Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ekwipunek na wyprawę | Rozdział 1 - Prolog poradnik The Book of Unwritten Tales

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Ekwipunek na wyprawę

Niemal wprost na Wilbura spadnie klatka z gremlinem - Ekwipunek na wyprawę - Rozdział 1 - Prolog - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Niemal wprost na Wilbura spadnie klatka z gremlinem. Dzięki temu nasz bohater zostanie wplątany w misję ratowania świata, otrzyma pierścień (The ring) i instrukcje, by udać się do arcy-maga w mieście Seastone.

Wejdź do domu gnomów (Enter the gnome hole) - Ekwipunek na wyprawę - Rozdział 1 - Prolog - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wejdź do domu gnomów (Enter the gnome hole). Na środku pokoju leży dziwna kula, która okaże się być mechaniczną rybą latającą. Spróbuj ją podnieść (Take the mechanical flying fish). Teraz zejdź na dół, po ruchomych schodach (Go down).

Dziadek Wilbura żąda podania hasła - Ekwipunek na wyprawę - Rozdział 1 - Prolog - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Dziadek Wilbura żąda podania hasła. Właściwym jest (Nuclear First Strike), ale można się trochę ze starszym panem poprzekomarzać. Po wstępnej rozmowie ponownie podejdź do dziadka i jeszcze raz z nim porozmawiaj. Dowiesz się, że Wilbur potrzebuje dodatkowego ekwipunku, by wyruszyć na niebezpieczną misję" hełmu, spadochronu i mapy. Po zakończeniu rozmowy i wyczerpaniu wszystkich tematów rozejrzyj się po obszernym pomieszczeniu. Obok fragmentów łodzi podwodnej znajdziesz wysuwane ramię (Extendable arm) i skrzynkę z narzędziami (Toolbox). Na pierwszym planie, na fragmencie stalaktytu ze stojącą na nim puszką, okręcona jest elfia srebrna lina (Elf rope). Ją też zabierz. Wracaj na górę.

Rozejrzyj się po pomieszczeniu i podejdź do panelu pod ścianą, z którego wystają cztery wajchy - Ekwipunek na wyprawę - Rozdział 1 - Prolog - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Rozejrzyj się po pomieszczeniu i podejdź do panelu pod ścianą, z którego wystają cztery wajchy. Przyjrzyj się im i użyj trzeciej wajchy od lewej (Use the lever for the gnome room). Z pokoju Wilbura zabierz plecak (Rucksack) i rakietę tenisową (Tennis rocket). Przestaw ostatnią wajchę tak, by dostać się do kuchni (Use the kitchen lever). Z kuchni weź niebieską butelkę (Anti-bacterical kitchen cleaner) i nożyczki (Scissors). Otwórz szafkę kuchenną (Open the kitchen cupboard) i ze środka weź fiolkę z nawozem (Super-Fertiliser). Dwukrotnie przyjrzyj się rozdrabniarce (Look at the grain mill) i weź z niej ziarna jęczmienia (Barley).

Wyjdź na zewnątrz norki i popatrz na rozciągnięty na rusztowaniu pod murami brezent (Tarpaulin) - Ekwipunek na wyprawę - Rozdział 1 - Prolog - The Book of Unwritten Tales - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz norki i popatrz na rozciągnięty na rusztowaniu pod murami brezent (Tarpaulin). Poniżej leży jedna rolka oddzielnie, więc weź ją (Take the rolled up tarpaulin with you). Teraz w inwentarzu połącz ze sobą brezent z elfią liną (Combine the tarpaulin with the elf rope), a to co z tego powstanie połącz z kolei z plecakiem (Knot the elf rope to the rucksack). Pierwsza część zadania wykonana, bo oto otrzymałeś spadochron (Parachute).

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie