NATO - piechota | Jednostki poradnik World in Conflict
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
ODDZIAŁ PIECHOTY
Cena: 650 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 490
Umiejętność ofensywna: wystrzelenie serii silnie wybuchowych granatów 40mm za pomocą granatnika gp-25. Zabójcze dla wrogiej piechoty.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 20 sekund
Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi oddział piechoty porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to albo szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie, helikopterom, pojazdom
Nieskuteczny przeciwko: budynkom, czołgom
PIECHOTA PRZECIWCZOŁGOWA
Cena: 800 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 490
Umiejętność ofensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy
Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi oddział piechoty porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to jej szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund
Skuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, budynkom
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom, piechocie
SNAJPER
Cena: 500 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 490
Umiejętność ofensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy
Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi snajper porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to mu szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie
Nieskuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, helikopterom, budynkom
SAPER
Cena: 600 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 490
Umiejętność ofensywna: umieszczenie ładunku niszczącego we wskazanym miejscu i zdetonowanie go z bezpiecznej odległości za pomocą detonatora. Idealne rozwiązanie by zburzyć wrogi budynek bądź most. Dodatkowo eksplozja ładunku zadaje obrażenia znajdującym się w pobliżu jednostkom.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund
Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi saper porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to mu szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund
Skuteczny przeciwko: budynkom, mostom
Nieskuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, helikopterom, piechocie
POJAZD TRANSPORTOWY PIECHOTY D-90
Cena: 550 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 857
Umiejętność ofensywna: załadowanie ciężkiego karabinu maszynowego PKM amunicją przebijającą pancerz. Poprawia to w pewnym stopniu skuteczność w starciu z jednostkami opancerzonymi.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund
Umiejętność defensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: nie dotyczy
Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: czołgom, helikopterom, budynkom
Ładowność: 5 żołnierzy
CIĘŻARÓWKA TRM 4000
Cena: 300 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 1225
Umiejętność ofensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy
Umiejętność defensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: nie dotyczy
Skuteczny przeciwko: nie dotyczy
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom
Ładowność: 5 żołnierzy