Najciekawsze materiały do: F.E.A.R. 2: Project Origin
F.E.A.R. 2: Project Origin - StixsworldHD's HD-4K Experience v.1.0
modrozmiar pliku: 2,1 KB
StixsworldHD's HD-4K Experience to modyfikacja do gry F.E.A.R. 2: Project Origin, której autorem jest StixsmasterHD.
F.E.A.R. 2: Project Origin - SP
demo gryrozmiar pliku: 1806 MB
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First...
F.E.A.R. 2: Project Origin - poradnik do gry
poradnik do gry13 lutego 2009
Poradnik do strzelaniny „F.E.A.R. 2: Project Origin” składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia siedmiu głównych rozdziałów, stanowiących kampanię dla pojedynczego gracza, szczegółowe zestawienie wszystkich bonusowych przedmiotów oraz listy osiągnięć.
F.E.A.R. 2: Project Origin - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2009
Światowa premiera 10 lutego 2009. F.E.A.R. 2: Project Origin w polskich sklepach już za niecałe dwa tygodnie. Czy kontynuacja jest w stanie przywrócić serii dobre imię zszargane dwoma słabymi dodatkami do pierwszej części?
Nowe zwiastuny z koreańkiego MMOFPS F.E.A.R. Origin Online
wiadomość22 stycznia 2012
Powoli dobiegają końca prace nad F.E.A.R. Origin Online, czyli koreańskim MMOFPS kontynuującym popularną serię strzelanek autorstwa studia Monolith Productions. Autorzy właśnie ogłosili datę startu zamkniętych beta testów i z tej okazji wypuścili również nowe zwiastuny.
Pierwsze informacje o fabule F.E.A.R. 3?
wiadomość5 lutego 2010
Serwis VG247 opublikował notatkę opisującą szczegóły castingu ze stycznia tego roku, który dotyczył sieciowej reklamy gry F.E.A.R. 3. Wydaje się, że tekst, dostarczony przez anonimowe źródło, może wskazywać na pewne szczegóły odnośnie fabuły trzeciej produkcji studia Monolith. Oczywiście sam projekt nie został jeszcze nawet zapowiedziany.
Plotki o F.E.A.R 3 oraz innych grach Warner Brothers Interactive
wiadomość19 listopada 2009
Francuski oddział Warner Brothers przez pomyłkę rozesłał plik excel z planem wydawniczym na następny rok. Na liście znalazło się sporo tytułów, o których jak dotąd nie mieliśmy żadnego pojęcia.
- Nadchodzi trzecia część F.E.A.R. 2010.03.24
- Zwolnienia u twórców F.E.A.R oraz This is Vegas 2010.01.13
- Nasilają się plotki o F.E.A.R. 3 2009.12.16
- Nowe gry w Platynowej Kolekcji i serii Premium Games 2009.10.16
- Dodatek DLC Reborn i aktualizacja Slow-Mo Deathmatch do F.E.A.R. 2 już dostępne 2009.09.04
- Wieści ze świata (Dragon Age: Początek, Star Wars: The Force Unleashed, Gears of War 2) 28/07/09 2009.08.28
- Tryb slo-mo deathmatch w F.E.A.R 2 już niedługo 2009.08.16
F.E.A.R. 2: Project Origin - v.1.04
patchrozmiar pliku: 897,4 MB
wersja: v.1.04 Patch przeznaczony do gry F.E.A.R. 2: Project Origin. Poniżej oryginalny opis aktualizacji:
Nie tylko zombie - kultowi nieumarli bohaterowie gier
artykuł31 października 2012
Są bohaterowie, którzy tętnią życiem, są też tacy, których pulsu nie wyczujecie. Niby zimni i sztywni, ale rozgrzewają nas do czerwoności. Oto zestawienie najbardziej kultowych umarlaków!
Przeszedłem, najlepsze wspomnienia mam z misji w szkole. Nie podoba mi się tylko sposób strzelania, do tego niepotrzebne mechy. Denerwują proste dialogi i żałosne do bólu notatki zbierane podczas gry. Nasz bohater jest specem od wszystkiego i to mi się nie podoba.
