Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wheelman - poradnik do gry

Wheelman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman poradnik Wheelman

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Tak powinien wyglądać Twój ekran postępu po - Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry

Tak powinien wyglądać Twój ekran postępu po... sporej ilości godzin ;-)

  1. Jak zapewne zdążyłeś zauważyć, na obrazku powyżej widoczne są przyciski z pada z konsoli Xbox. Po kilkunastu godzinach katowania klawiatury i myszki stwierdzam, iż jest to zdecydowanie wygodniejsze rozwiązanie i takie właśnie polecam. Jeżeli nie posiadasz pada, nic straconego - po prostu będzie odrobinę trudniej, gdyż mysz kiepsko nadaje się do wykonywania Starć pojazdów .

Do odblokowania

  1. w grze masz do odblokowania sporą liczbę, ukrytych z początku, garaży (w ilości 15), postojów taksówek (15) oraz tajnych składów broni (50);
  2. garaże odblokujesz kończąc misje Na zamówienie z rangą wyższą bądź równą A; służą one przemalowaniu/podmianie pojazdu, by zgubić ślad policji;
  3. postoje taksówek staną przed Tobą otworem po zaliczeniu wszystkich misji Taksówka z rangą wyższą bądź równą A; służą one za punkty szybkiego transportu;
  4. tajne składy broni zostaną odblokowane (wszystkie w poszczególnych terytoriach, w zależności gdzie mieści się misja, którą wybrałeś) dzięki misjom Gorący towar i uzyskaniu rangi wyższej bądź równej A; w nich możesz uzupełnić swój arsenał.

Do zebrania

1 - Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
  1. jednymi z sekretów ukrytych w grze są Filmowe Skoki . Są one o tyle łatwe do wytropienia, gdyż miejsca, w których należy wykonać skok, oznaczone są specjalnymi znakami. Do odnalezienia masz 50 skoków.
2 - Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
  1. drugą znajdźką w grze są Posągi Kotów . Tutaj zadanie jest już nieco trudniejsze, gdyż miejsca z nimi nijak nie są oznaczone, brakuje jakichkolwiek podpowiedzi. Po odnalezieniu takiego posążka musisz go zniszczyć - czy to przy pomocy spluwy czy też pojazdu. Twórcy umieścili w grze 100 kotów.

Ulepszenia

  1. cztery - taką liczbę różnych ulepszeń możesz zdobyć wygrywając zmagania w misjach pobocznych. Musisz uzyskać rangę wyższą bądź równą A;
  2. misje Uliczny pojedynek zwiększają osiągi wszystkich pojazdów występujących w grze;
  3. zwyciężając w misjach Szał zwiększasz siłę ataku pojazdu;
  4. poziom zdrowia pojazdu podniesie się po odegraniu misji Ścigany ;
  5. kończąc Kontrakty wzrośnie wskaźnik skupienia - bardzo przydatna rzecz.

Starcie pojazdów

3 - Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
  1. Starcie pojazdów to zarówno ofensywna jak i defensywna broń w grze;
  2. każdy pojazd prezentuje inne właściwości siły uderzenia. Motocyklem raczej nic nie zdziałasz, natomiast siedząc za sterami SUV-a, furgonetki czy ciężarówki jesteś w stanie siać spustoszenie na drogach;
  3. motocykl praktycznie nie nadaje się do tego typu ataku. Jeśli zostaniesz zaatakowany na jednośladzie, licz się z tym, iż może on bardzo szybko ulec zniszczeniu;
  4. czasem możesz użyć starcia jako unik - można łatwo zauważyć, kiedy przeciwnik przygotowuje się do ataku.

Przejęcie z powietrza

  1. podczas całej gry możesz przejmować dowolny pojazd, jaki napotkasz. Żeby zbyt pięknie nie było, kilka należy wykluczyć. Przede wszystkim pojazdy przeciwników - do tych nie będziesz mógł się przesiąść (wyjątkiem od tego jest jedna z misji w metrze). Ponadto drobne trudności będziesz miał z przejęciem tira - możesz go jedynie przejąć zatrzymując pojazd, w którym aktualnie się poruszasz i wyrzucając kierowcę z ciężarówki;
  2. przejęcie jest uzależnione od dwóch głównych czynników - prędkości oraz odległości od następnego pojazdu. Im szybciej jedziesz, z tym większej odległości będziesz mógł przeskoczyć do kolejnego samochodu/motocykla;
4 - Poradnik do gry - Garść porad cz.1 | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
  1. aby wykonać Przejęcie z powietrza musisz nacisnąć i przytrzymać odpowiadający mu przycisk, wtedy nad drugim pojazdem pojawi się czerwony znaczek, a Milo otworzy drzwi oczekując dogodnej sytuacji do przeskoku. Możesz go wykonać dopiero wtedy, gdy znaczek zmieni kolor na zielony. Wtedy zwolnij przycisk i odczekaj chwilkę, aż bohater znajdzie się za kółkiem następnego pojazdu.
  1. Przejęcie z powietrza przydaje się podczas wszelkiej maści pościgów. Gdy Twój pojazd zaczyna wyglądać jak kilka blaszek na kółkach - czym prędzej go zmień.