Etap 1 (1) | Training | Tom Clancy's Splinter Cell poradnik Tom Clancy's Splinter Cell
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024
Po rozmowie z Lambertem rozpoczniesz fazę treningu. Dzięki niemu będziesz mógł stawić czoła wyzwaniom stawianym podczas zabawy ze SC, więc nie bagatelizuj go i naucz się podstawowych ruchów, jakie potrafi wykonać Sam Fisher.
Zaczniesz od podstaw. Po prostu rozglądaj się po okolicy, patrząc na świecące na czerwono lampki, które będą kolejno świeciły (z lewej, prawej, pod dachem i w końcu przed Tobą, na ziemi). Gdy zaliczysz ten kurs, dowódca nakaże Ci przeskoczyć przez mur znajdujący się przed Twoimi oczami. To ten przy pustym basenie.
UWAGA! Jeśli chcesz zobaczyć ciekawy bonus* , nie przeskakuj od razu przez mur, tylko skieruj się w prawo. Zauważysz, że nad czerwoną lampką znajduje się przejście, tylko trzeba by się tam jakoś wspiąć.
* Początkowo może to się wydawać nie lada trudnym wyczynem, gdyż by Sam chwycił się rękami półki i wspiął na górę, musisz dobrze wykonać szereg czynności: ustawić się bokiem do ściany z lampą, tak by mieć ją po lewej, biec w stronę ściany, przy której zaczynałeś i wykonać skok z odbiciem się od ściany (skaczesz, gdy sam jest w powietrzu naciskasz skok po raz drugi, by odbił się od ściany) i ustawiasz go w powietrzu tak, by był skierowany przodem do półki. Powinien chwycić się jej rękami, po czym wspiąć wyżej.
* Tam przejdź do otwartych drzwi z prawej. W ciemnym pomieszczeniu (nie będzie światła, a jeszcze nie masz noktowizora), po prawej, na półce, znajdziesz wytrych [Lock pick] . Zabierz go i wróć do normalnego kursu.
Po przeskoczeniu murku podejdź do drabiny umieszczonej na prawo. Wyjdź na górę i dalej zjedź po linie (stań pod nią i skocz, Sam chwyci się jej automatycznie, podobnie jak wyszedł od razu po drabinie gdy do niej podszedłeś). Schodzenie jest troszkę trudniejsze. Musisz po prostu uważać, by nie spać, tylko chwycić się drewnianego słupa.