Watch Dogs 2: Kluczowe dane 1-12, mapa, sekrety Ostatnia aktualizacja: 13 lipca 2020 113113 Następna Sekrety Kluczowe dane 13-24 Poprzednia Sterowanie i wymagania sprzętowe Sterowanie Legenda Watch Dogs 2 - Kluczowe dane Miejsca odnajdywania kluczowych danych Kluczowe dane to najważniejsza kategoria sekretów dostępnych w grze Watch Dogs 2. Odnajdywanie tych obiektów jest wymagane jeśli masz w planach odblokowanie niektórych bardziej zaawansowanych umiejętności, gdyż bez nich nie będzie to możliwe nawet jeśli uzbierasz wymaganą liczbę punktów badań. Gra informuje zawsze jakie dane potrzebne są do zakupienia umiejętności (przykład na powyższym obrazku) i możesz dodatkowo poprosić o wskazanie ich przybliżonej lokalizacji. Powyższa mapa prezentuje miejsca odnalezienia wszystkich kluczowych danych. Dotarcie do niemal każdego z tych sekretów jest bardzo kłopotliwe, wymuszając niekiedy dokładne zaplanowanie trasy podróży, umiejętne korzystanie z hakowania oraz wspieranie się skoczkiem i quadkopterem. Instrukcje docierania do kluczowych danych 1-12 znajdują się poniżej. Sekrety 13-24 opisane zostały na kolejnej stronie poradnika. Cenna uwaga - Do kluczowych danych umieszczonych w walizkach musisz osobiście dotrzeć lub użyć do tego celu skoczka. W przypadku urządzeń elektronicznych, do których należy się włamać, możesz także skorzystać z quadkoptera i przeprowadzić hakowanie na odległość. Kluczowe dane 1 - Palo AltoKluczowe dane 2 - Yerba Buena IslandKluczowe dane 3 - Stanford UniversityKluczowe dane 4 - AlcatrazKluczowe dane 5 - Gates HouseboatsKluczowe dane 6 - Embarcadero CenterKluczowe dane 7 - SFMOMAKluczowe dane 8 - Nudle ParkKluczowe dane 9 - ChinatownKluczowe dane 10 - Lombard StreetKluczowe dane 11 - Coit TowerKluczowe dane 12 - Horseshoe Bay Kluczowe dane 1 - Palo Alto Rozpocznij u podstawy dużego budynku i zlokalizuj pokazany na obrazku mały obszar zasłonięty skrzynkami. Możesz użyć wózka widłowego do przesunięcia skrzyń lub usunąć je uderzając w nie samochodem. Za skrzyniami odnajdziesz terminal obwodu zamkniętego, do którego należy się włamać. Uaktywnij quadkoptera i podleć nim do wieży budynku. Odszukaj tu pokazaną na obrazku antenę i wciśnij przycisk hakowania żeby pobrać dane. Kluczowe dane 2 - Yerba Buena Island Kluczowe dane są w pokazanej na obrazku walizce, która znajduje się na obszarze zastrzeżonym na wyspie. Okolicznych wrogów (oraz psy obronne) możesz zaatakować, pozbyć się ich z pomocą hakowania (np. włamywanie się do pojazdów i rozjeżdżanie przeciwników) lub wybrać skoczka i spróbować dostrzeć do walizki pozostając niezauważonym (w takiej sytuacji rozpocznij od wykonania rekonesansu). Kluczowe dane 3 - Stanford University Zajmij się zbadaniem dolnych poziomów budynku uniwersytetu i zlokalizuj pokazaną na obrazku kratkę szybu wentylacyjnego. Otwórz ją dzięki hakowaniu i wjedź do tunelu wentylacyjnego skoczkiem. W tunelu wentylacyjnym znajduje się terminal, do którego możesz się włamać. Doprowadzi to do załączenia się mini-gry związanej z obejściem sieciowym. Uaktywnij teraz dla odmiany quadkopter i zacznij latać wokół budynku z zamiarem