Poradnik do gry - Arsenał | Turok poradnik Turok
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Turok może dźwigać tylko cztery bronie na raz - przy czym dwa miejsca zarezerwowane są dla noża i łuku - więc w praktyce liczba ta maleje do dwóch. W każdej chwili rzucić może granatem - nie licząc sytuacji, kiedy dzierży w rękach dwie bronie. Interfejs gry nie informuje o ilości pocisków w magazynku - nie licząc kilku rodzajów broni - wobec czego musisz liczyć wystrzeloną amunicję i obserwować sygnały, jakie daje broń. Nie ma nic gorszego, niż stanąć naprzeciw wroga z pustym magazynkiem.
ORO P23 KNIFE
Nóż pozwala Turokowi nie tylko zabijać jednym, sprawnym cięciem, ale też poruszać się szybciej i ciszej. By efektownie zabić wroga - należy cierpliwe odczekać, aż na ekranie pojawi się ikona ataku. W przeciwnym razie Turok wykona nietrafione pchnięcie, po którym dosyć długo nie będzie mógł wykonać żadnego ataku.
Podstawowy atak: Natychmiastowe zabicie przeciwnika (na ekranie musi pojawić się ikona).
Dodatkowa funkcja: Cięcie poziome.
ORO C9 PERFORATOR BOW
Jedna z najbardziej uniwersalnych broni. Pozwala zabijać cicho i na różne dystanse. Im dłużej przytrzymany zostanie klawisz ataku - odpowiadający za naciągnięcie cięciwy - tym będzie on mocniejszy. Zaopatrzyć można go w dwa rodzaje strzał - zwykłe i wybuchowe.
Podstawowy atak: Naciągnięcie cięciwy i strzał.
Dodatkowa funkcja: Zmiana rodzaju strzał.
ORO HDG 9mm HANDGUN
Klasyczny pistolet - dobry na krótkie i średnie dystanse. Celny i dosyć mocny. Może być dzierżony w jednej ręce.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Seria (trzy pociski).
ORO FP9 SMG
Kolejna broń, której nie może zabraknąć w strzelance - karabin maszynowy. Można zamontować na nim tłumik o raz może być dzierżony w jednej ręce.
Podstawowy atak: Ogień ciągły.
Dodatkowa funkcja: Założenie/zdjęcie tłumika.
ORO ENFORCER SHOTGUN
Typowa strzelba - krótki dystans, szerokie pole rażenia, relatywnie duża siła. Można z jej pomocą wystrzeliwać race sygnałowe - znakomicie nadają się do odwracania uwagi dinozaurów. Trafienie taką w przeciwnika sprawi, że ten zacznie się palić i tarzać po ziemi. Może być dzierżona w jednej ręce.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie racy sygnałowej.
ORO L66 PULSE RIFLE
Przeciwpancerny, szybkostrzelny, futurystyczny karabin strzelający pociskami ze zubożonego uranu. Celna i precyzyjna broń - posiada jednak skłonność do przegrzewania się. Posiada też wyrzutnię granatów energetycznych - nie robią dużej krzywdy przeciwnikom, ale wywołują potężną, powalającą na ziemię, eksplozję. Znakomicie nadaje się do wywalania wrogów zza zasłony.
Podstawowy atak: Ogień ciągły.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie granatu energetycznego.
TRIGLAV 92 STALKER SNIPER RIFLE
Broń snajperska. Powolna i diabli zabójcza. Pozwala na dziesięciokrotne ..
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Zmiana stopnia zbliżenia.
ORO WARHORSE CHAINGUN
Esencja szybkostrzelności - chaingun wypluwa z siebie olbrzymie ilości pocisków. Musi się jednak rozkręcić przed rozpoczęciem serii, na szczęście da się zrobić to ręcznie. Można też postawić go na ziemi w charakterze wieżyczki - doskonale sprawdza się w momentach, kiedy chcemy zabezpieczyć jakieś miejsce przed wrogiem.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Ustawienie broni na ziemi w charakterze wieżyczki.
ORO RED FIST RPG
Wyrzutnia rakiet. Pociski można naprowadzić na cel po uprzednim jego namierzeniu - to należy uczynić uruchamiając służący do tego ekran i wskazując przez parę sekund przeciwnika.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Wysunięcie/schowanie ekranu namierzającego.
ESUS HELLFIRE FLAMETHROWER
Miotacz ognia - wypluwa z siebie zabójczy strumień płomieni. Drugi tryb ataku pozwala na wystrzelenie granatu zapalającego. Dobry na krótkie dystanse.
Podstawowy atak: Strzał.
Dodatkowa funkcja: Granat zapalający.
STICKYGUN
Jedna z najlepszych broni w grze - miota niezwykle skutecznymi minami, pozwalając na przygotowanie diabli niebezpiecznych zasadzek. Do dyspozycji gracza oddano miny zbliżeniowe oraz takie, które detonuje gracz. Może być dzierżona w jednej ręce.
Podstawowy atak: Wystrzelenie miny, ponowne wciśnięcie - jej detonacja.
Dodatkowa funkcja: Wystrzelenie miny zbliżeniowej.