[Opis przejścia] Misja 1 - Johnny Storm | Ultimate Spider-Man poradnik Ultimate Spider-Man
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Aby móc przystąpić do pierwszej "poważnej" misji gry skieruj się na dach ukazywanego na mapie budynku szkoły (screen 1). Odnajdziesz tu punkt kontrolny, do którego powinieneś się oczywiście zbliżyć. Główny bohater spotka Johnny'ego Storma (Człowieka Pochodnię), członka słynnej Fantastycznej Czwórki (screen 2). Rozwiązanie to nie powinno Cię zbytnio dziwić, gdyż w wielu miejscach gry będziesz wpadał na różnorakich bohaterów z uniwersum Marvela. :-) Człowiek Pająk postanowi urządzić sobie ze wspomnianym herosem dość nietypowy wyścig. To doskonała okazja do tego, aby przećwiczyć poruszanie się przy użyciu pajęczyn. Sam pojedynek nie jest zbyt skomplikowany. Przygotuj się jednak na to, iż w dalszej części gry pojawią się znacznie trudniejsze wyścigi.
Zasady zabawy są dość oczywiste. Będziesz musiał pokonywać kolejne bramki kontrolne, z wyglądu przypominające pajęcze sfery (screen 1). Z racji tego, iż obiekty te są dość sporych rozmiarów nie powinieneś mieć większych problemów z ich zaliczaniem. Jeśli zaś chodzi o moce tytułowego bohatera, w miarę możliwości powinieneś korzystać z Web Swing (screen 2), dzięki któremu będziesz poruszał się z dużą prędkością. Web Zip wskazany jest jedynie w tych sytuacjach, w których w okolicy znajdują się same niskie budynki.
W kilku miejscach będziesz musiał wspiąć się na pionową ścianę. Wykorzystaj to, iż wciskając oba przyciski myszy (tak jak w przypadku Web Zipa) będziesz mógł błyskawicznie przemieścić się na dach (lub wyższe piętro w przypadku drapaczy chmur). W końcowej części wyścigu przytrafi się ponadto nieco większy skok (screen 1). W miarę możliwości odpowiednio wcześniej odpal Web Zipa, tak aby zbytnio nie zwolnić. Po dotarciu do ostatniego punktu kontrolnego (dach szkoły) gra automatycznie zaliczy ten poziom. Załączy się krótki filmik przerywnikowy (screen 2).