Summoner - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
POSTACI:
- Joseph - główny bohater, jako jedyny posiada umiejętność przywoływania dodatkowych postaci. Ma predyspozycje zarówno na dobrego wojownika, jaki i czarodzieja.
- Flece - złodziejka. Tylko ona posiada umiejętności otwierania zamków i identyfikacji przedmiotów. Również doskonale sprawdza się jako wojownik, a jej atak w plecy potrafi powalić najpotężniejszych wrogów jednym ciosem.
- Jekhar - typowy twardogłowy chłop do bójki. Nadaje się wyłącznie na wojownika, zresztą bardzo dobrego. Posiada umiejętności walki wszystkimi broniami i zdolność "ciosu krytycznego" podwajającego zadane obrażenia.
- Rosalind - Potężny czarodziej i nic poza tym. Słabiutka w ataku i obronie, powinna trzymać się jak najdalej od bezpośredniego starcia. Jako jedyna posiada umiejętność oceny siły wrogów.
OGÓLNE PORADY:
Summoner jest grą liniową aż do bólu i wykonywanie pobocznych misji nie wpływa na fabułę.
Nasza drużyna jest ograniczona maksymalnie do pięciu osób, z których pierwszą czwórkę program narzuca z góry. Jedynie przy wyborze ostatniej postaci, którą jest przywoływany przez nas "summon", mamy pełna swobodę wyboru.
ZAWSZE sprawdzaj wszystkie zakamarki i zaułki nawet na obszarach, które wcześniej przeszukałeś. Zdarza się, że nowe przedmioty pojawiają się na tych samych miejscach, a także na miejscach wcześniej pustych.
W miarę naszych postępów w grze zmienia się asortyment w sklepach, dlatego warto je ponownie odwiedzić (dotyczy to szczególnie sklepów w CITY OF KHOSANI).
Czar FREEZE, poza bojowymi aspektami, ma jeszcze jedną, niezaprzeczalną zaletę. Jeżeli zamrozimy wroga, możemy bez problemu nagrać w tym momencie stan gry.
Jeżeli podczas walki nastąpi scenka video, to każda z naszych zabitych postaci cudownie ożyje.
W domu Tancreda można sprzedać wszystkie rodzaje przedmiotów.
Zaznaczaj na mapie miejsca pobytu każdej ważnej, napotkanej postaci. Nie ma nic gorszego niż rwanie sobie włosów z głowy przy poszukiwaniu jakiegoś delikwenta.
Osoby mające ważne informacje, czy zadania, są oznaczone dwoma wykrzyknikami nad głową. Jeżeli nawet w danej chwili nie maja nic konkretnego do powiedzenia, to z pewnością są częścią jakiegoś przyszłego zadania.
W prawym dolnym rogu ekranu znajduje się miejsce na przyciski "szybkiej akcji'. Wystarczy z menu zdolności przenieść myszką obrazek na wolne pole, a otrzymamy łatwy dostęp do danej czynności (również używając klawiszy 1-6).
Energia magiczna/użytkowa odnawia się z czasem, w przeciwieństwie do zdrowia, które trzeba leczyć magią lub miksturami.
Autor Poradnika
Andrzej Zygmański
Informacje o Summoner - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 11, ilustracje: 17 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.