Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 14 stycznia 2015, 14:20

autor: Luc

Co chcemy zobaczyć w grze Mafia III? Lista życzeń równie śmiałych, co napad w biały dzień - Strona 7

Lata oczekiwania na nową odsłonę najlepszej, gangsterskiej serii niedługo mogą dobiec końca. Nasilające się plotki dotyczące trzeciej Mafii mają dość solidne podstawy, więc zastanawiamy się, co chcielibyśmy w niej zobaczyć.

Gdyby nie niedawny wpis Ricka Pasqualone na Twitterze, zapewne jeszcze przez dobrych parę miesięcy wszyscy fani gangsterskich wojaży bez większej nadziei wyczekiwaliby na ponowne odwiedziny Lost Heaven i Empire Bay. Dlaczego jego słowa wywołały tak ogromną burzę? Pierwszy i jednocześnie najistotniejszy powód – to właśnie on wcielił się w rolę Vito Scaletty, głównego bohatera drugiej Mafii. Rzucenie krótkiego hasła „Niedługo mogę mieć jakieś wieści odnośnie Mafii” dla postronnej osoby znaczyć może niewiele, ale ci, którzy wyczekują powrotu czarującego gangstera, z wiadomych przyczyn odczytali to jako nieoficjalne potwierdzenie tego, że w temacie Mafii III „coś się dzieje”. Trudno się im zresztą dziwić, bowiem ze świecą szukać lepiej poinformowanego w tym temacie. Tego czy te śmiałe domysły faktycznie się sprawdzą czy też to jedynie wstępna zapowiedź odświeżonej edycji gry, dowiemy się zapewne już niebawem. Zakładając jednak pierwszy scenariusz, wypada zastanowić się nad tym, jakie zmiany w nowej odsłonie powinny się znaleźć. Po genialnej „jedynce”, bardzo dobrej (choć niewykorzystującej w pełni swojego potencjału) „dwójce”, „trójka” będzie mieć wysoko postawioną poprzeczkę, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby i ona zapisała się złotymi zgłoskami w historii elektronicznej rozrywki. Co więc najchętniej byśmy w niej ujrzeli?

TWOIM ZDANIEM

Co chciałbyś zobaczyć w nowej Mafii?

Otwarte, większe i tętniące życiem miasto, które możemy swobodnie przemierzać.
50,4%
Opcjonalny tryb multiplayer.
2,1%
Kontynuację linii fabularnej z poprzedniej odsłony, powrót starych znajomych.
21,9%
Ulepszanie i modyfikowanie broni oraz system licencji.
1,6%
Modyfikowanie pojazdów i możliwość ich legalnego kupna.
2,5%
Domy i apartamenty, które możemy samodzielnie kupić.
3,1%
Mnóstwo zadań pobocznych o dużym zróżnicowaniu.
3,8%
Więcej sposobów na zarabianie kasy i system łapówek.
1,4%
Cykl dnia i nocy, wpływający na przebieg misji.
1,5%
Więcej stacji radiowych z utworami pasującymi do epoki.
1,3%
Własny, kilkuosobowy gang.
6,6%
Więcej przerywników filmowych oraz opcji modyfikacji bohatera.
1,5%
Wszystko jedno, niech po prostu wyjdzie.
2,3%
Zobacz inne ankiety
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.