The Last of Us 2: Seattle, dzień 1 Abby - sejfy, kody The Last of Us 2 poradnik, solucja
Seattle dzień 1, Abby: wszystkie sejfy i kody. Lokacje, rozwiązania zagadek, kombinacje, zawartość sejfów z etapów: Pieszo, Wrogie terytorium, Wybrzeże.
Ostatnia aktualizacja: 18 czerwca 2020
Na tej stronie poradnika do gry The Last of Us 2 znajdziesz informacje o lokalizacji wszystkich sejfów dla postaci Abby z rozdziału Seattle, dzień 1. Oprócz podania informacji o położeniu sejfów prezentujemy rozwiązania zagadek dotyczących ustalenia kombinacji do otwarcia zamka, a także informujemy o zawartości sejfów.
Kontrolę nad Abby przejmiesz na dłużej po zaliczeniu wszystkich etapów Ellie z jej trzydniowego pobytu w Seattle. Akcja powróci do pierwszego dnia, przy czym grając jako Abby będzie odwiedzał zupełnie inne lokacje i wykonywał inne czynności. Po więcej szczegółów na ten temat zajrzyj do naszego opisu przejścia oraz na stronę Lista grywalnych bohaterów.
- Lista sejfów w rozdziale Seattle, dzień 1 - Abby
- Sejf z etapu Pieszo
- Sejf z etapu Wrogie terytorium
- Sejf z etapu Wybrzeże
Lista sejfów w rozdziale Seattle, dzień 1 - Abby
W trakcie zaliczania rozdziału z pierwszego dnia pobytu Abby w Seattle do odnalezienia i otwarcia są 3 sejfy:
- 1 sejf - etap Pieszo
- 1 sejf - etap Wrogie terytorium
- 1 sejf - etap Wybrzeże
Sejf z etapu Pieszo
Odnalezieniem sejfu możesz zająć się tuż po wydostaniu się z dużego hangaru, w którym znajdowała się zawieszona łódź. Abby i Mel ponownie dołączą do Manny'ego (oraz psa).
Zainteresuj się barakiem po lewej stronie. Drzwi wejściowe do niego są zamknięte, ale możesz rozbić pokazane na obrazku okno - użyj np. przedmiotu do rzucania.
W baraku do odnalezienia jest m.in. leżąca obok drzwi notatka. Dowiesz się z niej, że kombinacją jest "wielka wygrana" (the big win).
Odszukaj w baraku zawieszoną na tablicy ogłoszeniowej kartkę z numerami loteriii Terra Lotto. Kombinacją są numery zakreślono na czerwono.
Wyjdź z baraku i przejdź kawałek w linii prostej. Nie zbliżaj się jeszcze do torów kolejowych, tylko odszukaj pokazaną na powyższym obrazku małą dziurę w ścianie prawego budynku. Przeciśnij się przez nią.
Wewnątrz budynku znajdziesz sejf. Kod do sejfu to 17-38-07.
W sejfie znajdziesz pistolet łowiecki Hunting Pistol (to świetna broń do oddawania silnych pojedynczych strzałów), a także amunicję.
Sejf z etapu Wrogie terytorium
Tematem odnalezienia i otwarcia sejfu możesz zainteresować się po dotarciu do pokazanej na powyższym obrazku uliczki. Abby może badać sklepy zlokalizowane po lewej i prawej stronie. W razie potrzeby rozbijaj witryny, by przedostać się do wnętrza sklepów. Jeden z nich ma "niezniszczalną" roletę, ale dotrzemy do niego w inny sposób.
Sejf jest wewnątrz piekarni Jasmine Bakery zlokalizowanej po lewej stronie.
Na poszukiwania kombinacji do sejfu wyrusz do innego budynku po lewej stronie uliczki - Ruby Dragon. Na tyłach lokalu znajdziesz drzwi, a za nimi schody prowadzące na piętro.
Na piętrze budynku musisz w pierwszej kolejności rozprawić się z klikaczami. Dopiero wtedy przejdź na pokazany na obrazku duży balkon. Nabierz rozpędu i doskocz do budynku King Street Relics po przeciwnej stronie alejki.
Udaj się w lewo. Za rogiem znajdziesz leżącą na pudle notatkę z kombinacją do sejfu.
Możesz już powrócić do budynku piekarni i wejść w interakcję z sejfem. Kod do sejfu to 68-96-89.
W sejfie znajdziesz suplementy, amunicję i batonik.
Sejf z etapu Wybrzeże
Sejf ten znajduje się na pokładzie wielkiego promu. Abby w pewnym momencie misji dopłynie do wraku i rozpocznie jego eksplorację.
Abby niedługo po zdobyciu kuszy może znaleźć pokazany na obrazku dokument, który będzie leżał na jednym z metalowych łóżek. Jest na nim zapisana kombinacja do sejfu.
Sejf odnajdziesz w dalszej części eksploracji promu, a konkretnie po skorzystaniu ze schodów prowadzących na najwyższy pokład statku.
Po wyjściu po schodach na górny pokład znajdziesz się obok mostka kapitańskiego - zbadaj go i pozbądź się potwora, który może tu przebywać. Znajdziesz tu sejf. Kombinacja do otwarcia sejfu to 90-77-01.
W sejfie znajdziesz przede wszystkim podręcznik szkoleniowy Wyposażenie - Ordnance, który odblokuje nową kategorię pasywnych zdolności. Oprócz tego skrywa on złom i suplementy.