9,5/10
Zarąmbista gra momentami straszna super strzelanka polecam 10/10
gra ktos w to jeszcze przez multiplayer??
warto rejerstrowac sie na tym gamespy czy odpuscic?
To było 7 godz dziewiczej przygody. Trochę się zawiodłem na początku ale z czasem było coraz lepiej.
+ to
super otoczenie,ciekawa fabuła i nic się nie powtarza,i no po prostu super gra
- to
trochę dziecinne to wszystko w porównaniu do FEAR1 (dzwięki broni, głosy ludzi, przy spowolnieniu zielony i niebieski kolorek się pojawia ;/ ) , straszniejsza 1 część bo w tej tylko w tunelu i podstawówce idzie chociaż trochę się przestraszyć (dla mnie) , słaby efekt jak Alma się pojawia mało straszny, trzeba powyłączać parę funkcji żeby grafika była straszniejsza czyli efekt ziarna i rozszerzone oświetlenie dynamiczne.
Ale wogóle gra bardzo fajna 9,0 POLECAM !!
Dobra nie tak w moim mniemaniu jak 1 ale tu mamy do czynienia z innymi ludźmi. Fajny motyw te przechadzki wym pancerzem mechanicznym. Jaki minus hmmm krótka zdecydowanie mogłabyś dłuższa.
Czytałem recenzję tej gry, gdzie recenzent wspominał o poprzedniej części FEAR, gdzie kampania jest zjebana itp. Niech się ten człowiek jebnie w głowe, bo pierwsza część FIRA to klasyk.
W tej grze jest wszystko, czego gracz taki jak ja pragnie! 10!
F.E.A.R. 2: Project Origin to konkretna strzelanka z odpowiednią dawką akcji i horroru. Plusy... Gameplay, jak na shootera przystało, jest dynamiczny, widowiskowy i przyjemny. Pozytywnie oceniam sterowanie, przede wszystkim ze względu na dopracowany zestaw ruchów i ciosów wręcz. Animacje żołnierzy są bardzo bogate i wyglądają realistycznie. Co więcej, gra odznacza się świetną fizyką i wspaniałą destrukcją otoczenia, która pozwala dostrzec nawet zbrojenie roztrzaskanych słupów. Robi to piorunujące wrażenie. A przy tym grafika prezentuje się zacnie. Poprawiono chyba najbardziej zauważalny mankament pierwowzoru, czyli nudne i powtarzające się lokacje. Otoczenia w dwójce są dużo bardziej różnorodne, niezwykle szczegółowe i oferujące sporo interaktywnych obiektów do schronienia się. W ogóle mega fajny patent z przewracaniem mebli i wykorzystaniem ich jako osłon. Dzieło Monolith może poszczycić się sporym urozmaiceniem dzięki paru nowym rozwiązaniom w mechanice gry, czy chociażby wprowadzeniu mechapancerzy. Rozgrywka jest emocjonująca, momentami zaś nawet przerażająca. Ogromny plus za te dosłownie dwuminutowe, jeżące włos na głowie etapy. Poza tym napięcie dobrze budowały cut-scenki z QTE oraz te w postaci wizji głównego bohatera. Podsumowując, kampania jest satysfakcjonująca i choć mniej w niej horroru, klimat trzyma poziom. Również długość jak na fps'a bardzo przyzwoita. Tutaj pochwalić muszę bardzo udany system checkpointów. Mocną stroną produkcji jest fabuła z racji na intrygujące rozwinięcie historii Almy. Ponadto mamy okazję poznać wyraziste postacie. Kapitalnie wypadają kwestie mówione zarówno przez naszych kompanów, jak i wrogich żołnierzy. Podobnie jak w pierwszym F.E.A.R., zachowanie sztucznej inteligencji zasługuje na uznanie. Minusy... Nie do końca spodobał mi się arsenał, gdyż większość uzbrojenia wydała mi się mało użyteczna, a feeling strzelania i brzmienie broni pozostawia wiele do życzenia. Zazwyczaj królował u mnie poczciwy karabin szturmowy i oczywiście granaty. Uważam też, że gra jest za łatwa. Szczególnie, że twórcy aż za bardzo dbają o to, aby broń Boże nie zabrakło nam apteczek, a amunicji zawsze było pełno. Często też oponenci pchają się nam wprost pod lufę. Dodam tylko jeszcze, że praktycznie w ogóle nie korzystałem ze spowalniacza czasu. Przyczepić się muszę do topornych menusów, bo poruszanie się po nich nie było zbyt wygodne. Po drodze zauważyłem też kilka mało znaczących błędów technicznych. Moja ocena – 8.0/10
Długo zwlekałem z Project Origin i muszę przyznać, że głupio było zwlekać z zaliczeniem dwójki.Obawiałem się, że po bardzo dobrej części pierwszej ta wypadnie gorzej, a okazała się równie dobra.Pozostało mi zakupić DLC i jeszcze trochę postrzelać.
