[Kampania Główna] Rozdział 2 cz. 10 Wilkołak | TES III Przepowiednia poradnik The Elder Scrolls III: Przepowiednia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
10 - Zamek Karstaag Oblężony!
Odnajdź na mapie Zamek Karstaag (57) i się do niego wybierz. Są tu trzy wejścia. Główna brama stoi otworem, jeśli masz postać wilkołaka. Wejście w [B] prowadzi do Wieży, gdzie jest w [10] jeden Riekling, a w lodzie w [11] - Prawy Daedryczny Naramiennik (tylko nie mam pojęcia, jak mógłbyś go wyjąć). Przejście w [C] jest dla ciebie zablokowane - skorzystaj więc z głównej bramy.
Tutaj w [16] spotkasz Dulka . Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że twoim zadaniem jest wybicie wszystkich Morderczych Grahli i Rieklinga Krisha . Czy teraz przeszukasz zamek, czy później - nie ma to znaczenia. Przeszukaj salę tronową - szczególnie okolice tronu - są tam skrzynie, złoto i klejnoty. Wstąp do Komnat Karstaaga w [F]. Najpierw przeszukaj wodną sadzawkę. Potem okoliczne szkielety i skrzynie - najwięcej znajdziesz w leżu Karstaaga w [17]. Są tam trzy dobre mikstury oraz trzy Diamenty . Wróć się do Sali Tronowej i wejdź do Sali Bankietowej w [E]. Pokonaj Rieklingi - po jednym w [12] i [13], po dwa w [14] i [15]. Potem możesz przeszukać skrzynki i szkielety. Wreszcie - wejdź do jaskiń w [D].
Zostało jeszcze 34% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie