[Rozdział] Down and Out | Turok poradnik Turok
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Rozdział: Down and Out
Aktualne zadanie: Znajdź Slade'a.
Po raz kolejny plan nie wypalił, a ty znowu lądujesz w jaskiniach. Masz przynajmniej ze sobą miotacz ognia i zapoznałeś się z kolejną kartą mrocznej przeszłości Turoka. W jaskiniach raczej się nie zgubisz.
Po drodze napotkasz czasami zatkana stalagnatami przejścia, ulokowane przy ziejących gazem dziurach. Jeden strzał z miotacza płomieni powinien rozsadzić przeszkodę. Oraz wrogów - skutecznie uporasz się także z nimi wabiąc je w okolice wyziewu i wysadzając w eksplozji.
Amunicji braknąć ci nie powinno - w jaskiniach pełno jest dobrze zaopatrzonych ciał - jednak akurat w tym wypadku większość pojedynków da się uniknąć obiegając wrogów.
Niebawem dotrzesz do podziemnego jeziora, gdzie spotkasz Slade'a i chyba najciekawszego bossa w grze.
Aktualne zadanie: Zabij bestię.
To jedna z cięższych do pokonania istotek. Kiedy jej macki są schowane - atakować cię będzie paszczą. Ustaw się przy kraterze, z którego wydobywa się dym, i zdetonuj skumulowane tam gazy celnym strzałem z miotacza ognia. Musisz to zrobić z drobnym wyprzedzeniem, ale po kilku próbach powinieneś złapać zasadę. Po tym jak bestia oberwie - zanurzy się i powróci z mackami. Najpierw zacznie próbować cię nimi stratować - wycofaj się wtedy za środkowy krater, a później zacznie nimi miotać najpierw głazy, a później stalaktyty. Unikaj ich pozostając w ciągłym ruchu i korzystając z uników. Przebieg potyczki ukazuje poniższy film.
Aktualne zadanie: Podążaj za Sladem.
Turok odda Slade'owi jego miotacz płomieni. Skorzystaj z nowo powstałego mostu, jakim jest ciało potwora, i ruszaj w dalszą trasę.
Aktualne zadanie: Wydostań się na powierzchnię.
Czeka na ciebie mnóstwo robali, na szczęście znajdziesz niedaleko miotacz ognia, a teren obfitować będzie w kratery ziejące wybuchowym gazem. Z takim zestawem eksterminacja wrażych stworzonek jest czystą przyjemnością.
Wpadniesz na skorpiona walczącego z żołnierzem MG - ci goście są chyba wszędzie - poczekaj aż z nim skończy i dobij zwycięzcę. Zabierz Pulse Rifle - przyda się do walki z ludźmi.
W pomieszczeniu czekają na ciebie skorpiony na dole i żołnierze MG na górze - lepiej być na górze. Pozbądź się jednak przede wszystkim snajpera oraz gościa przy gnieździe karabinu maszynowego. Wszystkie drabiny są oświetlone, więc nie powinieneś mieć problemu z dostaniem się na szczyt w razie upadku. Jest to jedno z bardziej męczących miejsc - filmik ukazujący przykładowy sposób radzenia sobie z nim znajdziesz poniżej.
Po drodze spotkasz jeszcze kilku żołnierzy, niemniej w porównaniu z poprzednią bitwą są tylko doń deserem. Kieruj się w górę ku wyjściu.