Chciałbym żeby Monolith w przyszłości pomyślał o sequel FEAR , mroczny klimatyczny jak w Project Origin (na temat części 3 ,się nie wypowiadam uznam że jej nie ma..) Ta marka zasługuję na kontynuacje.
Fragment najbardziej pamiętnego momęntu w grze, a jest ich o wiele wiecej.
Full Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=DlLyNnMPMpU&list=PL4_jZmmAAATFa6mYMpyIYjvBVb5Kze7XW
Właśnie przeszedłem FEAR2 + Reborn i powiem krótko: zawiodłem się. Co prawda nie przeszedłem nigdy części pierwszej ale 2 lata temu ukończyłem część trzecią i do niej mogę porównać Project Origin. Spodziewałem się czegoś bardziej trzymającego w napięciu a dostałem prostą, mało klimatyczną strzelankę. Nie było w niej strasznych momentów (no było kilka które próbowały być straszne ale i tak mnie nie ruszyły). Grając w część trzecią cały czas czułem ten mroczny i psychodeliczny klimat który potęgował momentami stres. Tutaj tego nie było. Ot taka wesoła naparzanka. Dodatek Reborn jakby zrobiony na odwal. Wracając do Project Origin było kilka momentów gdzie podziwiałem widoki i zniszczony świat ale nie było do cholery momentu strachu!!! Od połowy gry grałem już trochę na siłę aby ukończyć.
Podsumowując dużo słabsza od części trzeciej. Brak mocnego zakończenia, takie flaki z olejem szczerze mówiąc. Mineło ponad 2 lata od przejścia FEAR 3 i nadal pamiętam wiele momentów i psycho klimat. Przeszedłem FEAR 2 zaledwie kilka minut temu i nie wiele już pozostało mi z niej w pamięci. Za FEAR 1 raczej się nie wezmę.
+ładna grafika
+kilka fajnych momentów
+przyjemnie się strzela
+dobra oprawa dźwiękowa
-brak strasznych momentów
-mało mrocznego klimatu
-brak konkretnego zakończenia chociażby walką z bossem jak w części trzeciej
-mało wciągająca fabuła
Bierz się za jedynkę i nie gadaj. To najlepsza część, a ty wziąłeś się za najsłabszą choć i tak dobrą. Osobiście FEAR 3 też mi się bardziej podoba od dwójki.
Gra sprzed 9 lat.Pierwszy raz w nią grałem.Moim zdaniem świetna.Dużo się dzieje,jest bardzo urozmaicona.Ciekawe mapy,muzyczka.Jest na pewno lepsza od jedynki.
Ja natomiast twierdzę że to jednak nie to co 1 część z dodatkami,gra jest bardzo dobra ale jakoś ta grafika,może klimat już nie ten,czegoś mi tu po prostu brakuje.
Właśnie sobie odświeżam po kilku latach. Jest to moje trzecie przejście tej gry i muszę przyznać, jak na prawie 10 letnią grę (w lutym stuknie dekada od premiery!) gra nadal prezentuje się bardzo ładnie. Czas oszczędził dwójkę zdecydowanie bardziej, niż jedynkę, jednak nadal to już nie ten sam klimat co w jedynce... Ale nadal bardzo dobra gra.
