Interface rozgrywki Unturned poradnik Unturned
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zombie – Nasz przeciwnik, czyli krwiożerczy truposz.
Obiekty – Różne elementy świata - miejskie (miasta, domy, samochody) oraz przyrodnicze (góry, lasy, rzeki).
Powiadomienia – Komunikaty na temat poczynań użytkowników oraz ich wiadomości tekstowe (chat).
Zdrowie - Pasek zdrowia naszej postaci.
Głód - Pasek głodu naszej postaci.
Pragnienie - Pasek pragnienia naszej postaci.
Napromieniowanie - Pasek napromieniowania naszej postaci.
Wytrzymałość - Pasek wytrzymałości (energii) naszej postaci.
W niniejszym rozdziale możesz dokładnie przyjrzeć się interfejsowi rozgrywki w Unturned. Każdy jego element został oznaczony odpowiednim symbolem i opisany w czytelny sposób, tak aby żaden z początkujących graczy nie miał problemów ze swobodnym rozpoczęciem zabawy. Zasadniczo składa się on z dwóch odrębnych stref, a mianowicie standardowych elementów pomocniczych i informacyjnych w postaci różnego rodzaju zakładek oraz pasków, a także w pełni dynamicznych aspektów realnej rozgrywki - przedmiotów, obiektów czy też zombie.
Widok z perspektywy trzeciej osoby
![Nowe doznania. - Interface rozgrywki Unturned - Unturned - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1605/430399941.jpg)
Naciskając klawisz H, możemy przełączać się ze standardowego trybu pierwszoosobowego na widok zza pleców postaci, czyli trzecioosobowy. Oczywiście nie zapewnia on żadnych nadzwyczajnych możliwości, a jedynie zmienia perspektywę patrzenia na otaczający nas świat. Szczególnie w przypadku kierowania pojazdami może okazać się on dużo wygodniejszy niż ten dotychczas powszechnie stosowany.