Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Syberia - poradnik do gry

Syberia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia poradnik Syberia

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Na kosmodromie w module stacji kosmicznej zamieszkuje Boris Charow, jak zawsze "zalany w trupa". Po skończonej rozmowie, która nie przynosi żadnych informacji, podnosimy leżącą z tyłu butelkę wódki. Borys wtedy wychodzi na zewnątrz. Próbuje się oprzeć o barierkę, ale nieszczęśliwie wpada do wanny leżącej poniżej. Traci przytomność i wszelkie próby nawiązania kontaktu nie przyniosą rezultatu. Niestety tylko trzeźwy może nam pomóc. Wracamy do jego mieszkanka i z szafki zabieramy kluczyk oraz kawałek papieru (świadectwo bytności Hansa V. w tym miejscu).

1 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Teraz musimy otrzeźwić pana Borysa - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Teraz musimy otrzeźwić pana Borysa. Zrobimy to za pomocą "prysznica". Wychodzimy i kierujemy się w lewo, po kilku schodkach w dół i wzdłuż platformy - znajdziemy tam zawór doprowadzający wodę (kręcimy). Wracamy na platformę, gdzie jest pulpit sterowniczy. Używamy kluczyka zabranego z szafki i przesuwamy jedną dzwignię w lewo, a drugą w górę. Wanna z Borysem powinna się przesunąć dokładnie pod rurę. Teraz przesuwamy dzwignię otwierającą wodę (ciągniemy w górę). Zimny prysznic budzi Borysa.

2 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Teraz, gdy możemy z nim bardziej konstruktywnie porozmawiać dowiadujemy się, że na kosmodromie znajduje się sterowiec (airship), który kiedyś woził wycieczki z Aralbadu - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Teraz, gdy możemy z nim bardziej konstruktywnie porozmawiać dowiadujemy się, że na kosmodromie znajduje się sterowiec (airship), który kiedyś woził wycieczki z Aralbad'u. Idziemy go obejrzeć, (czyli w prawo, na platformie startowej znów w prawo, potem klatką schodową w górę i jesteśmy na miejscu). Niestety sterowiec jest zamknięty na klucz. Wracamy do skacowanego kosmonauty. Ten daje nam klucz do sterówki. Kiedy jesteśmy znowu w sterowcu, okazuje się że nie da rady go uruchomić, więc znów wracamy do Borysa. Tym razem znajdziemy go wałęsającego się po platformie startowej. Informujemy go o naszym niepowodzeniu, Borys obiecuje pomoc w zamian za zrealizowanie jego odwiecznego marzenia o pobycie w kosmosie. A więc mamy go wystrzelić w Kosmos.

3 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
Po schodkach udamy się do przeszklonego budynku sterowni, wewnątrz przyjrzyjmy się pulpitowi - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry

Po schodkach udamy się do przeszklonego budynku sterowni, wewnątrz przyjrzyjmy się pulpitowi. Pierwsza rzeczą rzucająca się w oczy jest dobrze znany nam klucz, bierzemy go i wkładamy do otworu po lewej stronie pulpitu. Teraz otwieramy małą prostokątną klapkę (pod dźwignią I/0) zakrywającą przewody. Łączymy poprzerywane kable, po czym przesuwamy dzwignię z pozycji 0 na I. Zupełnie po prawej stronie pulpitu znajduje się kwadratowy pojemnik z rączką - zabieramy go (służy do pobierania krwi kosmonauty). Wracamy do Borysa i używamy pojemnika "na nim". Z próbką krwi wracamy do sterowni, wkładamy pojemnik z powrotem do otworu, po czym wciskamy pierwszy z lewej guzik. Metalowy chwytak podniesie kapsułę z Borysem do góry. Następnie dusimy przycisk drugi z lewej (ten ze strzykawką). Niestety krew Borysa zawiera za dużo alkoholu, z tego też względu Kate musi oddać własną krew. Aby to zrobić klikamy ponownie na pojemnik wsadzony w pulpit sterowniczy (należy wskazać myszką poniżej rączki pojemnika). Krew zostaje pobrana, teraz znowu uruchamiamy procedurę testowania krwi (przycisk ze strzykawką). Potem naciskamy pozostałe przyciski. Tuż przed startem Borys wyrzuca jakiś przedmiot, który powinien nam pomóc w uruchomieniu sterowca. Wychodzimy z centrum sterowania i zabieramy przedmiot - korbę. Teraz wracamy aż za domek Borysa, znajduje się tam klatka schodowa prowadząca do syreny alarmowej. Użycie korby wypuszcza ogromnego orła, który płoszy stada ptaków. Wracamy do sterowca. Teraz możemy odlecieć do Aralbadu.

4 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
5 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry
6 - [Część III] Komkolzgrad cd. | Solucja Syberia - Syberia - poradnik do gry