Wiedźmin Pogromca potworów: Umiejętności - walka Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Wiedźmin Pogromca potworów zawiera informacje o wszystkich umiejętnościach dotyczących walki.
Ostatnia aktualizacja: 10 sierpnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie informacje o wszystkich umiejętnościach, które znajdują się w sekcji "walka".
- Szybki atak (Fast Attack)
- Silny atak (Strong Attack)
- Parowanie (Parry)
- Pamięć mięśniowa (Muscle Memory)
- Trening siłowy (Strength Training)
- Determinacja (Resolve)
- Precyzyjne cięcia (Precise Blows)
- Miażdżące ciosy (Crushing Blows)
- Praca nóg (Fleet-Footed)
- Znajomość anatomii (Anatomical Knowledge)
- Odbijanie ciosów (Hit Reflection)
- Refleks (Lightning Reflexes)
- Zimna krew (Cold Blood)
- Okaleczenie (Crippling Strike)
- Riposta (Counterattack)
- Opanowanie (Razor Focus)
- Trans bojowy (Battle Trance)
- Niezabijalność (Undying)
Szybki atak (Fast Attack)

Działanie: umożliwia wykonywanie szybkich ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: brak, dostępny od początku.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępny od początku.
Silny atak (Strong Attack)

Działanie: umożliwia wykonywanie silnych ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: brak, dostępny od początku.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępny od początku.
Parowanie (Parry)

Działanie: umożliwia parowanie ciosów przeciwków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: brak, dostępne od początku.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępne od początku.
Pamięć mięśniowa (Muscle Memory)

Działanie: zwiększa obrażenia szybkich ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: kilkanaście, umiejętność ma 5 dostępnych poziomów.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępne od początku.
Trening siłowy (Strength Training)

Działanie: zwiększa obrażenia silnych ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: kilkanaście, umiejętność ma 5 dostępnych poziomów.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępne od początku.
Determinacja (Resolve)

Działanie: zmniejsza ilość naładowania ciosu krytycznego po niesparowanym uderzeniu.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: kilkanaście, umiejętność ma 3 dostępnych poziomów.
Poziom potrzebny do odblokowania: brak, dostępne od początku.
Precyzyjne cięcia (Precise Blows)

Działanie: zwiększa prędkość ładowania ciosu krytycznego, w przypadku szybkich ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 6.
Poziom potrzebny do odblokowania: 10.
Miażdżące ciosy (Crushing Blows)

Działanie: zwiększa prędkość ładowania ciosu krytycznego, w przypadku silnych ataków.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 6.
Poziom potrzebny do odblokowania: 10.
Praca nóg (Fleet-Footed)

Działanie: zmniejsza otrzymywane ciosy podczas parowania.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 1.
Poziom potrzebny do odblokowania: 10.
Znajomość anatomii (Anatomical Knowledge)

Działanie: zwiększa siłę ciosu krytycznego.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 1.
Poziom potrzebny do odblokowania: 15.
Odbijanie ciosów (Hit Reflection)

Działanie: precyzyjne parowanie odbija obrażenia.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 9.
Poziom potrzebny do odblokowania: 15.
Refleks (Lightning Reflexes)

Działanie: podczas ciosu krytycznego czas zwalnia.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 3.
Poziom potrzebny do odblokowania: 20.
Zimna krew (Cold Blood)

Działanie: każde perfekcyjne parowanie ładuje cios krytyczny.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 9.
Poziom potrzebny do odblokowania: 20.
Okaleczenie (Crippling Strike)

Działanie: każdy perfekcyjny cios krytyczny wytrąca przeciwnika z rytmu, co daje Wam dodatkową sekundę działania.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 9.
Poziom potrzebny do odblokowania: 25.
Riposta (Counterattack)

Działanie: po perfekcyjnym parowanie, każdy kolejny atak zadaje więcej obrażeń.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 1.
Poziom potrzebny do odblokowania: 25.
Opanowanie (Razor Focus)

Działanie: każda walka rozpoczyna się z częściowo naładowanym ciosem krytycznym.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 12.
Poziom potrzebny do odblokowania: 30.
Trans bojowy (Battle Trance)

Działanie: zmniejsza siłę obrażeń, których nie udało się sparować.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 1.
Poziom potrzebny do odblokowania: 30.
Niezabijalność (Undying)

Działanie: daje szansę na przeżycie ostatecznego ciosu przeciwnika.
Ilość potrzebnych punktów umiejętności: 18.
Poziom potrzebny do odblokowania: 35.