Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park Poradnik Thimbleweed Park

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Odwróć uwagę dzwoniąc do bankiera jako Franklin. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Odwróć uwagę dzwoniąc do bankiera jako Franklin.
  1. Na początek, wybierz jedną z postaci i udaj się nią do banku. Stań niedaleko biurka i pracownika odbierającego telefony. Przełącz się teraz na Franklina, wejdź do dowolnego pokoju w hotelu z telefonem, użyj na nim "Zap" i wybierz numer Safely First Bank z książki telefonicznej.
  2. Przełącz się na postać w banku i zabierz factory key i animal paperweight. Udaj się teraz do opuszczonej fabryki i użyj na kłódce uzyskany właśnie klucz. Wejdź na teren placówki. Udaj się do archway i skręć w lewo. Podstaw pod radioaktywny wyziew math trophy. Następnie wejdź w drzwi po lewej stronie.
  3. Podnoś kartki z ziemi, aż znajdziesz handbook. Na chwilę obecną tylko tyle możesz zrobić w fabryce.
Willie może naprawić zegarek Reyesa. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Willie może naprawić zegarek Reyesa.
  1. Przełącz się na Antonio Reyesa i idź do gabinetu szeryfa. Porozmawiaj z uwięzionym Willim na temat zegarka, który dostałeś w przesyłce. Dowiesz się, że może ci go naprawić, jeśli dostarczysz mu odpowiedne narzędzia. Udaj się teraz Reyesem do hotelu, na 3 piętro.
  2. Udaj się teraz wszystkimi postaciami do knajpy w mieście. Każdą z postaci zamów hot-doga, aż zjecie wszystkie dostępne. Następnie zamów hamburgera i zanieś go osobie na konwencie, przebranej za postać z Star-Treka. Gdy zacznie czuć się niedobrze, idź za nią, a poznasz w którym pokoju w hotelu rezyduje.
  3. Przełącz się na Franklina i użyj "zap" na drzwiach w których mieszka osoba z konwentu. Wejdź do pokoju jako Reyes i zabierz jeweler's tools ze stołka. Udaj się z powrotem do Williego i daj mu narzędzia. Niestety, aby mógł się skupić na pracy musisz zmienić repertuar radia na jego ulubioną muzykę.
Asekuruj klauna z pomocą Dolores. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Asekuruj klauna z pomocą Dolores.
  1. Przełącz się na Ransoma i udaj się z nim do starego cyrku.
  2. Wejdź do swojej przyczepy, otwórz sejf i zabierz wszystkie strony z sejfu. Wyjdź na zewnątrz i przesuń (push) trampolinę maksymalnie w lewo. Następnie dołącz do lokacji jako Dolores. Przełącz się ponownie na clowna, wejdź na schody po lewej stronie i skocz na trampolinę. W locie naciśnij na ostatnią kartkę, a następnie użyj wszystkich z nich na książce z żartami.
  3. Udaj się do sali konwentu w hotelu i idź na konkurs jako Ransome. Niezależnie od kwestii zajmiesz trzecie miejsce i wygrasz Syken theremin record.
Jako Ransome wejdź na szczyt wieży i przesuń dźwignię. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Jako Ransome wejdź na szczyt wieży i przesuń dźwignię.
  1. Upewnij się teraz, że Reyes stoi obok Williego, a następnie wybierz Ransoma i dowolną inną postać (powiedzmy, że będzie to Dolores) i udaj się nimi rozgłośni radiowej.
  2. Przekaż Dolores wygrana płytę z konkursu i wespnij się Ransomem na wieżę, którą znajdziesz na prawo od budynku rozgłośni radiowej. Przesuń dźwignię i przełącz się na Dolores - wejdź do środka studia, udaj się za konsole i włóż płytę w lewy panel. Następnie przesuń dźwignię, a w całym mieście będzie grana theremin music. Przełącz się na agenta Reyesa i przekaż zegarek Williemu, a ten w końcu zgodzi się go naprawić.
Użyj na panelach naprawionego zegarka. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj na panelach naprawionego zegarka.
  1. Udaj się teraz którąś z postaci na teren fabryki i wejdź w drzwi w okolicy panelu 3. W środku znajdziesz porozrzucane kartki na ziemi. Podnieś wszystkie z nich, a znajdziesz handbook. W środku znajdziesz numer telefonu - zadzwoń tam. Poznasz kod dostępu do stacji pierwszej. Udaj się teraz ponownie do panelu 1, i użyj na nim naprawionego zegarka. Z jego pomocą, wskaż godzinę którą usłyszałeś przez telefon.
  2. Podejdź teraz do stacji 2 i ustaw czas o 5 minut późniejszy niż w pierwszej stacji. Analogicznie, w stacji 3 ustaw czas o 5 minut późniejszy niż w drugiej.
  3. Podejdź teraz do starego wozu i użyj na nim Wrenchstron3000 (jego zdobycie zostało opisane we wcześniejszych rozdziałach, musisz wezwać Pigeon Brothers do hotelu) i podnieś truck battery.
Użyj radioaktywnej substancji na kałuży i idź za śladami. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj radioaktywnej substancji na kałuży i idź za śladami.
  1. Udaj się do lasu i użyj radioaktywnego pucharu na kałuży. Wyjdź z lokacji i powróć do niej, a zobaczysz ślady - idź za nimi. Dotrzesz do sekretnej lokacji z bunkrem. Użyj na elektrycznym płocie baterii, a zostanie ona naładowana. Wróć z baterią do ciężarówki, z której ją wyciągnąłeś i włóż ją na miejsce. Podejdź do panelu i ustaw czas o 5 minut późniejszy niż w poprzednim.
  2. Podejdź do głównych drzwi fabryki i spójrz na brakującą rurę jako Dolores. Udaj się do sklepu z tubami w mieście i porozmawiaj ze sprzedawczynią. Oddaj podkoszulek, który dostałeś w formie spadku i ponownie udaj się do drzwi fabryki.
Rozszerz drzwi i wejdź do środka jako Dolores. - Part 6 - The Factory | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Rozszerz drzwi i wejdź do środka jako Dolores.
  1. Włóż uzyskaną część w DoorTron3000, co uruchomi drzwi. Niestety, zostaną one zablokowane. Wybierz Ransoma i agentów federalnych i nakaż im (use) spróbować otworzyć drzwi. Będzie na tyle miejsca, by Dolores mogła się prześlizgnąć. Gdy uda wam się wejść do fabryki, rozdział dobiegnie końca.