USA - Lotnictwo | Jednostki poradnik World in Conflict
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
HELIKOPTER ZWIADOWCZY OH-6A Cayuse
Cena: 600 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 600
Umiejętność ofensywna: przeprowadzenie skanu podczerwienią wskazanego terenu. Wykryte w ten sposób jednostki wroga ukrywające się wcześniej w chmurach dymu, lasach i budynkach nie będą już posiadały elementu zaskoczenia. Pomaga to uniknąć niemiłych niespodzianek.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 20 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom, czołgom, budynkom
ŚREDNI HELIKOPTER BOJOWY AH-1W Super Cobra
CENA: 900 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 980
Umiejętność ofensywna: wystrzelenie specjalnego pocisku typu AIM-9 Sidewinder. Jest to najpotężniejsza broń przeciwko każdemu zbliżającemu się helikopterowi wroga. Osłaniaj tą rakietą wszelkie helikoptery nie posiadające skutecznych systemów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: helikopterom, piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: czołgom, budynkom
CIĘŻKI HELIKOPTER BOJOWY AH-64A Apache
Cena: 1200 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 980
Umiejętność ofensywna: wystrzelenie destruktywnego pocisku przeciwpancernego typu Hellfire potrafiącego zmiażdżyć praktycznie każdy czołg występujący w grze. Jest to potężne wyposażenie którego używaj jak najczęściej. Niech pierwsza salwa tych pocisków przywita od razu wszelkie naziemne przeciwlotnicze jednostki wroga.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 50 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: czołgom, pojazdom opancerzonym, piechocie budynkom
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom
HELIKOPTER TRANSPORTOWY UH-60 Black Hawk
Cena: 650 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 1225
Umiejętność ofensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: czołgom, helikopterom, budynkom
Ładowność: 5 żołnierzy