Własnie ukonczyłem po raz pierwszy i gre zdecydowanie polecam.Jest to swietny fps z elementami horroru z bardzo dobrze oddanym strzelaniem z roznych broni.Inteligencja przeciwników jest na dosc wyokim poziomie,grafika tez daje rade mimo ze gra ma juz prawie 10 lat.Fabuła calkiem wciagająca,niezłe lokacje ,zwłaszcza zniszczone miasto po wybuchu atomówki.Dwojka nie jest moze tak wciagajaca jak genialna pierwsza czesc ale to nadal swietna gra.Polecam rowniez dodatek fabularny Reborn wydany w tym samym roku.
Gra dobra, ale wyzbyta z emocji w porównaniu do jedynki i jej dodatków.
Plusy:
+ zróżnicowane lokacje
(podobała mi się tylko druga połowa szpitala, pierwsze strzelanie ze snajperki i szkoła była świetna - reszta ładna, ale nie ciekawa)
+ dobra grafika
+ miejscami fajne, sensowne sceny
+ spore urozmaicenia rozgrywki
Minusy:
- brak emocji
- żadne wyzwanie, chyba tylko raz zginąłem, trzeba od razu grać na trudnym
- słabe AI, lecą co rusz w pięciu prosto pod lufę, nawet nie strzelą
- fabularnie słaba, jakiś taki mętlik fabularny z którego nie wiele wynika
- notki niewygodne do czytania (przewijanie średnio działa)
- traktowanie gracza jak idiotę - przewodnik jak strzelać, jak podnosić itp. tylko wnerwia
- podróż mechem to tylko taki zapychacz, mogli sobie darować ;/
- ramki po bokach ekranu nie wiadomo na co,
cukierkowe podświetlenie wrogów, przedmiotów itp.
- już nie ten feeling ciskania do wrogów (głupi, kolorowi wrogowie, pozorów siły nie stwarzają - w jedynce chociaż krzyczeli, brak miodnych efektów cząsteczkowych, bullettime już nie ten itd.)
- praktycznie brak muzyki i tempa akcji z jedynki
- brak napięcia, brak klimatu ;/
Jedynka z dodatkami jednak lepsza, tam było dobre tempo dzięki szybkim walkom i podkręcającej muzyce. W dodatkach do jedynki historia jeszcze wciągała, tutaj większość wątków już była, więc trochę nuda. Jedynka była ponura, mroczna, czuć było, że coś jest nie tak - w FEAR 2 to przyjemny, ale już tylko spacerek. ;/
Ja sobie powtórzyłem FEAR 2. Miodna gierka z naprawdę ładną grafą i dziś. Serio, zamiast wydawać dużą kasę na jakąś nowość która jest niewiele warta warto wysupłać te 20 zł na starą a lepszą grę niż dzisiejsze strzelanki.
Bardzo dobra gra. Graficznie wygląda jeszcze lepiej, a chodzi płynniej od pierwszej części. Audio, hmm... powiedziałbym na tym samym poziomie (podobało mi się gdy przy etapie z Mechem włączyła się muzyczka z credits'ów z pierwszej części), budowała klimat, przyśpieszała przy walce i uspokajała się przy "zwiedzaniu". Strasznie dokuczał mi brak wychylania się i krótki sprint, zwłaszcza, że grałem na trudnym poziomie. Na plus, że mogliśmy sami tworzyć osłony (tylko co z tego jak nie było wychylania). Fabularnie na pewno lepiej od Extraction Point i Perseus Mandate, ale bez rewelacji.
Troszkę dziwne były nadpopudliwe reakcje-animacje towarzyszy - zachowywali się jakby mieli adhd. I szkoda, że nie wystąpili gdzieś w tle Pointman i Paxton.
Ogólnie jeden z lepszych FPS-ów i z czystym sumieniem polecam. No chyba, że nie lubisz wątków nadnaturalnych.
Fear 2 2009 PC 6,5/10
Siemanko gracze, na wstępie chciałbym powiedzieć że ukończyłem pierwszą część Fear'a oraz trzecią, zbytnio mnie nie powaliły, ale ta część również nie jest zbyt dobra, zasługuje na maksymalnie 6,5 punkta według mnie. A dlaczego?
- Grafika prawie taka sama jak w pierwszej części, pomimo upływu czterech lat.
- Klimat oraz postacie nie należą do zachwytu, są średnie.
- Muzyka ujdzie w tłumie.
