Rozdział 4 - Wojownik | Opis przejścia Tron Evolution Tron Evolution poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozdział 4 - Wojownik
![]() | ![]() |
Czwarty rozdział zaczynamy od bardzo efektownej jazdy światłocyklem. Po chwili jazdy z lewej strony pojawia się pierwszy przeciwnik - likwidujemy go, rzucając w nań pałką. Podczas jazdy unikamy bombardujących drogę transporterów. Podczas jazdy zdobywamy pierwsze w tym rozdziale Akta Trona - MIASTO TRON. Przy pierwszym rozjeździe kierujemy się w lewo i wjeżdżamy w centralną część pomarańczowej bariery. Co prawda wtedy giniemy, ale gra automatycznie zapisuje nam stan gry w odpowiednim miejscu.
![]() | ![]() |
Po chwili na naszej drodze stanie kolejna dwójka wrogów na światło cyklach - ich również eliminujemy rzucając pałką. Uważamy także na spadające na drogę odłamki skalne, które skutecznie utrudniają nam drogę. Po drodze zdobywamy kolejne Akta Trona - SZPERACZ. Zdobywamy je, wjeżdżając w sam środek drogi pomiędzy dwoma bombardującymi drogę światłoczołgami.
![]() | ![]() |
Uważamy na spadające z góry odłamki skalne, skutecznie utrudniające nam jazdę. Po przejażdżce wkraczamy do pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Przeskakujemy na kolejną platformę i eliminujemy znajdujących się w narożniku wrogów. Rzucamy w dyskiem w punkt zlokalizowany na kolumnie naprzeciwko tarasu.
![]() | ![]() |
Korzystamy z punktu chwytnego i przenosimy się na kolejną platformę wypełnioną wrogami. Eliminujemy wszystkich znalezionych oponentów.
![]() | ![]() |
Rzucamy dyskiem w kolejny punkt zlokalizowany na ścianie. Korzystamy z kolejnego punktu chwytnego i zgarniamy kolejne Akta Trona - OBSZAR GIER. Trzeci punkt zlokalizowany jest na ścianie przy drzwiach otoczonych punktami, po lewej stronie.
![]() | ![]() |
Czwarty punkt jest zlokalizowany na drugiej kolumnie, na tylnej ścianie. Aby się tam dostać musimy wrócić do kolumny początkowej i trafić punkt w locie pomiędzy dwoma rampami. Przechodzimy przez otwarte drzwi i korzystając z punktów chwytnych skaczemy po kolejnych platformach.
![]() | ![]() |
Aby otrzymać ostatnie w tym rozdziale Akta Trona - CLU - wspinamy się po prawej ściance przy kratce wentylacyjnej. Idziemy dalej wzdłuż ścieżki i szukamy wśród uwięzionych Gibsona.
![]() | ![]() |
Gibson zamyka nas z zajmowanej dotąd przez niego kapsule, co oznacza automatyczne uczestnictwo w Mistrzostwach Świata TRON. Jest to po prostu seria coraz trudniejszych walk o przetrwanie do końca turnieju. Pierwsze dwie walki rozgrywamy na wirtualnym ringu i są one bardzo proste - wymagają zaledwie trzech, maksymalnie czterech celnych trafień.
![]() | ![]() |
Kolejne walki rozgrywamy na nieco większej planszy, zaś w szranki z nami stają już zorganizowane grupy wojowników. Pierwsza grupa przeciwników jest niezwykle prosta do pokonania, wystarczy dwukrotnie skorzystać z uderzenia w ziemię. Podobnie postępujemy w przypadku drugiej grupy wojowników - równie skuteczną bronią w tym wypadku jest parowanie i odbijanie ich ataków.
![]() | ![]() |
Ostatnią grupę wojowników najlepiej pokonać, walcząc z nimi w zwarciu i korzystając z usług dysku zastoju. Po wygraniu mistrzostw rozdział czwarty zostaje zakończony.