Rozdział 4 - Wojownik | Opis przejścia Tron Evolution Tron Evolution poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozdział 4 - Wojownik
Czwarty rozdział zaczynamy od bardzo efektownej jazdy światłocyklem. Po chwili jazdy z lewej strony pojawia się pierwszy przeciwnik - likwidujemy go, rzucając w nań pałką. Podczas jazdy unikamy bombardujących drogę transporterów. Podczas jazdy zdobywamy pierwsze w tym rozdziale Akta Trona - MIASTO TRON. Przy pierwszym rozjeździe kierujemy się w lewo i wjeżdżamy w centralną część pomarańczowej bariery. Co prawda wtedy giniemy, ale gra automatycznie zapisuje nam stan gry w odpowiednim miejscu.
Po chwili na naszej drodze stanie kolejna dwójka wrogów na światło cyklach - ich również eliminujemy rzucając pałką. Uważamy także na spadające na drogę odłamki skalne, które skutecznie utrudniają nam drogę. Po drodze zdobywamy kolejne Akta Trona - SZPERACZ. Zdobywamy je, wjeżdżając w sam środek drogi pomiędzy dwoma bombardującymi drogę światłoczołgami.
Uważamy na spadające z góry odłamki skalne, skutecznie utrudniające nam jazdę. Po przejażdżce wkraczamy do pomieszczenia.
Przeskakujemy na kolejną platformę i eliminujemy znajdujących się w narożniku wrogów. Rzucamy w dyskiem w punkt zlokalizowany na kolumnie naprzeciwko tarasu.
Korzystamy z punktu chwytnego i przenosimy się na kolejną platformę wypełnioną wrogami. Eliminujemy wszystkich znalezionych oponentów.
Rzucamy dyskiem w kolejny punkt zlokalizowany na ścianie. Korzystamy z kolejnego punktu chwytnego i zgarniamy kolejne Akta Trona - OBSZAR GIER. Trzeci punkt zlokalizowany jest na ścianie przy drzwiach otoczonych punktami, po lewej stronie.
Czwarty punkt jest zlokalizowany na drugiej kolumnie, na tylnej ścianie. Aby się tam dostać musimy wrócić do kolumny początkowej i trafić punkt w locie pomiędzy dwoma rampami. Przechodzimy przez otwarte drzwi i korzystając z punktów chwytnych skaczemy po kolejnych platformach.
Aby otrzymać ostatnie w tym rozdziale Akta Trona - CLU - wspinamy się po prawej ściance przy kratce wentylacyjnej. Idziemy dalej wzdłuż ścieżki i szukamy wśród uwięzionych Gibsona.
Gibson zamyka nas z zajmowanej dotąd przez niego kapsule, co oznacza automatyczne uczestnictwo w Mistrzostwach Świata TRON. Jest to po prostu seria coraz trudniejszych walk o przetrwanie do końca turnieju. Pierwsze dwie walki rozgrywamy na wirtualnym ringu i są one bardzo proste - wymagają zaledwie trzech, maksymalnie czterech celnych trafień.
Kolejne walki rozgrywamy na nieco większej planszy, zaś w szranki z nami stają już zorganizowane grupy wojowników. Pierwsza grupa przeciwników jest niezwykle prosta do pokonania, wystarczy dwukrotnie skorzystać z uderzenia w ziemię. Podobnie postępujemy w przypadku drugiej grupy wojowników - równie skuteczną bronią w tym wypadku jest parowanie i odbijanie ich ataków.
Ostatnią grupę wojowników najlepiej pokonać, walcząc z nimi w zwarciu i korzystając z usług dysku zastoju. Po wygraniu mistrzostw rozdział czwarty zostaje zakończony.