[Rozdział 2] Opis przejścia | The Tiny Bang Story poradnik The Tiny Bang Story
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
Opis przejścia
Przygody w drugiej krainie rozpoczynamy w miejscu, które na końcu przeniesie nas do trzeciej. Zwróć uwagę na maszynę po prawej (1) i mechanizm w drzewie (2). Oba urządzenia obsługują znajdującą się tutaj windę, ale oba nie działają. Twoja w tym głowa, aby zaczęły.
Już na początku możesz zająć się widocznym w centralnej części ekranu obrazkiem (3). Jego fragmenty zostały wymieszane i należy je tak poprzestawiać, aby ukazał się samolot. Zadanie jest banalnie proste. Przyciski wystarczy naciskać w kolejności zaprezentowanej na ilustracji [1].
[1]
Teraz do zlokalizowania będzie bateria zasilająca panel oraz trzy koła zębate. Ten pierwszy przedmiot znajduje się w sąsiedniej lokacji, ale najpierw trzeba zajrzeć do laboratorium (4). Niestety, przy próbie wejścia do pomieszczenia dowiesz się o konieczności odszukania dwóch fiolek. Znajdziesz je w podziemnym lokum krasnoluda, do którego prowadzi jeden z lokalnych włazów (5). Mając już je pod ręka wróć do pracowni i zacznij konstruować zaprezentowany po prawej (z poziomu gry) mechanizm [2]. Po wszystkim wyjdź na zewnątrz, a otworzy się schowek z baterią (6).
[2]
Wszystkie trzy koła zębate są w domku krasnoluda i jedno z nich wymaga zainteresowania się układanką ścienną (7). Jej elementy generowane są losowo, niemniej zerkając na ukazane poniżej rozwiązanie [3], na pewno bez trudu sobie poradzisz. Po planszy można przesuwać tylko sąsiadujące fragmenty zamieniając je miejscami. Kiedy już uporasz się z zadaniem, zdejmij koło z utworzonego obrazka.
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie