Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tony Hawk's Pro Skater 4 - poradnik do gry

Tony Hawk's Pro Skater 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Opisy zadań | Kona | Tony Hawk's Pro Skater 4 poradnik Tony Hawk's Pro Skater 4

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2019

Zdobądź rekordowe 60000 punktów .

Zbierz litery S-K-A-T-E .

S: Po wyskoku z długiej rampy (drogi, jak kto woli) na wprost od początku zadania.

K: Na stopniach obok charakterystycznego miejsca do wykonywania trików (coś jakby dwa kółka w ziemi). Jedź dalej drogą, na której brzegu napotkałeś poprzednią literkę, przeskocz przez jej koniec, a powinieneś ujrzeć kolejną literkę.

A: Ponad domkiem znajdującym się na wprost startu całej mapy.

T: Na środku jednej z równoległych konstrukcji do wykonywania trików (wokół placu, na których są one rozstawione, znajdują się trybuny).

E: Na wielkiej rampie, po której jeździsz podczas zadania "Uratuj ptaki z przewodów elektrycznych". Jeżeli nie wiesz gdzie to jest, zerknij na screena w specyfikacji zadań.

Zbierz litery C-O-M-B-O .

C jest na krawędzi nieznacznie w lewo i prosto od punktu startu. Grinduj, następnie zeskocz w prawo do manuala. O jest na rampie, a dokładniej mówiąc nad rampą. Aby je złapać, musisz wykonać Spine Transfera. Następnie szybki revert i dalej manual. M, B i O będą już tylko formalnością - kilka grindów z przeskokami między nimi.

Zajmij co najmniej 3. miejsce na ulicy .

Turniej rozgrywa się na równoległych konstrukcjach. Moim zdaniem w tym miejscu, czasie i sytuacji królują triki powietrzne + manuale + reverty. Wybijasz się i robisz kilka flipów na jednej konstrukcji, spadasz, robisz reverta i manuala, ewentualnie coś po drodze (grind, podskok i kilka flipów), dojeżdżasz do konstrukcji po przeciwnej stronie itd. 120000 punktów nie musi zagwarantować złotego medalu, ale na zaliczenie zadania jak najbardziej wystarcza.

Odszukaj 4 elementy sprzętu z wypożyczalni .

Na mapce zostały rozrzucone elementy sprzętu z wypożyczalni, na szczęście tylko cztery. Oto ich lokalizacje:

a) na rampie obok trzeciej równoległej konstrukcji;

b) za wielką rampą;

c) w dołku, w którym kończy się droga zaczynająca na prawo od startu na mapie;

d) za pierwszym budynkiem od startu po lewej.

Urządź pokaz przy minigrzbiecie .

Teoretycznie proste zadanie, jednakże rzeczywistość jest brutalna: każdy wykrzyczany trik musisz wykonać przy jednoczesnym Spine Transferze przez środkową podwójną rampę (rzecz dzieje się na przystosowanej do tego typu ewolucji równoległej konstrukcji nr 1). Prawdopodobnie, aby się wyrobić w czasie, będziesz musiał prócz Spine Transfera wykonywać dwa z wykrzyczanych trików. Może być gorąco.

Wężowy slalom .

To zadanie może zdenerwować, i całkiem nieźle sobie w tym radzi. Składa się z trzech części - w rzeczywistości są to trzy różne przejazdy, o różnym stopniu trudności. Prawdopodobnie będziesz musiał przyzwyczaić się do zwiększonej prędkości - twój skejt w tym zadaniu nieźle zasuwa i ani myśli zwolnić (niestosownie do sytuacji - slalom na maksymalnej prędkości...). Na całym błękitnym wężu porozstawiane są bramki z pachołków. Musisz przejechać przez je wszystkie. O ile za pierwszym razem jest ich tylko kilka i nie występują zbyt często, o tyle na ostatnim przejeździe wypadnięcie z trasy nie jest sztuką. Nie możesz ominąć ani jednej bramki. Jeżeli wiesz już, że ten przejazd nie wyszedł, spróbuj przynajmniej szybko wrócić na start - przewróć się poprzez wybicie w górę (wystarczy podjechać pod krawędź) lub omiń bramkę i przejedź przez dowolną następną.

Uratuj ptaki z przewodów elektrycznych .