- Fajnie strzelało mi się nitownicą i karabinem snajperskim, reszta broni średniak.
- Pierwsza część momentami była bardziej straszniejsza.
- Zakończenie jak zwykle do d*py, zresztą jak we wszystkich częściach, nagle mamy uruchomić wzmacniacz żeby zabić Almę, wchodzimy w fotel, jedna z babek która wcześniej nam szkodziła zabija Stokes, zostajemy z Almą sam na sam, potem nagle przenosimy sie w inny świat, zabijamy swojego towarzysza z pistoletu, gdyż Alma najprawdopodobniej go zaczarowała, na końcu włączamy wzmacniacz, Alma rozpada sie na kawałki, a za chwile jest przy nas, dotykamy jej brzucha i koniec? Co to ma kur*a być? - Od początku ma to jako taki sens, zagłębiamy się, jest akcja jest fajnie, czasem jakieś lekkie napięcie, a na koniec w każdej częsci Fear kapiszon. Ale cóż gra to taki średniak, pomimo minusów i plusów to wciąga od początku do końca, czas gry to około 6h, ja przeszedłem ją na poziomie normalnym. Gierka na raz - raczej nie będe do niej wracał.
Zalety:
Ładna grafika, poziomy szybko się wczytują. Lokacje są bardziej urozmaicone w porównaniu z poprzednią częścią. Postaci gracza od czasu do czasu towarzyszą koledzy, co trochę urozmaica rozgrywkę.
Duży rozmiar czcionki, nagrania z automatycznych sekretarek zamienione na notatki tekstowe.
Wady:
Monotonia, rzeka pancernych najemników jak w Perseus Mandate.
Strzelba jest mniej skuteczna, do zlikwidowania wojowników potrzeba kilku strzałów, postać gracza szarżuje powoli, podbiec z lufą też nie bardzo. Broń skuteczna na mutanty, których liczebność wynosi z 7%.
Na koniec najlepszy outstanding move producenta: dźwięk jest wyłącznie w kwadrofonii, więc jeśli gracie w stereo to gónwo usłyszycie.
Chyba najdziwniejsze zakończenie gry jakie widziałem, nie mniej jednak grało się znakomicie ! Świetny klimat, dużo akcji, Niezła oprawa audio-wizualna trochę straszaków no i nawet ciekawa fabuła czyli to co lobię w tego typu grach. Polecam!
Dla mnie dosyć niezrozumiałe jest że dwójka ma tutaj wyższą ocenę niż jedynka która do dziś jest dla mnie niemal dziełem sztuki. Dwójka to marna kopia pod niemal każdym względem, soundtrack który nie dość że jest skopiowany to okrojony, fabuła oraz jej podanie jest słabe, no i klimat - jest go tutaj trochę ale nie umywa się on do jedynki.
Jest tu dużo strzelania, bardzo dużo, na tyle dużo że gra znacznie bardziej przypomina jakiś klon COD'a niż FPS'a z elementami horroru. Lokacje w porównaniu do jedynki co prawda lepsze graficznie i bardziej bogate w detale, ale w większości nijakie.
Generalnie też grając w dwójkę od razu przypomniał mi się dodatek Extraction Point który wyglądał jak taka niezbyt staranna sklejka tego co było najlepsze z jedynki, taka trochę nijaka, bez jakiejś wizji jak całość ma się prezentować.
Jako klon COD'a - ok, ale jako gra która wyszła od twórców FEAR i Condened Criminal Origins, marna kopia.
Dla mnie troche lepsza/ciekawsza niż jedynka.
+ lokacje są bardziej klaustrofobiczne, ale za to bardziej zróżnicowane.
+ możemy sobie pochodzić w mechu i postrzelać z ciężkiego sprzętu
+ akcja w szkole wymiata. Strach większy niż w jedynce, a nawet w dodatkach które uważałem za straszniejsze.
+ciekawsza i bardziej zrozumiała historia
- przeciwnicy wchodzą często pod lufę. W jedynce przeciwnicy bardziej się kryli od samego początku.
- rzucanie granatem jest niedopracowane bo zawsze rzucasz z całej siły a granat się odbija losowo.
- brakuje wychylania zza obiektów jak w jedynce !