Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Summoner - poradnik do gry

Summoner - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Umiejętności | Summoner poradnik Summoner

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Umiejętności jest mnóstwo, ale przytoczę moim zdaniem kluczowe dla konkretnych postaci:

  • bez magicznego wsparcia poziom zdolności może osiągnąć maksymalnie wartość 10 - Poradnik do gry - Umiejętności | Summoner - Summoner - poradnik do grySWORD, AXE, BLUNT - jeżeli zdecydujemy się na używanie konkretnej broni warto zainwestować w tą zdolność.
  • SUMMONING - zdolność Josepha, im wyższy poziom tym lepsze statystyki przywoływanych gości.
  • BACKSTAB - bezwzględnie najważniejsza zdolność nie tylko dla Flece. W miarę możliwości podciągnąć na maksymalny poziom. Jej dokładne działanie wyjaśnię w punkcie "walka".
  • TRIP - pozwala podciąć przeciwnika, a ten leżąc jest bezbronny wobec naszych ataków.
  • APPRISE - tylko Rosalind, pozwala zdobyć informacje o przeciwniku (punkty życia, uderzenia, obrona, silne i słabe punkty).
  • CRITICAL HIT - pozwala zadać podwójne obrażenia.
  • KICK - kopnięcie jest drugim najsilniejszym ciosem za BACKSTAB-em. Wymaga kilku sekund "skupienia", ale potrafi zadać do 300 punktów obrażeń, dodatkowo odrzucając przeciwnika.
  • DODGE - zwiększa szansę odparci ataków z kilku stron. Bardzo przydatne w późniejszych etapach, gdzie przeciwnik nie tylko jest bardzo silny, ale także ma przewagę liczebną.

bez magicznego wsparcia poziom zdolności może osiągnąć maksymalnie wartość 10.

przy każdym skoku o poziom otrzymujemy nowe umiejętności na minimalnym poziomie i pulę dwóch punktów do podziału (niewykorzystane sumują się i można je wykorzystać w dowolnym momencie)

Niektóre z umiejętności są aktywne, inne należy uruchomić z menu zdolności (klawisz "S") np. trip, apprise.