w rozmowach. Czasami trzeba się naszukać i nabiegać, by wypełnić zadanie. Sterowanie na odległość często sprawia, że wierzchowiec przyblokuje się o jakiś element terenu. W końcowych etapach zbyt często walka za walką. Ubolewam też nad faktem, że nie można mieć drugiego bohatera i zapasowej armii. Świadomy mechaniki gry i jej ograniczeń, i tak uważam, że jest genialna. Legenda oczarowała mnie swoim cudownym światem oraz tym, jak bardzo przemyślana i dopracowana jest pod każdym względem. Czapki z głów za ogrom pracy i serce włożone w tę produkcję. Moja ocena – 9.5/10
Gra fenomenalna. Czaruje w niej baśniowy klimat, ogromna ilość jednostek, ciekawy rozwoj bohatera. Muzyka to miód dla uszu. A to jedynie preludium do innych części/dodatków. Absorbuje mase czasu, jest wiele tekstu do czytania, ktory jest ulozony jak dobra ksiazka. Pozycja obowiazkowa dla wszystkich fanow HoMM!
Witam. czy wy też nie możecie podnieść runy mocy znajdującej się opodal zamku Jamesa Farciarza? Oraz nie pojawia mi się żadne zadanie od alchemika na bagnach chociaż wisi chorągiew nad nim.
Wspaniała gra cRPG ala herosi tylko bez tur, doskonale się przy niej bawiłem, piękna grafika i ścieżka dźwiękowa.
Czy ktoś grał sobie może w tę grę na Win 10?
Ja sobie właśnie odpaliłem i za chiny nie chce mi zasejwować. Odinstalowałem i zainstalowałem ponownie. Próbowałem ze steamem. Nic. Nie da się zrobić zapisu.
Podejrzewam że to wina Win 10, bo wcześniej zapisywało mi bez problemu.
Ktoś ma jakąś radę?
U mnie sejwy pod W10 działają. Zainstalowałem specjalnie, żeby sprawdzić po Twoim wątku.
Pare porad mowi o uruchomieniu gry.exe (lub steama, jezeli gre masz tam) z prawami administatora
Right click executable ---> Compatibility ---> Check Run as administrator.
Jakby to nie dało rady to mozesz sprobowac folderowi z sejwami(zgaduje, ze cos w stylu Moje dokumenty\My Games, ale sciezki w win10 nie znam) dac pelne prawa dla twojego konta usera.
Natomiast trochę dziwnie zachowuje się księżniczka (kolejna część). Na początku gry potrafi zamrozić ekran na ponad minutę, później gra już bez niespodzianek.
Generalnie W 10 nadal nie wygląda na system pełnowartościowy. Ale pożyje z nim przez dwa tygodnie zanim podejmę decyzję, czy nie należy wracać do 7.
Wracając do tematu, proponuję odinstalować, zainstalować ponownie, tu pozwolić na instalację DX 9c (zgodnie z pytaniem instalatora). Instalację dokonać w trybie "jako administrator" i tym trybie odpalić grę.
Mr.Kalgan, grę (za 2 razem) instalowałem ponownie i z DX ale nic to nie dało. Nie ma też opcji instalowania w trybie administratora, Odpalam setup i gra się instaluje a jedyne pytanie i wybór dotyczy katalogu w którym grę mogę zainstalować.
Natomiast odpalenie gry w trybie administratora przyniosło wreszcie pozytywny efekt i grę daje się zapisać :-)
Za to obu Panom (Tomeis i Mr.Kalgan) bardzo dziękuję :-)
Wygląda jednak na to, że zawsze będę musiał tak odpalać grę, bo po pierwszym odpaleniu i zakończeniu, gdy spróbowałem ponownie odpalić zwyczajnie, z ikonki, to znów nie chciała mi się zapisać.
Mega wciągająca gra, choć nigdy nie gram w turówki...
