Etap 1 (1) | Abattoir | Tom Clancy's Splinter Cell poradnik Tom Clancy's Splinter Cell
Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2024
Dostań się do anteny na rzeźni i zablokuj możliwość nadawania sygnału.
Podobnie jak już w poprzednich misjach o tym wspominałem, nie marnuj czasu i od samego początku rób to, co poniżej napisze. Ruszaj wzdłuż siatki i na kuckach skręć w prawo. Strażnik powinien stać do Ciebie tyłem. Schowaj się pomiędzy siatką a zakrytym basenem z prawej, w cieniu, by nikt Cię nie spostrzegł. Gdy strażnik zacznie iść w stronę, od której przyszedłeś, ruszaj dalej.
Przez przejście dostań się na lewo, w stronę zadaszenia z przełącznikiem do pobliskich baseników (ale go nie ruszaj!). Po prostu podejdź za stojącego do zadaszenia tyłem strażnika, po czym gdy ten odejdzie w bok, uważając na drugiego, patrolującego okolicę, wskocz na daszek (uwaga by odpowiednio to zrobić) i powoli podejdź na jego prawą część.
Opuść się w dół i poczekaj, aż ten patrolujący strażnik zacznie iść w prawo. Wtedy podejdź do rogu i wskocz na śmietnik, a z niego na ścianę. Opuść się po cichu na drugą stronę. Nie przejmuj się strażnikiem - nawet jeśli coś usłyszy, Ty szybko podejdziesz do siatki i wespniesz się na drugą stronę. Jesteś na polu minowym. To znak by włączyć termowizje.
Uważaj również na snop światła. Jeśli zostaniesz zauważony, szanse na przeżycie maleją do zera. A więc oto co musisz zrobić: biegnij przed siebie, pomiędzy pudłami. Potem skręć w lewo, by nie wejść na minę przy podle z prawej. Tutaj będzie trudniej - musisz pomiędzy dwoma minami przeskoczyć w okolicę śmietnika i dalej pod siatkę. Schowaj się w cieniu, za ścianką.
Gdy snop światła Cię ominie, biegnij najpierw koło bramy a potem przy siatce prze siebie. Gdy dalsza droga będzie zablokowana, obejdź w prawo przeszkodę i wespnij się na skrzynie przed Tobą. Jeśli zastanie Cię tu snop światła, możesz zawsze schować się za druga skrzynią, na dole z lewej. Uważaj, za pierwszą jest mina! Z góry zeskocz niżej i dostań się na białą, mniejszą skrzynie. Wskocz na te wyższe i z rozbiegu przeskocz za zniszczoną ścianę, na lewo od niej.
Podejdź do pomieszczenia z dwoma śmietnikami. Wskocz na tego przy apteczce. Teraz czeka Cię troszkę skomplikowane zadanie - musisz skoczyć w stronę przejścia na górze tak, by odbić się od ściany i chwycić go rękami. To jest w zasadzie prostsze, niż się wydaje. Przejdź na kuckach do końca tunelu, do miejsca, w którym możesz spokojnie wyjść na dach budynku.
Uważając na co chwila zapalające się światło, przejdź po ciemnej części dachu, przypominającej tunel wentylacyjny, najpierw w lewo, a potem na jego środek. Gdy światło zgaśnie, przeskocz nad oknem na drugą stronę, po czym przejdź po "tunelu" w prawo i już po dachu (nie po desce), dalej, w stronę zawieszonej wyżej liny.
Nie przejmuj się odgłosami zdziwionych jak tylko tu podejdziesz dziwnym hałasem strażników. Wskocz na linę i gdy znowu będzie ciemno, podejdź nią do końca, pod samą ścianę. Stąd podejdź do siatki i przejdź na jej drugą stronę, do anteny satelitarnej. Przełącz znajdujący się na niej przełącznik.