Najciekawsze symulacje wydane w 1997 roku
Wszystkie najlepsze i najpopularniejsze gry tego roku, nadchodzące premiery oraz gry sprzed lat. Możesz też przeglądać je z podziałem na kategorie.
Archimedean Dynasty
Symulacje 18 lutego 1997
W XXVII stuleciu globalny kataklizm zmusił ludzkość do ześcia w głąb oceanów. Jako najemnik Emerald "Dead Eye" Flynt przemierzasz głębiny w swojej łodzi podwodnej, wykonując zlecone misje i broniąc się przed piratami.
iM1A2 Abrams
Symulacje 10 marca 1997
Symulacja najlepszego czołgu armii amerykańskiej. Możesz wziąć udział w konfliktach w Zatoce Perskiej, Bośni i na Ukrainie. Dowodzenie jednym czołgiem lub całym oddziałem.
F/A-18 Hornet 3.0
Symulacje 31 marca 1997
Trzecia odsłona flagowej serii symulatorów od firmy Graphic Simulations, która jest debiutem cyklu na komputerach PC. Stosunkowo prostą grafikę gry i niewielki zestaw misji rekompensuje wyjątkowo realistyczny model lotu, oddający z ogromnym pietyzmem cechy myśliwca F/A-18 Hornet.
Privateer 2: The Darkening
Symulacje 4 kwietnia 1997
Privateer 2: The Darkening to uznawana za klasykę gatunku kosmiczna symulacja stworzona przez ekipę deweloperską studia Origin Systems. Gracz ponownie wciela się w rolę galaktycznego obieżyświata, który przemierza odległe zakątki Wszechświata prowadząc handel, tocząc kosmiczne bitwy i wykonując niebezpieczne misje.
Comanche 3
Symulacje 30 kwietnia 1997
Kolejna odsłona sztandarowej serii firmy NovaLogic. Podobnie jak w poprzedniczkach stajemy się tu pilotem jednej z najbardziej zaawansowanych maszyn bojowych na świecie, śmigłowca Boeing Sikorsky RAH-66 i w czterech kampaniach możemy pokazać wrogom jego największe zalety.
iF-22 Persian Gulf version 5.0
Symulacje 15 czerwca 1997
Ulepszona wersja realistycznego symulatora amerykańskich bojowych samolotów F-22 Raptor, bioracych udział w działaniach wojennych w Zatoce Perskiej w czasie operacji Pustynna Burza.
Star Wars: X-Wing vs. TIE Fighter
Symulacje 15 czerwca 1997
Trzeci symulator kosmiczny z serii X-Wing stworzony głównie z myślą o wieloosobowej rozgrywce sieciowej zarówno po stronie Rebeliantów jak i Imperium Galaktycznego.
Star Trek: Starfleet Academy
Symulacje 12 września 1997
Kosmiczny symulator w realiach popularnego serialu science-fiction. W grze wcielamy się w kadeta Gwiezdnej Akademii, Davida Forestera, który, wspierany przez swą załogę, bierze udział w szeregu misji, przygotowujących go do objęcia dowództwa nad jednym z okrętów Federacji. Istotną rolę dla rozwoju akcji odgrywają scenki FMV, w których oglądamy m.in. znanych z serialu aktorów.
F-22 Raptor
Symulacje 21 października 1997
Symulator nowoczesnego samolotu myśliwskiego stworzony przez firmę Novalogic. Pozwala graczom jako pilotom super zaawansowanego myśliwca uczestniczyć w pięciu kampaniach umiejscowionych w Angoli, Jordanie, Rosji, Columbii oraz Iranie, a także w szeregu samodzielnych zadań.
Microsoft Flight Simulator 98
Symulacje 29 października 1997
Realistyczny symulator lotu, najpopularniejszych samolotów świata, przy tworzeniu którego eksperci z firm Cessna i Learjet współpracowali z mistrzynią akrobacji lotniczych Patty Wagstaff.
X-Plane 3
Symulacje 30 października 1997
Wersja 3.0 popularnej serii bardzo realistycznych symulatorów lotu. Zasiadamy za sterami przeróżnych maszyn latających, wśród których nie zabrakło awionetek, samolotów pasażerskich, a nawet śmigłowców.
Armored Fist 2: M1A2 Abrams
Symulacje 1 listopada 1997
Taktyczna symulacja czołgu bojowego M1A1 Abrams, w której musimy wykonać zadania dowodząc najcięższym potworem poruszającym się po powierzchni ziemi.
Joint Strike Fighter
Symulacje 2 listopada 1997
Symulator lotu promowany przez firmę Eidos Interactive. Daje on graczom unikalną możliwość pilotowania dwóch prototypowych, niezwykle zaawansowanych technicznie samolotów Boeing X-32 oraz Lockheed Martin X-35.
Colony Wars
Symulacje 5 listopada 1997
Colony Wars to symulator starć kosmicznych, kładący duży nacisk na nieliniową rozgrywkę. Podczas zabawy wcielamy się w rebelianckiego pilota Ligi Wolnych Światów, zdeterminowanego do wypędzenia z kolonii bezwzględnych sił Imperium Ziemi. Od efektywności bojowej gracza zależeć będzie dalszy rozwój międzygalaktycznej wojny, a jeśli okaże się Kosmicznym Asem, dowództwo przydzielać mu będzie coraz lepsze maszyny bojowe. Gra zapoczątkowała serię tytułów pod tą samą nazwą.
Deer Hunter: Interactive Hunting Experience
Symulacje 13 listopada 1997
Pierwsza odsłona znanego cyklu gier przeznaczonych dla miłośników myślistwa. Pakujemy sprzęt i udajemy się na łowy do jednej z trzech lokacji położonych w Stanach Zjednoczonych. Zwierzęta eliminujemy za pomocą karabinu z lunetą, strzelby lub łuku.
Jane's Longbow 2
Symulacje 21 listopada 1997
Sequel słynnej symulacji śmigłowca Apache, w którym ponownie możemy stać się pilotem tej doskonałej maszyny bojowej i stanąć naprzeciwko całej masy wrogów wyposażonych w bardzo śmiercionośną broń.
F-22 Air Dominance Fighter
Symulacje 1 grudnia 1997
Symulator myśliwca F-22 Raptor, wyprodukowany przez studio Digital Image Design. Akcja gry przenosi nas w rejon Morza Czerwonego i Półwyspu Arabskiego. Produkcja wyróżnia się wysokiej jakości oprawą graficzną i modelem lotu łączącym rasową symulację z elementami zręcznościowymi.
Flight Unlimited II
Symulacje 5 grudnia 1997
Druga cześć wyśmienitego symulatora lotniczego Flight Unlimited stworzonego przez zespół Looking Glass Studios. Pozwala on wszystkim graczom na wcielenie się postać w zawodowego pilota i odbycie szeregu cywilnych lotów pięcioma rzeczywistymi samolotami.
Star Wars: X-Wing vs. TIE Fighter: Balance of Power
Symulacje 15 grudnia 1997
Dodatek do X-Wing vs. TIE Fighter, oferujący dwie kampanie single player dla każdej ze stron, opowiadające o walkach toczonych w sektorze Airam między imperialnym Avenger Squadron, a rebelianckim Rogue Squadron.