Nie wiem czy ma jakikolwiek błąd ta gra.
Grafika fajna, bajkowa, historie fajne, postacie ciekawe, perki fajne, zbieranie przedmiotów po mapie fajne, muzyka fajna.
Tylko czasem wywala gre do pulpitu, ale reszta ok.
Powiem wprost Gra mi się niespodobała,Grafika wygląda tak jagby ktoś rozsypał Lentynki na Ekran cukierkowa na maxa,i jakoś sztywno te jednostki się poruszają na mapie bitwy jagby szczotke połknął,Kierowana raczej nie +12 tylko powinni napisać nie dla graczy powyżej 12 roku życia ,Wytrzymałe godzine i wyrzuciłem Nie jest zła ale wole tego znudzonego heroesa niż to coś
Od kiedy ją kupiłem to toczyłem kilka walk, wyłączałem grę i nigdy do niej nie wracałem, a dopiero w tym roku zdecydowałem się przysiąść do niej porządnie i ją ukończyć. Jakimś cudem już wczoraj udało mi się to osiągnąć, jednak czasu gry niestety nie jestem w stanie określić, ponieważ nie grałem na steamowej wersji, którą też posiadam, a na pudełkowej DRM-free z pomarańczowej kolekcji klasyki.
Ogólnie mam spory problem z tą grą, ponieważ z jednej strony się świetnie bawiłem, ale z drugiej ogromnie wynudziłem. Zaczynając od plusów, to na pewno świat, tutaj fajnie zarysowany z własną historią, którą poznajemy wraz z postępami w historii. Ciekawie zrealizowany system rozwoju bohatera podzielonego na trzy drzewka. Trzy odmienne klasy bohaterów, które też wpływają na poziom trudności. Masa opcji rozwoju swojej armii w kwestii jej różnorodności, jak i czarów wspomagających. Do tego udźwiękowienie, które świetnie zostało dopasowane, a jakby tego jeszcze było mało to klimacik wgniata w fotel. W zasadzie to wszystko w jakiś dziwny sposób trzymało mnie przy grze.
Z takich błędów to na pewno poziom trudności, ale nie chodzi o to, że przeciwnicy są trudni, a to dlatego, że liczba posiadanych jednostek zależy od punktów dowodzenia, które posiadamy, a początkowo nie mamy go za dużo, tak jak i czarów, które mogą przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę. Tu wchodzi właśnie grind, musimy walczyć z dosłownie każdym przeciwnikiem, aby nabić poziom, ponieważ nie dostajemy zbyt dużo punktów doświadczenia, a za zdobycie nowego poziomu mamy szansę dostać za to nagrodę w postaci dowodzenia. Oczywiście to dowodzenie możemy zwiększyć przy pomocy jakiegoś reliktu, trzystopniowej zdolności, czy sztandarów/pomników rozstawionych po świecie. Ilość zdobywanego dowodzenia zależy również od klasy naszej postaci. Jest to o tyle irytujące, że właśnie wtedy wkrada się ta nuda, ale tutaj też należy zaznaczyć, że fanom strategii turowej może się to spodobać, ponieważ rzadko się zdarza, że przeciwnicy są zdecydowanie od nas słabsi, dzięki czemu musimy zdawać się na nasze zdolności strategiczne.
Grałem jako palladyn na normalnym poziomie trudności i przez większość gry miałem problem, ponieważ punktów dowodzenia miałem dość średnią ilość, a i z czarami trochę kiepsko było, jednak z czasem głównie opierałem się na czarach, a nie na liczebności. Też może być moja wina, że było mi ciężko, ponieważ grałem tylko ludźmi i rzadko wymieniałem jednostki na zdecydowanie lepsze.
Miałem problem z oceną tej gry, ale tak sumując plusy i minusy wyszło mi, że najbardziej ta gra zasłużyła na 8/10 :) To naprawdę dobra gra z może słabą fabułą, ale grywalnością i lore na naprawdę dobrym poziomie :)
Ubisoft powinien się uczyć od nich jak zrobić bardzo dobrą grę osadzoną w klimacie HOMM.
