Micca | Fabuła | Wheelman poradnik Wheelman
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Micca
Wciąż masz niedosyt informacji o Felipe . Twój kontakt - Adrian , nakierował Cię na gościa o imieniu Micca Morro . Co prawda ten pokłócił się z Felipe , jednakże wciąż powinien wiedzieć, gdzie możesz go znaleźć. Kieruj się do Orwell Plaza , gdzie znajdziesz swój cel. Skorzystaj ze stojącego w pobliżu skutera #1 . Punktualność nie jest Twoją zaletą, dlatego też Micca zdąży Ci uciec. Zaczniesz pościg. Twoje zadanie jest dość proste - musisz cały czas jechać za ściganym, dopóki mu się amunicja nie skończy. Bardzo ważne jest, byś unikał nadmiernej ilości ołowiu, jakie wpada w Twój pojazd, gdyż bardzo szybko opuścisz ten świat #2 . Staraj się używać Starcia pojazdów jako uniki, nie podjeżdżaj zbyt blisko Micci , a także gdy nadejdzie taka konieczność - zmień pojazd przy pomocy Przejęcia z powietrza .
Po dość długim pościgu, Twojemu przeciwnikowi zabraknie amunicji. Wykorzystaj ten fakt, by zrzucić Micce ze skutera #1 podjeżdżając wystarczająco blisko i wykorzystując Przejęcie z powietrza . Gdy wszystko Ci się uda, Micca przyparty do muru, w obawie o swoje życie wyśpiewa wszystko #2 . O tym, że Felipe igra z losem oraz - co ważniejsze - że kręci z pewną tancerką flamenco tańczącej w pewnym klubie.