Jak przerwać grę RPG? | Rozdział 2 - In the Town poradnik The Book of Unwritten Tales
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Jak przerwać grę RPG?
Przedstaw się strażnikowi w dowolny sposób i porozmawiaj z nim o opuszczonym mieście. Potem przejdź przez bramę.
Rozglądając się dokładnie wokół i przyglądając różnym przedmiotom przejdź przez dolne miasto i udaj się w kierunku bramy do górnego miasta (Go to the gate to the upper town). Przed zamkniętą bramą stoi strażnik. Aby dostać się do arcymaga potrzebne jest zaproszenie lub fakt bycia magiem. Potrzebujesz dyplomu, aby zaświadczyć czarodziejskie umiejętności. Wróć do dolnego miasta.
Wejdź do tawerny. W środku dwa typy zabawiają się grą w RPG. Jednym z nich jest mag, którego szkoła znajdująca się obok tawerny zamknięta jest na cztery spusty. Na półce przy ścianie stoi słoik (Look at the jar). Weź go (Take the preserving jar). W skrzynce narzędziowej za siedzącym magiem jest piła (Take the saw out of the box). Przyjrzyj się tabliczce na drzwiach prowadzących do serwerowni (Look at the door and the sign). Spróbuj wejść do środka. Nic z tego.
Zapytaj maga o dyplom (Can you perhaps lend me a Mage's diploma, Master Markus?). Mag jest zupełnie pochłonięty graniem. Ponownie spróbuj wejść do serwerowni (Enter Server's room). Tym razem Wilbur nie będzie miał obiekcji.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie