Szklarnia - Sekrety i znajdźki The Witness poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 marca 2019
Rozdział ten dedykowany jest sekretom jakie możesz znaleźć w tej części wyspy w The Witness. W okolicach szklarni znajdziesz dwa audiologi oraz trzy zagadki terenowe (3/28 - Obelisk Dżungla/Bagna/Szklarnia/Góra/Wyzwanie).

Pierwszy audiolog znajduje się na brzegu, za kamieniem.

Po wejściu do windy ustaw na panelu sekwencję piątego piętra. Będąc na wysokości czwartego wyjdź z windy.

Audiolog znajdziesz na podłodze, na lewo od wejścia.

Pierwsza z zagadek umieszczona jest prawie na samym początku.

W poszukiwaniu drugiej łamigłówki należy wyjrzeć przez zieloną szybę.

Ostatnia wymagać będzie użycia łodzi. Punkt startowy - okrągły wylot żółtej rury, znajduje się w prawym, górnym rogu grafiki.