Na przewodach siedzi w sumie 7 ptaków. Miejsca, w których siedzą, poznasz po ich odchodach (!), które, rzecz jasna, są bezpośrednio pod nimi, tyle że kilka metrów niżej. Aby przegonić takiego ptaka, musisz wykonać na drutach lipa (a więc podjazd prostopadle do kabli) i przytrzymać przez kilka sekund - dopiero wtedy ptak odleci. Powtórz manewr w 7 miejscach, a zadanie zostanie zaliczone.

Misty Flip nad luką dużego domku .

Misty Flip to efektowna ewolucja powietrzna. Tego speciala będziesz musiał wykonać w połączeniu z luką nad domkiem. Aby zdobyć samego gapa, musisz troszkę poćwiczyć - przeskoczenie całego domku bez odpowiedniego wybicia to trudna rzecz. Po kilku próbach powinno się udać.

Ujęcie podczas wykonywania Misty Flipa - Opisy zadań | Kona | Tony Hawks Pro Skater 4 - Tony Hawks Pro Skater 4 - poradnik do gry

Ujęcie podczas wykonywania Misty Flipa.

Zaimponuj Olliemu i włóczęgom - kombosy .

Zadanie podzielone na trzy części, w których w ciągu 30 sekund musisz uzyskać za jednym kombosem minimum 10, 11 i 12 tysięcy punktów. Lądujesz w różnych miejscach na mapie - przed startem rozeznaj się w terenie i...Zdobądź punkty!

Zdobądź profesjonalne 125000 punktów .

Zbierz pozwolenia na obóz skejtowy .

15 pozwoleń w 30 sekund to całkiem sporo, musisz się spieszyć. Na dobrą sprawę można wszystkie złapać w jednym kombosie, ale nie radzę tego czynić. Gdy tylko zaczniesz zadanie, grinduj naprzód. Po złapaniu 3 pozwoleń odskocz w lewo i złap się kolejnego grinda. Przeskakuj w ten sposób jeszcze kilka razy. Powinieneś dojść do 13 pozwolenia. Znajduje się ono na końcu parku - musisz wykonać transfer między dwiema wąskimi rampami, w które łatwo nie trafić. 14 pozwolenie znajduje się już po przeciwnej stronie parku (grind), 15 zaś złapiesz za pomocą Spine Transfera nad niewielką rampą w pobliżu trzeciej równoległej konstrukcji.

Zajmij co najmniej 3. miejsce na rampie .

Drugi turniej na tej samej mapie - rzadko się to zdarza, a jednak. Trafiasz na wielką rampę. 140000 punktów powinno zagwarantować złoty medal. Jak je zdobyć? Chyba jedyny dobry sposób na to zadanie to klasyczne podskoki i triki powietrzne, revert, króciutki manual i znowu flipy... Przynajmniej ja z niego korzystałem.

Ollie Magiczny Włóczęga 5x... ponownie .

Być może pamiętacie podobne zadanie z THPS 2, plansza Venice Beach. Ponownie 5 razy musisz przeskoczyć pijaczynę, który pojawia się w różnych miejscach. Te zaś można rozpoznać po rozłożonych kartonach i puszkach po piwie. Oto lokalizacje kolejnych 5 miejsc:

a) przed pierwszą równoległą konstrukcją;

b) za małą rampą w pobliżu wielkiej rampy;

c) pod rampą, z której startujesz na mapie;

d) za murkiem w niebieskim dołku (lądujesz tam w zadaniu "Misty Flip nad luką dużego domku");

e) pod niewielką rampą obok trzeciej równoległej konstrukcji.

Pokaż klasę na skrzyni do trików ręcznych .

Można powiedzieć, że to swoisty remake zadania z San Francisco - tyle, że jest trudniej. :) Masz trzy przejazdy, z których pierwszy jest najłatwiejszy. Za pierwszym razem wystarczy tylko wskoczyć na skrzynię i wykonać długiego manuala. Za drugim razem, przy wskoku musisz wykonać kickflipa. Następnie manual do końca. Przy trzecim przejeździe musisz wykonać to samo co przy drugim + heelflip przy zeskoku ze skrzyni.

Kombo za 50000 w misie - bez tłuczenia .

Twoim zadaniem jest wykonanie jednego kombosa wartego 50000 punktów bez tłuczenia ustawionych na dnie "misy" butelek. Jeżeli w miarę sprawnie posługujesz się revertem, nie powinieneś mieć tu żadnych problemów. Prawdopodobieństwo trafienia w butelki po zjeździe istnieje, ale jest niewielkie. Mechanizm jest następujący: jedziesz, wybijasz się, robisz kilka flipów i innych trików powietrznych, spadasz z revertem, znowu się wybijasz, itd. Po kilku takich przejazdach osiągniesz 50000 punktów.

