Timberborn: Nowa dzielnica - jak zbudować? Timberborn - poradnik, porady
W grze Timberborn dzielnice kolonii bobrów mają ograniczony zasięg. Na tej stronie tłumaczymy jak stworzyć nową w pełni funkcjonalną dzielnicę – nowy urząd dzielnicy, rogatka dzielnicy.
Ostatnia aktualizacja: 15 lipca 2022
Dzielnice w grze Timberborn są kluczową mechaniką w tworzeniu bobrzych miast. Tutaj przeczytacie o tym, jak zbudować nową dzielnicę, gdzie postawić rogatkę dzielnicy oraz jak wyemigrować mieszkańców.
- Granice dzielnicy
- Punkt dystrybucji i punkt odbioru
- Rogatka dzielnicy
- Migracja mieszkańców do nowej dzielnicy
- Tworzenie nowej dzielnicy - krok po kroku
Granice dzielnicy
Granice urzędu dzielnicy możecie poszerzać budując nowe drogi i mosty. Gdy na wybudowanej ścieżce nie pojawi się kolorowa linia, oznacza to, że dotarliście do granicy miasta.
Jeśli blisko granicy znajdować się będzie zasób, do którego próbujecie się dostać, spróbujcie wybudować nową ścieżkę, platformy lub most, aby skrócić drogę, jaką Wasze bobry będą musiały przejść. Więcej o tym jak zebrać materiały na granicy miasta przeczytacie na osobnej stronie poradnika: Surowce poza zasięgiem - jak zebrać?
Granicę sprawdzicie po kliknięciu w budynek urzędu dzielnicy. Zasięg budynku będzie zaznaczony na ziemi, a na drogach pojawi się kolorowa linia. Jeżeli na ścieżce nie zobaczycie kolorowej linii, żaden bóbr z tej dzielnicy nie będzie w stanie dotrzeć do tego miejsca.
Poszerzanie granicy nie będzie jednak trwało wiecznie, w końcu będziecie chcieli skorzystać z zasobów, do których nie doprowadzi żadna ścieżka. W takim wypadku konieczne będzie wybudowanie całkowicie nowej dzielnicy. Gdy postawicie nowy budynek urzędy dzielnicy, będziecie jeszcze musieli połączyć go ścieżką z pozostałymi dzielnicami i ustanowić jej granice dzięki rogatkom.
Zostało jeszcze 71% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie