Watch Dogs 2: Robot Wars, solucja, operacje główne
Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2020
Udaj się na spotkanie ze Śrubą w jego garażu. Po drobnych sprzeczkach, ustalicie, że użyjecie jednej z maszyn Śruby do włamania się do siedziby Tidis. Udaj się na miejsce i wysiądź z ciężarówki. Musisz zdobyć trzy części EMP. Cofnij się trochę i wejdź na dach pobliskiego budynku (tego od strony głównej ulicy). Z tej perspektywy, możesz łatwo unieszkodliwić dużą ilość strażników - zhakuj robota, użyj wybuchających obiektów i manipuluj samochody tak, by wjeżdżały na strażników.
Gdy już na dole znajdzie się niewielu strażników - użyj skoczka i rozpocznij zdobywanie części zamiennych. Pierwszą znajdziesz niedaleko, w kontenerze na części. Przełącz się teraz na Marcusa i skorzystaj z quadkoptera. Leć nim nad budynek, w którym jest klucz dostępu do okolicy.
Znajdziesz tam szyb wentylacyjny - wleć do środka i pobierz klucz dla siebie. Możesz teraz wrócić do skoczka i udać się po kolejną części EMP, w hali produkcyjnej na dole. Trzecią znajdziesz na górze - możesz skorzystać ze schodów na dziedzińcu, by dotrzeć tam.
Finalnie, musisz otworzyć drzwi dla Śruby, co również będzie bardzo proste i łatwe do osiągnięcia z pomocą skoczka. Po wszystkim, musisz jeszcze zamontować ładunek EMP w robocie, co musisz zrobić już jako Marcus. Jeśli chcesz, możesz cofnąć się do ulicy i otworzyć garaż, by od razu dotrzeć do podstawionego robota. Gdy Ci się uda, opuść obszar a misja dobiegnie do końca.
Nagroda: +36000 followersów
Wspólny plan (Like Minds)
Ray ma pomysł i chce się spotkać z Marcusem, by mu o nim opowiedzieć. Udaj się na spotkanie z nim. Dowiesz się o panie włamaniu się do Tidis i pozyskaniu kolejnej porcji cennych informacji.
Człowiek kontra maszyna (Man vs. Machine)
Udaj się w wyznaczone miejsce i przejmij kontrolę nad robotem, Juniorem. Wjedź nim do kolejki reperującej boty i uruchom NetHack. Przełącz się na kamerę powyżej i odblokuj przejście dalej. Kieruj się dalej wzdłuż linii i używaj panelów, by odblokowywać przejście. Gdy dotrzesz Juniorem do serwerowni uruchom impuls.
Akcja wróci do Marcusa. Kieruj się do głównego wejścia, wywab strażnika na zewnątrz i ogłusz go. Wejdź do środka, skręć w lewo i idź schodami do góry. Strażników zdekoncentruj telefonem, a następnie ogłusz ich.
Kieruj się dalej do góry, przejdź długim korytarzem i ogłusz strażnika. Skręć w prawo, wyjdź drzwiami i idź schodami do góry. Uważaj na strażnika i ukryj się za sofą. Ogłusz go w dogodnym miejscu i kieruj się dalej, przez budynek obok. Zmierzaj do znacznika - strażników łatwo ogłuszysz, ponieważ wędrują pojedynczo.
Odblokuj panel sterowania i udaj się do serwerowni. Gdy wykradniesz dane, cofnij się trochę i idź do drzwi z napisem "Exit". Biegnij na piąte piętro i dalej do prywatnej windy. Zjedź na dół i kieruj się naprzód. Rozpocznij od użycia trzech paneli i otwarciu okien. Następnie przystąp do procesu hakowania. Gdy już wszystko rozpracujesz, udaj się do środka i przejmij kontrolę nad prototypem wielkiego pająka.
Czas na demolkę prototypów firmy Tidis. Niszcz kolejne cele rury (pająk może wdrapywać się na ściany) i atakuj strażników. Gdy odblokujesz przejście do trzech prototypów - zniszcz je. Następnie udaj się do windy i zacznij się wspinać do góry. Twoim zadaniem jest zniszczyć generatory energii. Po wszystkim, operacja dobiegnie do końca.
Nagroda: +464000 followersów