[Rozdział] Into the Breach | Turok poradnik Turok
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Rozdział: Into the Breach
Aktualne zadanie: Zinfiltruj bazę.
Infiltracja zaczyna się relatywnie cicho - podążaj dostępnymi korytarzami przed siebie.
Po pokonaniu drabinek napotkasz pierwszych wrogów - z tymi będziesz mógł rozprawić się po cichu, nożem. Staraj się nie wywoływać alarmu tak długo, jak jest to możliwe.
W momencie, gdy spotkasz żołnierza z miotaczem ognia, rozpęta się piekło, czyli to, do czego powinieneś być już przyzwyczajony.
Aktualne zadanie: Podłóż bomby, by wyłączyć generator.
Dojdziecie do pokoju kontrolnego. Chłopcy dojdą do wniosku, że należy wysadzić całą placówkę. Musisz podłożyć trzy bomby będąc cały czas atakowanym przez robale.
Uzbrój się w minigun - skorzystaj z jego drugiej funkcji - rozkładanego działka - i rozstaw kilka na podwieszanych chodnikach - ułatwi ci to znacznie zadanie. Unikaj walki z latającym dziadostwem - pędź tylko do miejsc, gdzie podłożyć musisz bomby. Całość udokumentowana została na poniższym filmie.
Aktualne zadanie: Wydostań się z bazy.
Radość Kane'a z powodu pojmania was nie trwała, jak widziałeś, długo. Pora uciekać z sypiącej się bazy. Nie bój się, że jesteś bez broni - po drodze znajdziesz najbardziej podstawowy sprzęt.
Czeka cię dużo rozwierania zamkniętych drzwi. W trakcie ucieczki spotkasz żołnierzy i skorpiony - ale w całym tym zamieszaniu będą niebywale zmieszani i walka z nimi nie przysporzy ci problemów.
W pewnym momencie dojdziesz do "areny" - gdzie do zabawy dołączą raptory. Rozwal wszystkie zwierzaki, a będzie dosyć sporo. W pobliżu na szczęście znajdziesz stojaki z amunicją.
Na końcu imprezy otworzą się drzwi i na parkiet wkroczy dilofozaur. Zrób z nim co trzeba i uciekaj dalej.