Zdobądź szalone 500000 punktów .

Zbierz profesjonalne C-O-M-B-O .

Literki w tym zadaniu układają się wzdłuż znanego już węża. Zacznij manuala tuż po wjeździe na niego. C złap bez wyskakiwania - nie warto. Aby złapać O, będziesz musiał się wybić. Spadnij do reverta i manuala i jedź dalej. Do kolejnej literki, M, ponownie nie warto wyskakiwać - złap ją po prostu przejeżdżając obok niej. Podobnie jak w przypadku pierwszego O, tak i przy B będziesz musiał się wybić (więc wygląda to tak: jazda-wybicie-jazda-wybicie). Revert/manual. Ostatnia literka jest już w błękitnym basenie. Zorientuj się, w którym jego miejscu, wyskocz i złap ją.

Zostań królem Kony .

Konkretne zadanie. Masz pół minuty w każdym z 5 miejsc w parku, aby zdobyć jak najwięcej punktów. Są one dodawane. Jeżeli przekroczysz milion punktów - wygrywasz. Oto krótkie opisy poszczególnych lokacji:

a) Park Uliczny: to wszystko to, co masz przed sobą w chwili startu. Nie ma tu zbyt dobrego ustawienia ramp ani krawędzi. Jeżeli chcesz grindować, rób to dookoła tej części parku, zaś jeśli chcesz wykonywać triki powietrzne, proponuję jeździć od jednej równoległej konstrukcji do drugiej.

b) Nerkowa Misa: zdecydowanie najlepsze miejsce do wykonywania trików powietrznych i revertów. Przeciwległe ściany są bardzo blisko siebie, dzięki czemu nie tracisz prędkości. Zdobądź tu dużo punktów!

c) Potworna Połówka: aka wielka rampa. Rób to samo, co w poprzednim miejscu. Będzie trochę trudniej, ze względu na wielkość rampy, ale i tak lepiej niż w przypadku punktu a i punktu e.

d) Wężowy Zjazd: Tu możesz próbować wszystkich sposobów zdobywania punktów - i poprzez triki powietrzne, i poprzez grind, i poprzez lipy. Czego dusza zapragnie. Rób co uważasz za słuszne - byleby to dało jak najwięcej punktów.

e) Nieprzystępna Połówka - nazwa dobrze odnosi się do tego obiektu. Duża, wąska połówka. Łatwo można z niej wypaść. Trochę punktów można na niej zdobyć, ale na zbyt wiele nie licz.

Urządź pokaz przy nagrobku .

Wbrew pozorom, jest to zwykłe zadanie a'la "Wykonuj wywoływane triki". Z tą małą różnicą, że zamiast tradycyjnych trików powietrznych + ewentualnie czegoś więcej, wykonujesz tylko i wyłącznie triki na końcówce (lipy). Wykonanie jednego lipa zajmuje nieco więcej czasu niż trik powietrzny, na dodatek nie można ich łączyć w kombosy - to nieco utrudnia sprawę. Na szczęście ostatnie triki zostają wyświetlone nieco wcześniej niż w przypadku zwyczajnego zadania. Wszystkie lipy wykonujesz na wystającej z różowego basenu płycie.

Znajdź i pokonaj wszystkie 7 luk na kanale .

Zadanie z nietypowym limitem czasowym. Czymże są owe "luki na kanale"? Są to zwyczajne transfery pomiędzy rampami lub krzywiznami, między którymi znajduje się przestrzeń na której nie można wylądować (czasami można, ale wówczas, rzecz jasna, luka nie zostaje zaliczona). Cztery takie luki znajdują się na równoległych konstrukcjach, pozostałe trzy zaś, na różnych obiektach na mapie. Od tych zaczniemy:

a) Wielka rampa: wykonaj transfer między dwiema częściami rampy, między którymi znajduje się pionowa ściana;

b) Nerkowa misa: wykonaj transfer między dwoma fragmentami misy, między którymi znajduje się wjazd do niej;

c) Rampa, z której startujesz na mapie: wykonaj transfer między dwoma rampami po bokach dużej konstrukcji.

W przypadku równoległych konstrukcji trudno jest sprecyzować, w którym miejscu luki występują. Dlatego też nie robiłem tego. Po prostu jedź po każdej równoległej konstrukcji, a gdy zobaczysz dwie rampy oddalone od siebie, spróbuj wykonać między nimi transfer. Jak wcześniej wspomniałem, w tej części parku są 4 luki na kanale.