Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

World in Conflict - poradnik do gry

World in Conflict - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Uderzenia obszarowe | Wsparcie taktyczne poradnik World in Conflict

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Uderzenia obszarowe

Szereg potężnych nalotów, zrzutów i ostrzałów działających na ogromnych obszarach. Niszczą one wszystko, niezależnie od typu celu. Uważaj jednak, albowiem tego typu pomoce taktyczne unicestwiają wszystko - łącznie z Twoimi wojskami. Używaj więc ich rozważnie!

LEKKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI

Ten rodzaj ognia zaporowego nie precyzyjny i co za tym idzie - nie zawsze trafia dokładnie w cel. Kilkanaście salw średniego kalibru ostrzeliwuje wskazany obszar najskuteczniej radząc sobie z piechotą i pojazdami opancerzonymi. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 5/10/15 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 10

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie

Może używać: USA, ZSRR, NATO

CIĘŻKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI

Potężniejsza pod każdym względem odmiana poprzedniego ostrzału. Siła ognia i obszar działania jest tutaj o wiele potężniejsza. Dwa słowa - wielkokalibrowa zagłada. Słaba precyzja jednak nadal pozostaje. Dodatkowo - ostrzał ten skuteczny jest również w zwalczaniu wszelkich czołgów. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 12/22/32 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 12

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

ARTYLERIA PRECYZYJNA

Precyzyjny ostrzał niewielkiego obszaru. Zabawa kosztowna, lecz szalenie opłacalna. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 15/30/45 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 10

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

ATAK POWIETRZNY

Wiązka pocisków odpalana przez samolot, neutralizująca wszelkie cele naziemne. Atak ten cechuje się zarówno średnią mocą, jak i obszarem działania. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 10/18/26 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 20

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

BOMBA DAISY CUTTER

Zrzut 7 tonowej bomby konwencjonalnej przez wielki, transportowy samolot wojskowy. Pali, niszczy i powoduje chaos w szeregach wrogiej piechoty. Potężna eksplozja tego ładunku efektywnie pozbywa się oponentów ze wskazanego obszaru. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.

Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 18

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, terenom zalesionym

Może używać: USA, NATO

BOMBA PALIWOWO-POWIETRZNA

Specjalna bomba termo-baryczna na wyposażeniu Związku Radzieckiego. Budząca moce piekielne eksplozja zamienia dany obszar w piekło, nad którym unosi się wielka chmura wybuchowego paliwa. Ładunek ten, zrzucany przez samolot typu SU wyjątkowo skutecznie niszczy lasy, piechotę i lżej opancerzone pojazdy. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.

Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 18

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom

Może używać: ZSRR

NALOT DYWANOWY

Przelot pojedynczego bombowca, zrzucającego kilkanaście swobodnie opadających, silnych bomb burzących. Obszar zniszczeń obejmuje kilkaset metrów. Widok mrożący krew w żyłach. Tak jak to kiedyś powiedzieli w jednym filmie: "Flota wymiata, piechota zamiata". Duże skupiska wrogich jednostek i struktur - w obliczu zbliżającego się dywanowego bombardowania - są na straconej pozycji. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 45/75/95 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 15

Czas powtórnego naładowania: 19

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom

Może używać: USA, NATO

TAKTYCZNA GŁOWICA JĄDROWA

Co tu dużo mówić? Ten taktyczny ładunek nuklearny przenoszony przez pocisk typu Cruise, a wystrzeliwany z bombowca - zamienia teatr działań wojennych w jedno, wielkie pogorzelisko. Eksplozja zdmuchuje z powierzchni ziemi absolutnie wszystko, pozostawiając po sobie zabójcze promieniowanie skutecznie uszkadzające wszystkie jednostki przebywające w pobliżu tzw. punktu zero. Jest to ostateczne rozwiązanie taktyczne, na które niestety trzeba długo czekać i wydać ogromną ilość punktów. Niewątpliwie najpiękniejsza eksplozja w grze. To trzeba po prostu zobaczyć, lecz niekoniecznie doświadczyć. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość głowic będziemy mogli zrzucić.

Cena: 90/140/180 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 16

Czas powtórnego naładowania: 450

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom, helikopterom, lasom

Może używać: USA, NATO, ZSRR