Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

The Surge 2 - poradnik do gry

The Surge 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

The Surge 2: Świadek, część 2 - solucja, opis przejścia The Surge 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 18 marca 2021

Świadek to jedno z zadań pobocznych w The Surge 2 otrzymywanych od nieznajomego w kanałach. Otrzymasz od niego w sumie kilka powiązanych zadań, za każdy etap zostaniesz nagrodzony niezależnie.

Jeśli wykonałeś misje poboczne dla Nieznajomego, przy opuszczaniu baru Cloud9, będziesz mógł otrzymać od niego aktualizację w sprawie kolejnego zadania, skontaktuje się z tobą przez komunikator - The Surge 2: Świadek, część 2 - solucja, opis przejścia - The Surge 2 - poradnik do gry

Jeśli wykonałeś misje poboczne dla Nieznajomego, przy opuszczaniu baru Cloud9, będziesz mógł otrzymać od niego aktualizację w sprawie kolejnego zadania, skontaktuje się z tobą przez komunikator.

W linii wątku fabularnego musisz skierować się do Portu Nixon - The Surge 2: Świadek, część 2 - solucja, opis przejścia - The Surge 2 - poradnik do gry

W linii wątku fabularnego musisz skierować się do Portu Nixon. Nim się tam przedostaniesz, skieruj się w stronę więzienia, gdzie pod zniszczonym mostem znajdziesz kryjówkę Nieznajomego. Na moście zostaniesz zaatakowany przez dwóch silnych Roninów - skup się na jednym i postaraj się go szybko wykończyć, a drugi sam zniknie.

Po rozmowie z Warrenem udaj się hakiem w górę, by zebrać stamtąd kartę dostępu - The Surge 2: Świadek, część 2 - solucja, opis przejścia - The Surge 2 - poradnik do gry

Po rozmowie z Warrenem udaj się hakiem w górę, by zebrać stamtąd kartę dostępu. Przejdź teraz drzwiami koło mężczyzny, które prowadzą do podziemi Więzienia.

Gdy zjedziesz windą w dół, znajdziesz przy drzwiach audiolog Prison Break-in - The Surge 2: Świadek, część 2 - solucja, opis przejścia - The Surge 2 - poradnik do gry

Gdy zjedziesz windą w dół, znajdziesz przy drzwiach audiolog Prison Break-in. Przejdź przez więzienie, aż do ostatniego pomieszczenia, gdzie podejmowałeś walkę z bossem, spotkasz tam Fletcha kolejnego rozmówcę. Posiada on urządzenie, którego potrzebujesz. Aby go od niego zabrać, musisz go zabić: albo samodzielnie, nalegajac na to, by przekazał ci przedmiot, lub udając się na piętro, gdzie znajduje się interfejs. Po aktywacji przełącznika pojawią się bestie, które wyeliminują Fletcha i jego pobratymców. Podnieś cewkę i wydostań się z więzienia. Cewkę zaniesiesz mu dopiero gdy rozprawisz się z Matriarch Celeste w Świątyni Iskry i wydostaniesz z lokacji.