Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park Poradnik Thimbleweed Park

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Part 1 - The meeting

Podnieś kamień i rozbij nim lampkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś kamień i rozbij nim lampkę.

Na początku gry, natkniesz się pijanego mężczyznę, Williego - porozmawiaj z nim. Niestety, nim dowiesz się czegoś interesującego jegomość zaśnie. Otwórz bramę i udaj się w prawo. Podnieś z rzeki kamień i rozbij z jego pomocą lampę nad znakiem. Następnie kieruj się cały czas w prawo... co niestety nie zakończy się zbyt dobrze dla kierowanej przez ciebie postaci.

Nie od dziś wiadomo, że nic tak nie ożywia atmosfery jak trup i zagadka z nią związana. Czas rozpocząć wielką przygodę!

Part 2 - The Body

Tym razem wcielisz się w dwoje agentów federalnych - Antonio Reyes i Angele Ray. Zauważ, że w prawym górnym rogu możesz przełączać się między postaciami.

Sfotografuj ciało zamordowanego. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Sfotografuj ciało zamordowanego.
  1. Jako Ray, przyjrzyj się zwłokom na ziemi, następnie jako Reyes, przekaż z ekwipunku Polaroid film Ray.
  2. Jako Ray, połącz Polaroid Film z Polaroid Camera i sfotografuj ciało.
  3. Dowolną z postaci podnieś pustą butelkę po Whiskey, którą znajdziesz pod znakiem.
  4. Udaj się w lewo postaciami, otwórz bramę i idź ścieżką do góry.
  5. Porozmawiaj z kobietami przebranymi za wielkie gołębie i kieruj się dalej w prawo.
  6. Podnieś plastic rings, które znajdziesz tuż przy drodze, a kawałek dalej bottle, po czym udaj się do miasta.
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dobrze przeszukaj pokój koronera i szeryfa.
  1. Dotrzesz do tytułowego miasteczka, Thimbleweed Park. Idź w prawo, aż natkniesz się na szeryfa. Po krótkiej rozmowie wejdziecie do budynku nieopodal. Udaj się do koronera i porozmawiaj z nim na temat maszyn w jego gabinecie.
  2. Po rozmowie z koronerem, podejdź do każdej maszyny z serii "3000" i porozmawiaj z nimi na temat ich głównych funkcji.
  3. Podejdź do szuflad przy wejściu i z dolnej wyciągnij fingerprint kit.
  4. Udaj się do gabinetu szeryfa i porozmawiaj z nim. Następnie podejdź do szuflad przy wejściu i wyciągnij ze środkowej fingerprint book.
  5. Wyjdź z ratusza i kieruj się w prawo. Porozmawiaj z kobietami w przebraniu gołębi, by się dowiedzieć o problemie z awarią wody.
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Dime znajdziesz obok migającej latarni, łatwo ją przeoczyć na ziemi.

Idź dalej w prawo, po drodze znajdziesz dime (leży obok migającej latarni), aż dotrzesz do pubu - wejdź do środka. Następnie porozmawiaj z Sandy, aż dotrzesz do konwersacji o Ransome, podejrzanym clownie. Nastąpi retrospekcja, a ty wcielisz się w wulgarnego clowna.

Retrospekcja z Ransomem

Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przeszukaj pokój Ransoma i przeczytaj notki z tablicy.
  1. Masz kilka rzeczy do zrobienia w przyczepie: podnieś różową notkę (IOU) z tablicy, zabierz ze ściany Ransome poster (odsłoni to sejf), zabierz clown nose z zabawki na łóżku, po czym wyjdź na zewnątrz i porozmawiaj ze swoim agentem.
  2. Udaj się w lewo, opuść obszar i wejdź backstage entrance.
  3. Podejdź do biurka i zadbaj o swój wygląd: umaluj się z wykorzystaniem makijażu i użyj żelu do włosów, a następnie podejdź do słoju z pieniędzmi i zabierz 138 dolarów ze środka. Po wszystkim wyjdź na zewnątrz.
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Nie dostaniesz swojej książki z żartami, póki nie oddasz długu.
  1. Idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do Carney Joe, porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że nie odda ci twojej książki z żartami, póki nie spłacisz długu.
  2. Wróć do swojej przyczepy i tym razem zabierz drugą z notatek na tablicy. Jest to podpowiedź co do kombinacji szyfru do sejfu.
  3. Podejdź do sejfu i wykorzystaj następująca kombinację: 3-2-12 (kombinacja może się różnić, spójrz na różową kartkę z podpowiedzią!), a następnie zabierz 1000 dolarów.
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Felerny popis clowna okaże się dla niego zgubny.
  1. Wróć do Carney Joe i oddaj mu wszystkie pieniądze, a odzyskasz swoją książkę z żartami.
  2. Idź do backstage entrace, ubierz nos clowna i wejdź na scenę.
  3. Twoim zadaniem jest obrażać publikę - wybieraj obraźliwe kwestie, aż Ransome urazi starszą kobietę... co okaże się jego przekleństwem. Padnie on ofiarą klątwy i od tej pory nie będzie mógł zmyć makijażu clowna.

