Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin Pogromca potworów: Słona cena pychy - solucja, opis przejścia Wiedźmin Pogromca potworów poradnik, solucja

Wiedźmin Pogromca potworów: ta strona poradnika zawiera solucję zadania Słona cena pychy (Pride Ain't Cheap).

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin Pogromca potworów znajdziecie dokładny opis zadania dostępnego w grze - Słona cena pychy (Pride Ain't Cheap).

Nagrody: 250 XP, 2 eliksiry Jaskółka, olej na insektoidy.

Odblokowanie

Misja Słona cena pychy rozpoczyna się, gdy dotrzecie do pierwszego punktu na mapie - Wiedźmin Pogromca potworów: Słona cena pychy - solucja, opis przejścia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Misja Słona cena pychy rozpoczyna się, gdy dotrzecie do pierwszego punktu na mapie. Zadanie to odblokuje się dopiero, gdy wykonanie cztery pierwsze zadania dostępne w grze (Egzamin końcowy, Skrzydlaty złodziej, Wspólnicy, Przyzwoita zapłata).

Wiedźmin

1 - Wiedźmin Pogromca potworów: Słona cena pychy - solucja, opis przejścia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gryPo dotarciu do znaku zapytania zobaczycie wiedźmina - Wiedźmin Pogromca potworów: Słona cena pychy - solucja, opis przejścia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Po dotarciu do znaku zapytania zobaczycie wiedźmina. Jest on w śpiączce. Musicie go obejrzeć i zebrać wszystkie ważne informacje.

Kolejnym waszym zadaniem będzie zabranie go do znachora Varika.

Znachor

Od znachora dowiecie się, że wiedźmin próbował wejść między silnie trujące rośliny, bez odpowiedniego eliksiru - Wiedźmin Pogromca potworów: Słona cena pychy - solucja, opis przejścia - Wiedźmin Pogromca potworów - poradnik do gry

Od znachora dowiecie się, że wiedźmin próbował wejść między silnie trujące rośliny, bez odpowiedniego eliksiru. Żeby go uratować musicie zdobyć:

  1. ślinę utopca,
  2. korzeń oparnika.

Zanim to zrobicie, musicie wypić eliksir od znachora, abyście sami nie padli ofiarą trujących roślin.

Gdy dacie znachorowi składniki, poprosi Was, żebyście dali mu 12 godzin. Gdy przyjdziecie po określonym czasie, dowiecie się, że wiedźmin się obudził. To Vesemir. Możecie z nim porozmawiać. Da on Wam misję - Grzechy naszych ojców.