Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Zadania Poboczne] Masakra w Izbie Biesiadnej poradnik The Elder Scrolls III: Przepowiednia

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Masakra w Izbie Biesiadnej

Normalnie Thirsk (16) to spokojna izba biesiadna - [Zadania Poboczne] Masakra w Izbie Biesiadnej - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Normalnie Thirsk (16) to spokojna izba biesiadna. Na zewnątrz, w [1] jest Brynjolfr , kowal (naprawia zbroję i pancerz, handluje nimi, ma 600 złota). Może wyrabiać specjalne pancerze z futer Niedźwiedzi i Wilków Śnieżnych (potrzebne też jest do tego złoto). W środku na dole jest w [3] Ulfrun , która sprzedaje miód pitny i posiada 300 złota. Wielu informacji może udzielić stojąca w [8] Svenja Snieżna Pieśń . W [9] znajduje się wódz Skjoldr Wilczy Chód , a w [10] - jego trofeum. Na piętrze w pokoju w [2] jest Bereditte Jastal , który handluje księgami - posiada 250 złota. W [3] w jego pokoju jest Srebrny Norski Topór i Srebrny Norski Sztylet . Nie zapomnij przeszukać wydrążonego pieńka (na zewnątrz, obok domu w [4]) - jest tam Zakrwawiony List , rękawice Oszustwo i Zdrada , miecz Żądło Cieni , Ebonowa Strzała Mordu i Pierścień Kruczego Oka .

Jeśli w wątku głównym dojdziesz do zadania "Sprawdzian Siły Skaala", do miejsca, w którym z jeziora bucha w niebo ogień - wtedy możesz rozpocząć także to zadanie. Idź do Thirsk (16) i wejdź do środka. Okaże się, że większość załogi leży zmasakrowana (którą możesz oczywiście przeszukać). W środku w [2] jest Andrelheim (Wilcza i Niedźwiedzia zbroja, Srebrny Norski Topór ), w [3] Ulfrun (ta sama zbroja, Srebrny Norski Długi Miecz ), w [5] Olfeigr Gładka (ta sama zbroja, Srebrny Norski Buzdygan ). Szczególną uwagę zwróć na wodza Skjoldr Wilczy Chód w [9] - ma Łapy Wilczego Chodu i Srebrny Norski Claymore . W [11] na dole jest także wbity Srebrny Norski Topór . Porozmawiaj ze stojącą w [8] Svenją Śnieżna Pieśń - opowie ci o potworze zwanym Udyrfrykte, który dokonał spustoszenia. Masz go zabić - ruszaj więc do jego leża. Wystarczy iść od drzwi z izby do w stronę jeziora, aby na pewno nie przegapić wejścia.

Potwór siedzi sobie w [1] i objada się nogą jakiegoś Norda - [Zadania Poboczne] Masakra w Izbie Biesiadnej - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Potwór siedzi sobie w [1] i objada się nogą jakiegoś Norda. Mając dobrą broń i pancerz nie powinieneś mieć problemów z zabiciem potwora, z którego wyciągnij Serce Udyrfrykte (możesz też wziąć Urwaną Nogę Norda , to broń obuchowa). Wróć się do Thirsk (16) . Na zewnątrz w [1] będzie stała Svenja Śnieżna Pieśń , która powie ci, co masz robić dalej. Daj jej serce. Jeśli masz jakiś interes do Bereditte Jastala lub Thornoora Szarej Fali - to są oni teraz na zewnątrz w [2]. Możesz też kupić od księgarza księgę Historia Thirsk , gdyż tam jest informacja, która będzie ci potrzebna. Udaj się do Kurhanu Hrothmunda (51).

Zabij Śnieżnego Wilka w [1], kliknij na wejście - dowiesz się, że musisz wypowiedzieć imię wilka, który zabił Hrothmunda - [Zadania Poboczne] Masakra w Izbie Biesiadnej - The Elder Scrolls III: Przepowiednia - poradnik do gry

Zabij Śnieżnego Wilka w [1], kliknij na wejście - dowiesz się, że musisz wypowiedzieć imię wilka, który zabił Hrothmunda. Najlepiej nic nie mów, tylko otwórz kupioną historię i stamtąd wywiedz się hasła. Jeśli należysz do ludzi niecierpliwych, to podpowiem, że hasło brzmi Ondjage (jeśli powiesz błędne hasło, to już nie będziesz mógł wejść do kurhanu). W środku w rogu jest 1-3 przeciwników (grupa A), w jednej ze skrzyń 300 złota i Srebrny Claymore . W [2] leży Amulet Zaraźliwego Zauroczenia , który możesz wziąć (przyda się w zadaniu "Statek Powietrzny"). Przede wszystkim jednak dotknij dłońmi wielkiego, wbitego w głaz topora. Uzyskasz błogosławieństwo Hrothmunda. Wróć się jak najszybciej do Thirsk (16) (zanim błogosławieństwo spadnie).

W środku trochę się pozmienia. Po pierwsze, w [12] stoi upita Bergljot . W [6] będzie Bathmar Dumna Lutnia , który zaśpiewa pieśń na twoją cześć. Przede wszystkim jednak porozmawiaj z Svenją Śnieżną Pieśń w [8]. Jako wódz, możesz teraz uczynić kilka następujących, przydatnych rzeczy:

 

a) Możesz wysłać myśliwych na polowanie. Poczekaj kilka dni, a przyniosą ci pięć Futer Niedźwiedzi Śnieżnych i pięć Futer Wilków Śnieżnych . Z futer tych możesz sobie zrobić pancerz, dodatkowo głowy zwierząt będą odtąd dekorować izbę.

b) Możesz rozkazać zamówić miód ze Skyrim. Tylko w ten sposób możesz pobierać zyski z izby. Zamawianie potrwa tydzień. Potem co tydzień możesz brać 50 złota zysków... (albo w ogóle nie zawracać sobie tym głowy). Dodatkowo w swoim pokoju w skrzyni będziesz miał do cholery Miodu Pitnego .

c) Masz także własny pokój. Na górze obok łóżka stoi miecz Ostrze Klanów w [6], całkiem przydatna zabawka. Porozmawiaj też z Bereditte Jastalem w [2], a da ci księgę Historia Thirsk - Wydanie Uzupełnione .