Powrót do federalnych

Zapytaj sprzedawczynię o WC67. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zapytaj sprzedawczynię o WC67.
  1. Powrócisz do Raya i Reyes. Wyjdź kontrolowaną postaci z knajpy i wejdź w zaułek obok.
  2. Podejdź do kosza na śmieci... a obecnie kontrolowaną postać czeka dość nieprzyjemny incydent. Przełącz się na drugą postać i udaj się do zaułku. Podnieś notes z ziemi zaginionego agenta.
  3. Wróć na ulicę, skręć w prawo i udaj się do B Street. Idź w prawo, aż dotrzesz do Ricki's Cake... gdzie jak się okaże możesz kupić rury. Zapytaj sprzedawczynię o WC67, a następnie dostarcz pożądaną część kobietom w przebraniu gołębi.
Wymień pustą butelkę za 10 centów. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wymień pustą butelkę za 10 centów.
  1. Odblokujesz dostęp do A Street - jednak na chwilę obecną nie idź tam. Idź za to w prawo, aż dojdziesz do lokalu Quickie Pal. Wejdź do środka i porozmawiaj z Leonardem na wszystkie tematy. Oddaj mu butelkę, a zdobędziesz shinny nickel - wyjdź na zewnątrz. Stań obok włazu kanalizacyjnego i przełącz się na drugą postać.
  2. Udaj się postacią w kanałach w głąb tunelu, następnie drabiną do góry i porozmawiaj z postacią na powierzchni. Następnie zadbaj o to, by postać w kanałach miała w ekwipunku Dime (jeśli ma ją postać na powierzchni, użyj ją na włazie, a opuści ją do kanałów).
  3. W kanałach, cofnij się do startowej lokacji i idź w lewo, aż dotrzesz do czerwonej skrzynki na ścianie, na razie nie korzystaj z aparatu, a przyjrzyj się napisowi na ścianie.
  4. Przełącz się na drugą postać i udaj się do B Street. Idź cały czas w prawo, aż dotrzesz do budki z książką telefoniczną. Sprawdź numer do Pablo J. Moles, a następnie ponownie obejmij kontrolę nad postacią w kanałach.
  5. Wybierz numer 3177 (numer może się różnić - spójrz na ścianę, by upewnić się co do nazwiska i znajdź je w książce telefonicznej) by zadzwonić o pomoc. Następnie idź w prawo, a pojawi się okoliczny szeryf, który wyzwoli cię. Po raz kolejny będziesz mógł sterować obiema postaciami na powierzchni - oddaj podniesiony notes agentowi, który był uwięziony w kanałach.
  6. Wybierz jedną z postaci i idź do B Street, następnie kieruj się w prawo. Napotkasz kobietę siedzącą na ławce. Porozmawiaj z nią o morderstwie a czeka cię kolejna retrospekcja, tym razem z Dolores w roli głównej.

