Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Summoner - poradnik do gry

Summoner - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przywoływanie (Summoning) | Summoner poradnik Summoner

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Każde przywołanie to nie tylko koszt energii magicznej, ale przede wszystkim poświęcenie znacznej części HP Josepha - Przywoływanie (Summoning) | Summoner - Summoner - poradnik do gryZdolność SUMMONING posiada jedynie Joseph i pozwala dołączyć do drużyny piątą postać z innego wymiaru. Ich wybór rośnie wraz ze zdobytymi pierścieniami a statystyki wraz z poziomem tej zdolności i doświadczeniem bohatera. W zależności od naszych potrzeb może to być wojownik, lub czarodziej. Z tych pierwszych preferuję RED MINOTAURA lub CELESTIAN SAMURAJA (szybcy, znakomicie posługujący się posiadaną bronią), a z czarodziejów zdecydowanie polecam BLUE IMPA, który potrafi zamrażać i leczyć.

Każde przywołanie to nie tylko koszt energii magicznej, ale przede wszystkim poświęcenie znacznej części HP Josepha. Najczęściej traci około połowy zdrowia i jest zdecydowanie bardziej narażony na ataki wrogów.

Po śmierci Josepha przywołany potwór obraca się przeciwko reszcie drużyny.

Dostępne "Summony":

  • GOLEM - dość silny, posiada masę HP, ale niesamowicie powolny i praktycznie mało przydatny.
  • RED MINOTAUR - znakomity wojownik posługujący się toporem, posiada znaczną ilość HP i w dodatku jest odpowiednio szybki. Jeden z wcześniejszych i najbardziej przydatnych kompanów.
  • BLADE OF URATH - gdyby posiadał więcej energii, byłby najlepszy. Niesamowicie szybki, z dużą paletą ciosów, ale w końcowej fazie gry zazwyczaj pada po jednym ciosie.
  • BLUE IMP - zdecydowanie najlepszy czarodziej. Dzięki czarom lodu potrafi zamrażać przeciwników i rzucać potężnego BLIZZARDA. Jest także uzdrowicielem. Słaby w bliskich spotkaniach.
  • BLACK FIRE ELEMENTAL - gość cienki, jak barszcz za PRL-u. Mało HP, słaby cios. Można zapomnieć.
  • BLOOD ELEMENTAL - sporo HP i niesamowicie szybki. Dobrze sprawdza się przeciwko "ruchliwym" przeciwnikom.
  • POISION ELEMENTAL - potrafi zatruwać i to jego jedyna zaleta.
  • MIST ELEMENTAL - posiada zasób czarów energetycznych, ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn, nie kontrolowany, pcha się do walki "wręcz", co zawsze kończy się zejściem. Z tego powodu bardziej denerwujący niż przydatny.
  • WRAITH - posiada zdolność wysysania poziomów doświadczenia. Niestety niewielka ilość energii magicznej ogranicza efektywne zastosowanie tej zdolności.
  • JADE GOLEM - to samo, co przy golemie, ale jest szybszy, dzięki czemu lepiej nadaje się na potężnego towarzysza (znakomicie sprawdza się przeciwko kamiennym przeciwnikom).
  • CELESTIAN SAMURAI - obok czerwonego minotaura, drugi bardzo dobry wojownik. Właściwie pozbawiony wad, dodatkowo jego ataki łańcuchowe wzmacniają i uzdrawiają drużynę.
  • ATAKI CZTERECH SMOKÓW - nie są to typowe "Summony", gdyż działają bardziej na zasadzie czarów bojowych, zadając obrażenia wrogom znajdującym się na wskazanym obszarze. Raczej rzadko stosowana zdolność, gdyż skuteczność jest o wiele mniejsza niż wskazuje koszt zużytych AP. W dodatku po przyzwaniu Forrest Dragon-a nie mogłem dalej rzucać czarów leczniczych (to chyba błąd programu).