Interface rozgrywki Unturned poradnik Unturned Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019 5555 Następna Mapa wyspy Poprzednia Jak zainstalować wersję beta Zombie – Nasz przeciwnik, czyli krwiożerczy truposz. Obiekty – Różne elementy świata - miejskie (miasta, domy, samochody) oraz przyrodnicze (góry, lasy, rzeki). Powiadomienia – Komunikaty na temat poczynań użytkowników oraz ich wiadomości tekstowe (chat). Zdrowie - Pasek zdrowia naszej postaci.Głód - Pasek głodu naszej postaci.Pragnienie - Pasek pragnienia naszej postaci.Napromieniowanie - Pasek napromieniowania naszej postaci.Wytrzymałość - Pasek wytrzymałości (energii) naszej postaci. W niniejszym rozdziale możesz dokładnie przyjrzeć się interfejsowi rozgrywki w Unturned. Każdy jego element został oznaczony odpowiednim symbolem i opisany w czytelny sposób, tak aby żaden z początkujących graczy nie miał problemów ze swobodnym rozpoczęciem zabawy. Zasadniczo składa się on z dwóch odrębnych stref, a mianowicie standardowych elementów pomocniczych i informacyjnych w postaci różnego rodzaju zakładek oraz pasków, a także w pełni dynamicznych aspektów realnej rozgrywki - przedmiotów, obiektów czy też zombie. Widok z perspektywy trzeciej osobyNowe doznania. Naciskając klawisz H, możemy przełączać się ze standardowego trybu pierwszoosobowego na widok zza pleców postaci, czyli trzecioosobowy. Oczywiście nie zapewnia on żadnych nadzwyczajnych możliwości, a jedynie zmienia perspektywę patrzenia na otaczający nas świat. Szczególnie w przypadku kierowania pojazdami może okazać się on dużo wygodniejszy niż ten dotychczas powszechnie stosowany. Następna Mapa wyspy Poprzednia Jak zainstalować wersję beta