Retrospekcja Dolores

Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Odbierz ulubione czasopismo dziewczyny.
  1. Wyjdź z pokoju i kieruj się w dół posiadłości. Wyjdź na zewnątrz i udaj się w kierunku skrzynki na listy. Po chwili pojawi się listonosz z ulubionym czasopismem dziewczyny.
  2. Wróć do pokoju Dolores i włącz komputer. Następnie użyj go, by rozpocząć rozmowę aplikacyjną z firmą tworzącą gry komputerowe. W końcu dotrzesz do trudnych pytań aplikacyjnych, na razie odpuść odpowiadanie na nie - spauzuj aplikację.
  3. Zejdź schodami na dół, udaj się do drzwi wejściowych i weź od listonosza list do Chucka. Udaj się na piętro z wieloma drzwiami, kieruj się w prawo i wejdź w ostatnie drzwi, na końcu korytarza.
  4. Będziesz świadkiem kłótni Chucka ze swoim bratem. Porozmawiaj z nim i zabierz ink bottle z biurka.
  5. Zejdź na sam dół posesji i wejdź w drzwi pod schodami a dotrzesz do kuchni. Otwórz jedną z górnych półek i zabierz z niej glass. Następnie otwórz lodówkę i zabierz wszystkie przedmioty ze środka.
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj się do rozmowy aplikacyjnej korzystając z książki.
  1. Udaj się teraz schodami do góry i wejdź do biblioteki. Skorzystaj z komputera obok i znajdź informację o firmie, do której chcesz aplikować. Podejdź do krętych schodów i zabierz zawieszoną obok tabliczkę. Następnie wejdź schodami na samą górę.
  2. Podejdź do działu 3.1 i odnajdź "MMucas Programming Primer". Zajrzyj do książki i zabierz ją ze sobą. Następnie wróć do pokoju dziewczyny.
  3. Zacznij ponownie odpowiadać na pytania aplikacyjne, wybierz następujące odpowiedzi: 256, Cooperative, 8, True (niektóre pytania mogą być inne, spójrz do podręcznika, by poznać właściwe odpowiedzi). Niestety, pojawi się kolejny problem, okaże się bowiem, że zabrakło tuszu w drukarce.
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Umieść w kominku kłodę, oblej ją paliwem i użyj gorącego sosu.
  1. Udaj się teraz do wujka Chucka i zapytaj go o tusz do drukarki. Następnie wyjdź z pokoju, zejdź z schodami na dół i wyjdź na zewnątrz posiadłości.
  2. Podnieś gas can i firewood, które znajdziesz zaraz obok dworu. Wróć do środka, idź w prawo i podniesione przedmioty do kominka. Następnie użyj hot sauce, a dziewczyna zionie ogniem prosto w kominek.
  3. Wyjdź na zewnątrz i wróć do kominka, a zastaniesz tam sam popiół. Podnieś fine black soot i użyj go na glass. Następnie użyj na przedmiocie gas can, a staniesz się posiadaczem tuszu. Użyj go na pustej butelce zabranej z gabinetu wujka Chucka.
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wydrukuj aplikację z pomocą drukarki.
  1. Podnieś kartkę z drukarni, umieść ją ponownie w maszynie, a następnie użyj tuszu na drukarce. Ponownie skorzystaj z komputera, by wydrukować podanie o pracę. Zabierz list z urządzenia.
  2. Udaj się do kuchni i użyj glass na kranie, by napełnić ją wodą. Następnie otwórz mikrofalówkę i włóż do środka filiżankę z wodą i list do wujka Chucka. Uruchom urządzenie, a następnie zabierz przedmioty ze środka.
  3. Użyj znaczka na liście aplikacyjnym, wyjdź na zewnątrz i włóż go do skrzynki pocztowej. Gdy otrzymasz list, udaj się do swojego pokoju i go otwórz. Następnie udaj się do wujka Chucka i powiedz mu o pozytywnym wyniku aplikacji, co zakończy sekwencję z Dolores.

Koniec retrospekcji - powrót do federalnych

Użyj radia, by oszukać dziennikarkę. - Part 1 - The Meeting / Part 2 - The Body | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj radia, by oszukać dziennikarkę.
  1. Jako jeden z agentów federalnych, wybierz się do A Street i wejdź do budynku poczty. Podnieś sticky tape z lady i porozmawiaj z pracownikiem. Następnie wyjdź z budynku i porozmawiaj z pijakiem obok - Willim, mężczyzna zgodzi się oddać portfel, jeśli znajdziesz dla niego zamiennik.
  2. Po rozmowie, idź w prawo i porozmawiaj z Madame Morena w jej sklepie.
  3. Wybierz jedną z postaci i idź nią do ratusza, do pokoju szeryfa. Drugą postacią (upewnij się, by miała shiny nickel w ekwpipunku) udaj się do budynku Nickel News. Podejdź do Policetron 3000 i naciśnij na maszynę, a dowiesz się, że kobieta czeka na ważne informacje w konkretnej sprawie. Przełącz się na drugą postać i przekaż przez radio dokładnie taką informację, na jaką czeka dziennikarka.
  4. Gdy dziennikarka wybiegnie, podejdź do mapy drugą postacią i zabierz ją do ekwipunku. Następnie użyj ją na kserze i wrzuć 5 centówkę. Zabierz kopię mapy, a oryginał odłóż na ścianę.
  5. Z mapą, idź cały czas w prawo, aż trafisz na obrzeża miasta. Idź dalej drogą, a pojawi się szeryf. Nie przepuści cię bez mapy, którą na szczęście przed chwilą zdobyłeś. Po rozmowie, rozdział dobiegnie końca.