[Kampania Główna] Rozdział 2 Wilkołak | TES III Przepowiednia poradnik The Elder Scrolls III: Przepowiednia
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Kampania Główna - Rozdział 2 - Wilkołak
Bycie wilkołakiem ma swoje plusy i minusy. Aby się w niego przemienić, nie możesz się leczyć, tylko poczekać - najlepiej w jakimś kurhanie lub jaskini (tak, by nikt cię nie widział). W trzecią noc obejrzysz animację i obudzisz się, jako bestia. Twoje współczynniki są zmienione, jesteś niezwykle szybki, świetnie się ukrywasz. Dodatkowo widzisz ludzi na mapie jako czerwone kropki, więc raczej nikt cię nie zaskoczy, a utracone zdrowie szybko się regeneruje. Jakby tego było mało - niezwykle wolno się męczysz.
Nie możesz jednak korzystać z okna ekwipunku i magii, nie możesz z nikim rozmawiać (bo i tak cię wszyscy atakują). Najsłabszą stroną wilkołaka jest to, że nie może się leczyć. Co prawda zdrowie mu się regeneruje, ale to nie to samo, co szybkie wypicie mikstury. No i ma niezwykle słabą odporność na srebrną broń. Teraz w każdą noc, w jaką jesteś wilkołakiem musisz zabić przynajmniej jedną osobę - inaczej dostaniesz komunikat, że żądza krwi osłabła, a w każdą następną godzinę będziesz tracił zdrowie. W każdą noc będziesz zmieniał się w wilkołaka, a w każdy dzień -w człowieka. Jeśli ktokolwiek zauważy twoją zmianę, wszyscy będą cię atakować. Dopilnuj, by twoja wilkołacza tożsamość nie została odkryta. Po przemianie w człowieka musisz od nowa założyć na siebie cały ekwipunek.
Zaraz po przemianie musisz znaleźć sobie ofiarę. Mogą to być np. przemytnicy zaznaczeni na mapie literką "P". Jeśli się nie domyślisz - by móc zabijać, musisz "wyjąć broń" czyli naszykować pazury. Gdy już nakarmisz swą żądzę mordu, skryj się gdzieś i ponownie się prześpij. Zamienisz się w człowieka. Teraz zaśnij ponownie - Hircyn objawi ci się w śnie, zlecając zadanie.