Ciekawa alternatywa dla gier z cyklu HoMM, mimo zachowania części fundamentów herosów w wielu miejscach przedstawiająca zupełnie inne rozwiązania dzięki którym zamiast kalki otrzymujemy zupełnie świeży produkt. W moim odczuciu nie wszystko jednak zagrało, dobrze bawiłem się głównie dzięki odkrywaniu nowych terenów, jednostek, rozwijaniu bohatera oraz toczeniu walk, jednak w momencie w którym rozwinąłem wszystkie interesujące mnie umiejętności(a warto zaznaczyć, że cała masa umiejętności jest tutaj bezużyteczna, zwłaszcza te znajdujące się w drugim drzewku) a do końca zostało jeszcze sporo czasu, to gra zaczęła się zwyczajnie dłużyć. Natomiast to co w moim odczuciu jest najsłabszym elementem gry to kompletnie sztampowa, nieangażująca fabuła którą mimo usilnych prób śledzenia, stosunkowo szybko zacząłem traktować z przymrużeniem oka(to samo zresztą tyczy się zadań pobocznych) skupiając się przede wszystkim na mega wciągającym gameplayu.
Naprawdę świetna gierka . Herosi przy tym to gniot . Polecam i zapraszam na serię z całej gry . https://www.youtube.com/watch?v=rJmGApIbnIo&list=PLVYHO_RNJKKgGB87JRPSWO3gnvaGDkYlI&index=1
Barklo zależy jacy Heroesi. Szóstka i siódemka Heroes z pewnością to gnioty przy tej grze.
HoM&M V może też jest troszkę gorsze od King's Bounty: The Legend, ale zdania są podzielone wśród wieloletnich fanów strategii.
Ale znów King's Bounty: The Legend to gniot przy HoM&M 2 oraz HoM&M 3 overall w które wygodniej się gra,
gdzie jest lepsza grywalność, do których chętniej się wraca i przy której chętniej spędzimy 500 godzin.
Każdy znajdzie swego pogromcę.
Ale znów King's Bounty: The Legend to gniot przy HoM&M 2 oraz HoM&M 3 overall w które wygodniej się gra,
gdzie jest lepsza grywalność
Całkowicie z Tobą nie zgadzam się. Może King's Bounty i Heroes of Might and Magic mają wiele wspólnego cechy, ale to są dwie różne gry i każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny.
Heroes of Might and Magic jest bardziej nastawiony na strategie, kiedy King's Bounty jest nastawiony na elementy RPG, oraz dialogi (zabawne), eksploracji i questy, choć obie gry mają dużo walki taktyczne i zbieranie armii.
W przeciwieństwie do Heroes II-III, to King's Bounty 1 i dodatki mają ciekawszy rozwój bohatera, choć Heroes nie jest gorszy. King's Bounty ma również coś, czego Heroes II-III nie mają. Na przykład żywe przedmioty, co z własnej woli mogą się buntować, szkatułki szału (Strażnik Czasu wymiata), zabawne dialogi, ładne i ciekawe lokacji do zwiedzanie i wiele innych. No, mają własne kampanie i zróżnicowane questy, oczywiście. Natomiast Heroes oferuje piękne zamki do rozwoju, oblężenie zamki i tak dalej. O kampanie i multi nie wspomnę.
Żaden z nich nie jest lepszy od drugiego. Po prostu obie tytuły są niepowtarzalne. Każdy prawdziwy fan powinno mieć obie serii w kolekcji, ale to już kwestia gustu.
Takie są moje opinie w moim odczucie, oczywiście. Pozdrawiam.
Jeszcze przez dwa dni, można ją odebrać za darmo, gdyby ktoś miał ochotę.