Army of Two w wersji na PS3 w ciekawy sposób wykorzysta możliwości pada Six Axis
Pierwsze gry na konsolę PlayStation 3 nie przekonały nas jeszcze do tego, że zastosowanie nowych możliwości pada Six Axis, a mianowicie sensora ruchu w zastępstwie dla wibracji, było dobrą decyzją. Sytuację tę postarają się zmienić pracownicy studia EA Montreal, którzy zapowiedzieli, że ich najnowszy projekt, gra Army of Two, będzie korzystać z tej właśnie funkcjonalności nowego pada firmy Sony.
Pierwsze gry na konsolę PlayStation 3 nie przekonały nas jeszcze do tego, że zastosowanie nowych możliwości pada Six Axis, a mianowicie sensora ruchu w zastępstwie dla wibracji, było dobrą decyzją. Sytuację tę postarają się zmienić pracownicy studia EA Montreal, którzy zapowiedzieli, że ich najnowszy projekt, gra Army of Two, będzie korzystać z tej właśnie funkcjonalności nowego pada firmy Sony.
Przedstawiciele wymienionej wyżej grupy developerskiej przedstawili w rozmowie z dziennikarzami magazynu PlayStation Magazine dwa sposoby wykorzystania sensora ruchu. Pierwszy dotyczy moździerza i związanej z nim sondy, którą można wystrzelić w powietrze i przez krótki okres czasu zlokalizować cel.
Drugi przykład jest zdecydowanie ciekawszy, bo dotyczy karabinu snajperskiego. Dotychczas wszelkie drgania celownika były związane z widzimisię producentów gier. W PS3-jkowej wersji Army of Two będą związane tylko i wyłącznie z niekontrolowanymi ruchami naszych rąk. Osoby nerwowe i niestroniące od alkoholu będą miały duże problemy z wrogimi snajperami. Jako antidotum proponujemy dobre tabletki uspokajające.
Światowa premiera Army of Two odbędzie się w maju 2007 roku. W produkcji jest również wersja przeznaczona dla Xboksa 360. Z wiadomych przyczyn zostanie ona pozbawiona ciekawych elementów opisanych powyżej. Więcej informacji na temat gry znajdziecie w naszej Encyklopedii.