rozwiązywania kolejnych części mini-gry, czyli manipulowania kolejnymi węzłami. Jedyne kłopoty mogą ci tu sprawić dwa połączenia znajdujące się pod białymi furgonetkami (jeden z tych pojazdów prezentuje powyższy obrazek). Przeparkuj te samochody żeby móc odsłonić połączenia. Ostatni fragment mini-gry zalicza się przy pokazanych na obrazku zielonych drzwiach. Po tym jak ukończysz mini-grę powróć do gry Marcusem i dotrzyj do nowo odblokowanych drzwi. Otwórz je i odszukaj walizkę w małym pomieszczeniu. Kluczowe dane 4 - Alcatraz Kluczowe dane są za jedną ze ścian w głównym budynku więzienia. Rozpocznij od przedostania się na dach tego budynku (prowadzi na niego drabina). Odnajdziesz tu zaznaczony na obrazku mały otwór, przez który możesz przejechać skoczkiem. Po znalezieniu się wewnątrz budynku pomóż sobie trybem hakowania sieci żeby zlokalizować sekret. Skoczka musisz ustawić w pokazanej na obrazku pozycji i wykonać hakowanie na odległość żeby pozyskać kluczowe dane. Kluczowe dane 5 - Gates Houseboats Rozejrzyj się w pobliżu budynku za wózkiem widłowym i przejmij nad nim kontrolę. Ustaw go przy jednej ze ścian budynku i maksymalnie wysuń jego mechanizm w górę. Przykładowe prawidłowe ustawienie tej maszyny prezentuje dołączony obrazek. Uaktywnij skoczka. Musisz wykonać dwa dalekie i precyzyjne skoki z pomocą tego gadżetu. Najpierw wskocz na najwyższy punkt wózka widłowego (powyższy obrazek), a następnie przeskocz na dach budynku. Na dachu budynku są drzwi. Użyj hakowania żeby je otworzyć i następnie przejdź skoczkiem przez małą dziurę po prawej stronie. Znajdziesz się w małym pomieszczeniu z terminalem obwodu zamkniętego (powyższy obrazek). Włam się do niego. Po udanym hakowaniu powróć skoczkiem do poprzedniego pomieszczenia i użyj hakowania żeby podnieść małą kratkę. Możesz już pozyskać kluczowe dane - miejsce ich pobrania pokazuje dołączony obrazek. Kluczowe dane 6 - Embarcadero Center Do sekretu dotrzyj ze wschodu, wybierając po drodze pokazane na obrazku zejście na teren parkingu podziemnego. Po dotarciu do celu podróży rozejrzyj się za bramką, którą można podnieść. W bezpośrednim otoczeniu kluczowych danych (walizka zaznaczona na dołączonym obrazku) przebywa kilku strażników i możesz się ich dość łatwo pozbyć celując z broni palnej w okoliczne czerwone zbiorniki lub włamując się do zaparkowanych aut i ich rozjeżdżając. Po zabezpieczeniu okolicy zabierz walizkę. Kluczowe dane 7 - SFMOMA Odszukaj wąską alejkę między budynkami, w której znajduje się pokazany na obrazku posterunek okupowany przez pojedynczego strażnika. Wyeliminuj w dowolny sposób tę osobę (najlepiej po cichu). Wejdź do alejki i zainteresuj się grupą kilku kontenerów. W pokazanym na obrazku granatowym kontenerze jest furgonetka. Użyj opcji hakowania samochodów (wymnagana umiejętność Hakowanie trasy pojazdu) żeby włamać się do furgonetki i włączyć wsteczny bieg, dzięki czemu wyjedzie ona z kontenera. Możesz się już tam wspiąć i zabrać sekret. Kluczowe dane 8 - Nudle Park Musisz zinfiltrować mały plac, który jest obszarem strzeżonym. Powinien tu przebywać tylko jeden przeciwnik i jego