Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Point Hospital - poradnik do gry

Two Point Hospital - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kiedy najlepiej inwestować w marketing w Two Point Hospital? Two Point Hospital poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2018

W Two Point Point Hospital, bardzo ważną rolę odgrywa reputacja szpitala. Wpływa na nią wiele czynników, takich jak np. zadowolenie pacjentów czy stan finansowy szpitala. Istotnym elementem, który ma wpływ na wzrost reputacji twojego szpitala jest marketing.

Marketing pozwala na prowadzenie trzech różnych typów promocji szpitala - Kiedy najlepiej inwestować w marketing w Two Point Hospital? - Two Point Hospital - poradnik do gry

Marketing pozwala na prowadzenie trzech różnych typów promocji szpitala. Pierwsze dwie dobrze sprawdzają się do podniesienia reputacji szpitala. Z tą różnicą, że ogólna kampania reklamuje cały szpital [1], a kampania specjalistyczna pozwala na wskazanie oddziału, który chcesz promować[2]. Drugi typ kampanii spowoduje wzrost liczby pacjentów, tylko ze schorzeniami ze wskazanej dziedziny. Obie te kampanie są dobre na początku rozgrywki, kiedy nie masz jeszcze wypracowanej reputacji. Dodatkowo druga kampania pozwala w tym przypadku dobrać ci pacjentów, którzy będą pojawiać się w szpitalu. Unikniesz w ten sposób napływu pacjentów, których nie będziesz w stanie wyleczyć ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. Kampania ogólna sprawdza się także w późniejszych etapach rozgrywki, gdy twój szpital wpadnie w jakieś wizerunkowe kłopoty związane np. z dużą śmiertelnością pacjentów.

Trzeci typ kampanii ma za zadanie zachęcić pracowników z określonej specjalizacji do zgłoszenia się do pracy w twoim szpitalu [3]. Ten typ kampanii jest przydatny w momencie, w którym brakuje ci specjalistów, w konkretnej dziedzinie i z jakiś powodów nie jesteś w stanie doszkolić sobie pracowników.