Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ultimate Spider-Man - poradnik do gry

Ultimate Spider-Man - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 poradnik Ultimate Spider-Man

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Uwaga! Przed Tobą ciąg trzech wyjątkowo trudnych misji. Jeśli chcesz możesz po ich rozpoczęciu zapisywać stan gry. W przypadku zamknięcia programu będzie istniała możliwość przystąpienia do porzuconego wcześniej etapu (nawet pomimo konieczności udania się do określonego miejsca na mapie). Scenka przerywnikowa ukaże Venoma, który porwie pokonaną kilka chwil wcześniej Silver Sable (screen 1). Będziesz musiał dogonić wspomnianą bestię (screen 2). Gdy tylko odzyskasz kontrolę nad tytułowym superbohaterem skorzystaj oczywiście z pajęczyn (Web Swing), aby rozpocząć pościg. Dodam jeszcze tylko, iż jest on zdecydowanie najtrudniejszym z całej gry. :-)

1 - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry
Zauważ, iż kawałek dalej most się kończy, przez co musiałbyś się ograniczyć do Web Zipów - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry

Zauważ, iż kawałek dalej most się kończy, przez co musiałbyś się ograniczyć do Web Zipów. Zamiast tego radziłbym od razu skierować się na lewy budynek (screen 1), gdyż Venom właśnie tam zdecyduje się udać (zawsze podążą tą samą drogą). Przed Tobą najtrudniejsze momenty tej misji. Venom będzie pozostawał na dość dużej wysokości, tak więc będziesz musiał korzystać z obu typów pajęczyn (Web Swing i Web Zip). W wielu miejscach będziesz ponadto musiał przeciskać się przez stosunkowo wąskie przesmyki (screen 2). Uważaj, aby nie zderzyć się ze ścianą, gdyż z tego właśnie powodu możesz zawalić cały etap.

2 - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry
W niektórych miejscach będziesz prawdopodobnie musiał podciągnąć się nieco do góry (screen 1) - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry

W niektórych miejscach będziesz prawdopodobnie musiał podciągnąć się nieco do góry (screen 1). Osobiście radziłbym jednak tego typu wspinaczki ograniczyć do minimum, gdyż Venom porusza się wyjątkowo szybko, przez co łatwo możesz go zgubić (a tym samym zakończyć wyścig). Przy odrobinie szczęścia przez znaczną część pościgu bestię powinieneś mieć w polu widzenia (screen 2). Mimo wszystko radziłbym korzystać z podręcznej mapy, dzięki której szybciej można zorientować się w aktualnej sytuacji. Mam tu przede wszystkim na myśli kierunek podążania oraz wysokość, na której znajduje się Venom.

3 - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry
W kilku miejscach bestia zeskoczy na ulicę, aczkolwiek sterowana przez Ciebie postać przez cały czas powinna pozostawać w powietrzu (screen 1) - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry

W kilku miejscach bestia zeskoczy na ulicę, aczkolwiek sterowana przez Ciebie postać przez cały czas powinna pozostawać w powietrzu (screen 1). Przemawiają za tym między innymi ogromne skoki Venoma, które doskonale powinieneś już znać. Dzięki tego typu zachowaniom bestia może błyskawicznie wskakiwać na dachy niższych budynków. Końcowe fragmenty tego pościgu są już na szczęście znacznie prostsze. Venom dalej skacze po dachach budynków, ale Spider-Man bez żadnych obaw może się pomiędzy nimi poruszać (screen 2).

4 - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry
5 - [Opis przejścia] Misja 12 - Venom - drugie starcie cz.1 - Ultimate Spider-Man - poradnik do gry