Rozdział 2 - Odłączenie | Opis przejścia Tron Evolution Tron Evolution poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Rozdział 2 - Odłączenie
Drugi rozdział zaczynamy od walki z dwoma grupkami sił wroga. Po ich wybiciu wspinamy się na wyższą kondygnację, korzystając z ławki i uchwytów.
Poruszamy się dalej w kierunku szyny, biegniemy po kolejnej ściance i korzystamy z punktu chwytnego. Poruszamy się dalej wzdłuż ściany i wchodzimy do pomieszczenia. Tam czeka na nas kolejna grupa przeciwników. Po ich wyeliminowaniu czeka na nas jeszcze jedna, specyficzna czwórka zainfekowanych. Nie pozwalamy im zbliżyć się do nich, gdyż kontakt z nimi skutkuje zarażeniem i powolną utratą życia. Wspinamy się po ścianę i trafiamy piętro wyżej.
Naszym zadaniem jest uruchomienie specjalnego pomostu łączącego nas z kolejną lokacją. Do tego celu użyjemy przełączników. Pierwszy z nich znajdziemy na ścianie tuż przy niebieskich wiszących lampach. Drugi aktywujemy niedaleko wyjścia na schody.
Trzeci przełącznik znajdziemy na środku planszy, na najwyższym punkcie lewej kolumny. By tam się dostać, skaczemy pomiędzy dwoma kolumnami i odbijamy się od nich, cały czas poruszając się do góry. Czwarty przełącznik znajdziemy w rogu planszy, przy wejściu na schody, na platformie. By się na nią dostać, wspinamy się po ścianie i wskakujemy na docelową rampę.
Nad drzwiami po lewej stronie planszy znajdujemy ODŁAMEK ABRAXASA. Wychodzimy z pomieszczenia i kierujemy się w lewo. Chwytamy się uchwytu i wyskakujemy na górę.
Za pomocą szyny odbijamy się i wskakujemy na wyższy poziom. Korzystamy z punktu magnetycznego. Po skoku otrzymujemy Akta Trona - STRAŻNICY-ZWIADOWCY. Wchodzimy do pomieszczenia i idziemy dalej.
Przed nami szybka sekwencja zręcznościowa. Korytarz jest bombardowany przez siły wroga. Korzystamy ze sprintu i szybko biegniemy przed siebie, zatrzymujemy się na chwilę przed dwoma strażnikami z tarczami - nie atakujemy ich, gdyż zostaną trafieni pociskiem. Za pomocą powstałego punktu chwytnego przeskakujemy do dalszej części korytarza. Uciekamy z zagrożonego terenu, skacząc do ściany do ściany i chwytając się platformy z wielką skałą na środku.
To jednak nie koniec emocji. Na głowę spada nam część ogromnej "programistycznej góry" - jak najszybciej uciekamy w lewą stronę platformy, by uniknąć kontaktu z głazem. Korzystamy z kolejnych punktów chwytnych i docieramy do planszy, gdzie czeka na nas kolejny przeciwnik - tym razem jest to światłoczołg.
Pojazd niszczymy bardzo prosto - podchodzimy w jego okolice i korzystamy z dobrodziejstw dysku wybuchowego - cztery uderzenia w ziemię powinny spowodować zniszczenie czołgu. Aktywujemy obydwa węzły zasilania. Pojawia się światłoczołg, do którego oczywiście wsiadamy.
Strzelamy w przełącznik i likwidujemy wrogów znajdujących się po bokach sali. Wyjeżdżamy z lokacji. Niszczymy trzy stojące nam na drodze czołgi wroga - by doprowadzić maszyny do destrukcji, wystarczy trafić w nie dwukrotnie zwykłym pociskiem. Za pomarańczową barierą kryje się kolejna para pojazdów przeznaczonych do zezłomowania. Wjeżdżamy do kolejnego hangaru, aktywujemy przełącznik i zabijamy dwie czteroosobowe grupki wrogiej piechoty.
Tuż za bramą znajdujemy kolejne dwa czołgi. Niszczymy nadlatujące z góry maszyny i pozostałe na naszej trasie czołgi. Dojeżdżamy do końca drogi i wysiadamy z pojazdu. Trafiamy do pomieszczenia, w którym czeka na nas czterech zainfekowanych powierników Clu. Uśmiercamy ich. Wychodzimy z pomieszczenia przez odblokowaną kratkę wentylacyjną i wskakujemy do szybu wentylacyjnego.
Poruszamy się w kierunku źródła niebieskich laserów. Skaczemy po platformach, omijając działanie elektronicznej broni. Wskakujemy do otworu i znajdujemy się w sporej rozmiarów komnacie, w której znajdziemy mechanizm sterujący laserem.
Naszym zadaniem jest oczywiście wyłączenie urządzenia sterującego. Aktywujemy wyłączniki, poczynając od prawej strony planszy (patrząc na główną soczewkę skupiającą wiązki światła). Pierwszy włącznik znajdujemy na ścianie za kolumnami służącymi do przesyłu światła, drugi na podwyższeniu w samym rogu pokoju.
Przechodzimy na lewą stronę komnaty. Trzeci włącznik znajdziemy we wnęce tuż pod pierwszym przełącznikiem, ostatni zaś na wysoko położonej platformie nad przedostatnim przełącznikiem. Mechanizm zatrzymany.
Wspinamy się po uchwytach w górę ściany i przechodzimy przez otwór, przez który przed chwilą wychodził główny strumień lasera. Korzystamy z punktu chwytnego i wskakujemy na olbrzymią platformę. Biegniemy w pobliże krańca rampy.
Walka z Czarnym Strażnikiem jest bardzo prosta - wystarczą cztery uderzenia w ziemię, by pokonać wroga. Przy okazji zabieramy Akta Trona - SŁONECZNY ŻAGLOWIEC. Znajdujemy je na skraju pola walki w centralnej części, tuż nad przepaścią. Rozdział drugi za nami.