Rozdział 3 - Arjia (2) | Opis przejścia Tron Evolution Tron Evolution poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Po obejrzeniu krótkiej scenki pokonujemy długi korytarz i trafiamy na grupkę uzbrojonych powierników Clu. Stajemy na punkcie aktywującym punkt chwytny i wskakujemy na wyższą kondygnację.
Pokonujemy kolejne metry, skacząc po kilku następnych platformach. Wyskakujemy na górę, odbijając się od przeciwległych ścian. Po wyjściu odwracamy się i naszym oczom ukazują się kolejna Akta Trona - ARJIANIE. Poruszając się dalej, za pomocą dwóch punktów chwytnych dostajemy się do wnętrza sporych rozmiarów komnaty.
Naszym zadaniem jest aktywacja dwóch węzłów zasilania znajdujących się na przeciwległych końcach lokacji. Po drodze warto wyczyścić pole manewru z wrogów, aczkolwiek nie jest to wymagane. Po ukończeniu pracy związanej z węzłami musimy działać jak najszybciej potrafimy. Wskakujemy na zlokalizowany w centrum podest i aktywujemy punkt chwytny, z którego korzystamy.
Od tego momentu sala powoli zaczyna powoli się rozpadać. Jak najszybciej wspinamy się wyżej i kierujemy się w lewo. Na pierwszej ściance, którą zobaczymy, wykonujemy salto i błyskawicznie wspinamy się na podest. Stajemy na punkcie aktywującym magnetyczny punkt chwytny i korzystamy z niego.
Jak najszybciej biegniemy w kierunku wyjścia. Jeśli nam się uda, po wyjściu możemy obrócić się i patrzeć, jak kolejne fragmenty sali znikają bezpowrotnie.
Po wyjściu z sali trafiamy na kolejną planszę wypełnioną przeciwnikami, których oczywiście pozbywamy się jak najszybciej. Korzystając ze ścianki przeskakujemy na kolejną platformę i wspinamy się pomiędzy ścianami, zdobywając jednocześnie Akta Trona - ŚWIATŁOCZOŁG. Poruszamy się wzdłuż dalszej ścieżki.
Trafiamy do kolejnego pomieszczenia. Naszym zadaniem jest eliminacja wszystkich znajdujących się w pokoju przeciwników i aktywowanie czterech punktów, które otworzą nam drzwi do dalszej drogi. By to uczynić, wystarcz przebiec po czterech nieaktywnych polach energetycznych. Warto w tej walce skorzystać z dysku zastoju i jego właściwości spowalniających.
W tej samej komnacie znajdziemy także ODŁAMEK ABRAXASA - jest on zlokalizowany na platformie po lewej stronie od głównych drzwi. Po otwarciu drzwi wychodzimy z komnaty i podążamy dalej.
Na kolejnej platformie czeka na nas dwójka wartowników z tarczami - pokonujemy ich bez większych problemów i udajemy się dalej. Trzykrotnie korzystamy z punktów chwytnych i wkraczamy do kolejnej lokacji.
Tam przyjdzie nam rozprawić się z kilkunastoma poplecznikami Clu. Jest to długa i wyczerpująca walka, więc nie zapominamy o korzystaniu z PTE i źródeł energii. Po wyeliminowaniu wszystkich przeciwników wychodzimy z sali i pokonujemy kolejne laserowe przeszkody.
Docieramy do miejsca, w którym czeka na nas światłoczołg. Przez około dwie minuty naszym zadaniem będzie niszczenie nadlatujących transporterów, na których pokładzie znajdują się siły wroga. Po odparciu fali ataków z powietrza rozdział zostanie zakończony.