Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers poradnik Z: Steel Soldiers

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Okręty

Siła ognia: słaba/średnia - Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Kanonierka

Siła ognia: słaba/średnia

Opancerzenie: słabe/średnie

Prędkość: średnia/duża

Koszt produkcji: 3000

Czas produkcji: 45 sek.

Miejsce produkcji: Stocznia

Charakterystyka: Największą zaletą Kanonierki jest to, że potrafi strzelać zarówno do celów znajdujących się na lądzie i na wodzie, jak i do tych przebywających w powietrzu. Siła ognia tej jednostki nie jest duża, zbliżona do siły ognia Lekkiego Czołgu. Kanonierka bardzo dobrze spisuje się jako morska jednostka zwiadowcza.

Siła ognia: średnia/duża - Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Niszczyciel

Siła ognia: średnia/duża

Opancerzenie: średnie

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 5000

Czas produkcji: 75 sek.

Miejsce produkcji: Stocznia

Charakterystyka: Niszczyciel to jednostka dobrze opancerzona i posiadająca niezłą siłę ognia. Dużą zaletą jest to, że Niszczyciel potrafi strzelać ponad wzgórzami i razić jednostki, które są w jego polu widzenia albo w polu widzenia innych jednostek sprzymierzonych. Niestety jednostka ta jest całkowicie bezbronna w zetknięciu z jednostkami powietrznymi, dlatego powinna być osłaniana przez Kanonierki albo Krążowniki.

Siła ognia: średnia/duża - Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Krążownik

Siła ognia: średnia/duża

Opancerzenie: średnie/duże

Prędkość: średnia

Koszt produkcji: 4500

Czas produkcji: 67 sek.

Miejsce produkcji: Stocznia

Charakterystyka: Krążownik to wielozadaniowa i bardzo przydatna jednostka. Głównym jej celem jest zapewnianie naszej flocie wsparcia przeciwlotniczego. Poza tym Krążownik wyposażony jest w 10 min morskich, potrafi wykrywać inne miny oraz zamaskowane jednostki. Jeden Krążownik jest w stanie udzielić wsparcia trzem Niszczycielom. Miny umieszcza się w ten sam sposób jak w przypadku Detonatora, a ich zapas można uzupełniać w Stoczni.

Siła ognia: bardzo duża - Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Łódź Rakietowa

Siła ognia: bardzo duża

Opancerzenie: średnie/słabe

Prędkość: mała

Koszt produkcji: 14000

Czas produkcji: 210 sek.

Miejsce produkcji: Stocznia

Charakterystyka: Łódź Rakietowa to powolna i słabo opancerzona jednostka, ale wyposażona w działo o bardzo dużej sile rażenia. Z działa tego wystrzeliwane są 4 pociski balistyczne, które eksplodują w powietrzu, rozrzucając wokół tysiące odłamków. Większość budynków trafiona jednym z pocisków traci 1/10 swojego "zdrowia". Niestety po wystrzeleniu każdego z pocisków potrzeba 45 sekund na ponowne przeładowanie. Łódź Rakietowa, która wystrzeliła wszystkie 4, musi powrócić do Stoczni żeby uzupełnić amunicję. Dużą zaletą jest to, że działo należy do broni dalekiego zasięgu i może razić nawet bardzo oddalone cele znajdujące się na lądzie lub na wodzie. Oczywiście cele te muszą znajdować się w polu widzenia jednej z naszych jednostek. W przypadku standardowej mapy o wymiarach 175x175, odległość na jaką może strzelać Łódź Rakietowa wynosi 1/4 długości mapy. Jednostka ta jest niestety bezbronna w zetknięciu z jednostkami powietrznymi, dlatego powinna być osłaniana przez Kanonierki albo Krążowniki.

Siła ognia: duża - Okręty | Jednostki | Z Steel Soldiers - Z: Steel Soldiers - poradnik do gry

Ciężki Krążownik Liniowy

Siła ognia: duża

Opancerzenie: średnie

Prędkość: mała

Koszt produkcji: 10000

Czas produkcji: 210 sek.

Miejsce produkcji: Stocznia

Charakterystyka: Siła ognia zbliżona jest do tej jaką posiada Czołg Moździerzowy, ale działa Ciężkiego Krążownika są bardziej szybkostrzelne. Dużą zaletą jest to, że jednostka ta nie musi uzupełniać amunicji w Stoczni. Ciężki Krążownik świetnie sprawdza się w niszczeniu celów naziemnych znajdujących się w znacznej odległości, ale jest praktycznie bezbronny w walce na krótki dystans (musi być osłaniany przez Krążowniki). Najlepiej też stosować tę jednostkę do niszczenia budynków i powolnych jednostek, gdyż długi czas namierzania celu sprawia, że bardzo trudno jest trafić przeciwnika, który szybko się przemieszcza.