Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman poradnik Wheelman
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Jedź za kierowcą
Jedź na spotkanie polityczne, gdzie zauważysz, iż Felipe zaczyna coś kombinować. Gdy ten odjedzie, czym prędzej znajdź sobie wóz i zacznij go śledzić . Musisz dowiedzieć się, dokąd jedzie. Pod żadnym pozorem nie możesz zostać zauważony, inaczej Felipe zacznie uciekać (marker nad nim przybierze kolor czerwony ) #1 i nie będzie podążał tam, gdzie ma podążać. Nie jedź więc za blisko, lecz pamiętaj, by także się nie oddalać za bardzo - cel nie jest zaznaczony na radarze. Staraj się zmieniać swój pojazd w miarę często, oczywiście przy użyciu Przejęcia z powietrza by nie tracić cennych sekund na zbędne postoje. Gdy marker zmieni kolor na pomarańczowy #2 , oznacza to, iż Felipe zaczyna coś podejrzewać - jest to odpowiedni moment na zmianę pojazdu.
Po pewnym czasie Felipe zmieni samochód #1 . Wciąż nie trać go z pola widzenia i, zachowując bezpieczny dystans, śledź go. Dotrzesz w końcu do kościoła . W środku, prócz śledzonego, spotkasz Lumi oraz Javiera #2 . Spróbujesz zdobyć posadę kierowcy w robocie, którą szykuje tancerka, poddając tym samym w wątpliwość umiejętności Felipe .