eliminacja nie jest obowiązkowa. Dotrzyj w to miejsce skoczkiem i zainteresuj się pokazanym na obrazku pomarańczowym kontenerem. Wskocz na blokujące częściowo dostępu skrzynie i wjedź skoczkiem do kontenera. Odnajdziesz tu walizkę z kluczowymi danymi. Kluczowe dane 9 - Chinatown Wybierz alejkę między budynkami i dotrzyj do żółtej drabiny (powyższy obrazek), dzięki której przedostaniesz się na dach jednego z nich. Po dotarciu na dach zlokalizuj terminal obwodu zamkniętego i włam się do niego. Wybierz teraz skoczka i upewnij się, że masz odblokowaną umiejętność Przyspieszenie (Speed Boost), bo będzie ci ona potrzebna do wykonania bardzo dalekiego skoku. Ustaw się mianowicie na najwyższym fragmencie dachu i zainteresuj się wąskim otworem pokazanym na obrazku 1. Musisz po wypuszczeniu skoczka załączyć mu przyśpieszenie i wybić się w stronę otworu. Jeśli wszystko poprawnie wykonałeś to idealnie się w nim zmieścisz (obrazek 2). Pozostało ci już tylko przejechać przez krótki szyb wentylacyjny, na końcu którego znajduje się urządzenie do zdalnego zhakowania. Kluczowe dane 10 - Lombard Street Kluczowe dane ukryte są na dachu jednego z budynków przy Lombard Street i możesz tam od razu podlecieć quadkopterem. Ustaw quadkoptera w pokazanym na obrazku położeniu (sekret jest pod drewnianą konstrukcją), co umożliwi ci wykonanie zdalnego hakowania i pozyskanie danych. Kluczowe dane 11 - Coit Tower Musisz zinfiltrować niewielki strzeżony obszar, który jest pilnowany przez kilku gangsterów. Wrogów możesz eliminować np. dzięki pułapkom środowiskowym, bądź też postawić na działania z ukrycia i w tym przypadku zdecyduj się na skorzystanie ze skoczka. Walizka jest w zaznaczonym na obrazku miejscu - jest to zadaszona drewniana konstrukcja pomiędzy schodami i żywopłotem. Kluczowe dane 12 - Horseshoe Bay Sekret ten znajduje się na szczycie dużego rusztowania pod autostradą i niestety w celu pozyskania go będziesz musiał wkroczyć na obszar pilnowany przez przeciwników. Postaraj się po cichu wyeliminować kilku z nich, gdyż w przypadku otwartej konfrontacji możesz nagle znaleźć się pod zmasowanym ostrzałem. W szczególności zadbaj o pozbycie się zaznaczonego na obrazku przeciwnika, który podróżuje po górnym poziomie rusztowania. Usunięcie go bardzo ułatwi ci pozyskanie kluczowych danych. Uaktywnij skoczka i dotrzyj nim do grupy kontenerów pokazanych na obrazku 1. Wskocz na te kontenery i zwróć się następnie w stronę rusztowania (obrazek 2), po którym podróżował wspomniany wyżej wartownik. Musisz tu rozpędzić się i przeskoczyć na rusztowanie. Pomyślne wykonanie tej akcji powinno zagwarantować wyposażenie skoczka jedynie w ulepszoną sprężynę, ale jeśli mimo wszystko masz problemy to zakup też umiejętność Przyspieszenie i użyj dopalacza. Po doskoczeniu do rusztowania wyrusz w stronę jego przeciwległego końca. Po drodze do wykonania będzie kilka mniejszych skoków na kolejne fragmenty rusztowania. Na sam koniec zeskocz na niższy poziom (dołączony obrazek) gdzie znajduje się walizka z danymi. Następna Sekrety Kluczowe dane 13-24 Poprzednia Sterowanie i wymagania sprzętowe Sterowanie